Det er så godt det! nyt det like mye som meg daVi skal også spise lammelår i dag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt det! nyt det like mye som meg daVi skal også spise lammelår i dag!![]()
Vi skal ha det først på søndagVi skal også spise lammelår i dag!![]()
spennende dahvordan er værte på andre siden av dammen i dag?
samme! knall vær! deilig!!!!Været er knallsol, blå himmel og 9-10 grader. Der da?
![]()
Hans jobb, men skjønner at det klør litt i fingrene! Jeg skal straks bake ut rundstykker![]()
samme! knall vær! deilig!!!!
ser den.Kjempedeiligskulle gått en ordentlig tur, men det tar ikke så lange stunda før bekkenet er uenig med meg...
hehe
Nice!Håndbrodert dåpssløyfe/bånd med dato og navn check! Liker epla.no![]()
Er så mye fint å kaste bort penger pā som man ikke trengerNice!![]()
ser den.tror ikke jeg orker å gå ut tbh
![]()
Tbh???
Ligger på sofaen sammen med vofsen jeg. Slapper av litt før vi skal bort kl 17
Nytt magebilde i dagboka..jeg vokserhvordan går det med din dupp? Hehe
TBH.. to be honest.![]()
Jeg sitter å sikter meg inn på dusjen og barberhøvelen![]()
Så skal jeg legge ut ett nytt magebilde jeg også i løpet av dagen.. Lenge siden sist nå.
Magehuset ditt er jo så fin!!
Nyt det så lenge den ikke er i veienAhaaldri sett den før. Er ikke så oppdatert på alle forkortelser
hehe
Er på tide med et nytt nå syns jeg ja
Jeg vil ha størrehaha

Nyt det så lenge den ikke er i veienJeg har problemer med p knyte skolisser, shave legger.. bikinilinja er blitt en risikosport
![]()
![]()
Har ikke hvert veldig nøye på det i det siste jeg heller. Men tenkte å å kjole og tynne strømper i dag.. Å da trenges en liten oppfrisking av leggene hvertfallHaha. Er så sjelde jeg gidder der allikevel, så det gjør ingentinghehe
Kan være greit med leggene innimellom nå som det nærmer seg sommer da kanskje![]()
Takk det samme!Hei hå alle samanwow, eg ser nokre har gitt full gass i starten av mnd her. Imponerande
for min del er det veeeeldig rolig start. Mest fokus på å ha fri, så blir lite forum då. Men er jo innom og sjekkar av og til då.
håpar alle får ein fantastisk dag!!!
![]()
Har ikke hvert veldig nøye på det i det siste jeg heller. Men tenkte å å kjole og tynne strømper i dag.. Å da trenges en liten oppfrisking av leggene hvertfall![]()
har kjøpt ett par gravidekjoler. Så fikk jeg 2 EMAMI kjoler av svigermor nå <3Hm...kanskje jeg skal finne meg en kjøle jeg ogim de passer
![]()