Felles skravle 2015

Good morgon alle:D fantastisk start på dagen her. Snuppa brukar egentlig og sove til halv sju- sju. Men ho søv fortsatt. :D kanskje fordi ho ligg i senga med meg. Men eg er opplagt, og ligg berre og dillar med telefonen, og ser på skjønnasen ved sida mi:)

Åh for en deilig start på morningen :D
 
god formiddag alle sammen :) har dere noen spesielle planer idag da? :)
her kommer svigersøster og datteren på besøk for å grille senere, så nå sitter jeg kun i sofaen og slapper litt av før jeg får ta litt rydding og en kjapp dusj :p
 
Nei. Men påskemiddag med familien idag, såå spent, skal møte storesøster sin nye kjæreste, hun er 25 år og ikke hatt kjæreste siden ungdomsskolen... Hehe ikke kjærestejente i det hele tatt!!

Så spennende da:D
Hva blir det til middag?
 
Marsipankake bare :D

Tenkte jeg skulle prøve meg med sånn marhsmallow lokk en dag, men har ikke kommet så langt. Tåler ikke marsipan, så blir dårlig med det her:p
 
det kan godt være, tror nok det er ekstra rolig pga påsken iallefall :)
Ja, er vel mye familiegreier osv. Her dro mannen i skauen igjen, så jeg er alene hjemme med vofsen:p
 
Nei. Men påskemiddag med familien idag, såå spent, skal møte storesøster sin nye kjæreste, hun er 25 år og ikke hatt kjæreste siden ungdomsskolen... Hehe ikke kjærestejente i det hele tatt!!
Åååh, koselig da :D hun er sikkert passe nervøs nå da? :p

Håper samboeren beholder meg til evig tid sånn at jeg slipper å introdusere nye for familien :p
 
Jepp! Så det skal jeg takle.. ikke kastet opp på et par uker før i kveld, så satser på at det ikke er noe som fortsetter.. evnt et tegn på at fødsel er i nærmeste fremtid.. fullmåne imorra har jeg hørt rykte om :p
det blir spennende :D
 
Ja, er vel mye familiegreier osv. Her dro mannen i skauen igjen, så jeg er alene hjemme med vofsen:p
helt sikkert :) familien her ville på fjellet, sa de kunne dra uten meg null problem. men det ville de ikke -.-
jeg er ELENDIG på ski, og vil ikke risikere å dra på lang skitur nå med knall og fall. det er jo ikke bra for mini.
 
helt sikkert :) familien her ville på fjellet, sa de kunne dra uten meg null problem. men det ville de ikke -.-
jeg er ELENDIG på ski, og vil ikke risikere å dra på lang skitur nå med knall og fall. det er jo ikke bra for mini.

Kanskje greit å la være når man ikke er veldig dreven ;)
Her har det skjedd noe hele uka føler jeg, så jeg har lyst på et par dager uten noe! :eek: hehe
 
Back
Topp