Felles skravle 2015

Stille her i dag. Er alle på påskeferie? :)
hodet og kroppen har tatt ferie hvertfall.

Vesla holdt det gående fra 04:00 i natt. Jeg er en smule trøtt!
Også MÅTTE jeg til byen å kjøpe ett par ting i dag.. Så da måtte jeg jo bare hive meg rundt..
Nå sitter jeg på sofaen.. Kjennes ut som jeg har løpt maraton
 
hahahaha :p men klovnebursdag, er det in enda da? trodde mer det var temabursdager jeg :p

Har aldri vært i en klovnebursdag jeg, så her er det ikke in ihvertfall:p hehe
 
Åh hørtes kult ut :D mye morsomt man kan gjøre!! Har lyst til å lage DEN dåpskaken så må øve masse :D Jeg liker ikke marsipan noe særlig, men kjekt for Pynten da :p

Marshmallow gjør samme nytten som pynt da, og smaker myyye bedre:D
Lyst til p lage dåpskake jeg og, men er lite dreven. Mulig jeg spør kusina mi om hjelp istedet. Hun er helt rå:)
 
hodet og kroppen har tatt ferie hvertfall.

Vesla holdt det gående fra 04:00 i natt. Jeg er en smule trøtt!
Også MÅTTE jeg til byen å kjøpe ett par ting i dag.. Så da måtte jeg jo bare hive meg rundt..
Nå sitter jeg på sofaen.. Kjennes ut som jeg har løpt maraton

Huff da, høres slitsomt ut:/
Får du slappet av resten av dagen da?:)
 
Det blir lam, men jeg som ikke klarer kjøtt uten å spy får ta meg med rundstykkene mine jeg da :p

Klarer du fortsatt ikke kjøtt:( kjedelig med så mye brødmat da
 
Huff da, høres slitsomt ut:/
Får du slappet av resten av dagen da?:)
muligheten er der. Gubben har hvert på jobb i natt så han sover akkuat nå,, men når han står opp skal jeg sove litt.
Så har jeg 2 ting jeg må begynne på som skal være klare til tirsdag.
 
muligheten er der. Gubben har hvert på jobb i natt så han sover akkuat nå,, men når han står opp skal jeg sove litt.
Så har jeg 2 ting jeg må begynne på som skal være klare til tirsdag.

Hva er det du skal begynne på da? :)
 
Nei, får vel komme meg avgårde for å kjøpe bursdagsgave vel...:p
 
Vi leide klovn når jeg hadde barnebursdag en gang :p haha

Husker jeg hadde en klovnehatt og kledde meg ut som klovn. Men husker ikke om det var i bursdag eller hva det var...hehe
 
Ligger her og aner ikke hva jeg skal finne på:eek:
Sola skinner, men kroppen orker ikke lang tur. Normalt sett kunne jeg funnet på å sette meg på verandaen med en kald øl, men det fungerer dårlig når man er gravid:p
Noen forslag? :D
 
Ligger her og aner ikke hva jeg skal finne på:eek:
Sola skinner, men kroppen orker ikke lang tur. Normalt sett kunne jeg funnet på å sette meg på verandaen med en kald øl, men det fungerer dårlig når man er gravid:p
Noen forslag? :D
Har satt meg ut i solen med bok (og mobil) og slapper av - har teppe i nærheten skulle vinden ta seg opp ;)
 
Har satt meg ut i solen med bok (og mobil) og slapper av - har teppe i nærheten skulle vinden ta seg opp ;)

Kjedelig:p er litt rastløs, men aner ikke hva jeg skal finne på...rastløs og tiltaksløs på en gang:eek:
 
Back
Topp