Felles skravle 2015

Når vi fortalte jeg var gravid med U, var det flere som kommenterte at dette kom til å bli slitsomt ved tanke på at det er nummer tre og at vi ikke er helt unge lenger.
Føler nesten jeg må bevise at det faktisk går bra.
Samtidig så bør jeg også ikke slite meg for mye ut, er bare 19 dager siden KS, og det er faktisk en større operasjon...

Må ikke slite deg ut nå. Er lang nok tid til å bevise at du klarer dette på ;)
 
Må ikke slite deg ut nå. Er lang nok tid til å bevise at du klarer dette på ;)
Ferdig med det jeg skulle ha gjort.
U sover.
De "store" sitter på kjøkkenet med mannen.

Tid for meg å slappe av litt nå :)
 
Bah, er det liv å være skikkelig skikkelig lei av å være gravid nå???? Termin om 6 dager, og nå har alt av vondter blitt helt borte og ingen tegn til noe fødsel med det første....
 
Bah, er det liv å være skikkelig skikkelig lei av å være gravid nå???? Termin om 6 dager, og nå har alt av vondter blitt helt borte og ingen tegn til noe fødsel med det første....

Bra at alle vondtene er borte vel? :) men ikke mer enn 3 uker maks nå vel? ;)
 
Er d flere som ser Grand Prix jubileumssendingen? Jeg har konstant ståpels jeg :p

Elsker MGP/ESC!! :D
 
Bah, er det liv å være skikkelig skikkelig lei av å være gravid nå???? Termin om 6 dager, og nå har alt av vondter blitt helt borte og ingen tegn til noe fødsel med det første....
Ja, føler med deg! ;-)
 
Joa, men skulle liksom ønske det kom masse vondter nå og at jeg føda;) overtidstimen blir bestilt på tirsdag...

Skal krysse fingrene for at det plutselig skjer noe selv om du ikke har vondter:)
 
Back
Topp