Felles skravle 2015

God formiddag :)

Hva er planene deres i dag? Det blir nok mye avslapping på meg, er ikke i form. Hang over doen i hele går kveld og nå har jeg vondt i halsen og tett i nesa :/
 
God formiddag :)

Hva er planene deres i dag? Det blir nok mye avslapping på meg, er ikke i form. Hang over doen i hele går kveld og nå har jeg vondt i halsen og tett i nesa :/

God formiddag og god bedring!

Her har vi akkurat spist en sen frokost, og foreldrene mine dro nettopp. Når lillesnuppa er ferdig å spise skal jeg rydde ferdig på kjøkkenet, og så skal jeg og storesnuppa spille Disneyland spill på xboxen etterpå :D
 
God formiddag og god bedring!

Her har vi akkurat spist en sen frokost, og foreldrene mine dro nettopp. Når lillesnuppa er ferdig å spise skal jeg rydde ferdig på kjøkkenet, og så skal jeg og storesnuppa spille Disneyland spill på xboxen etterpå :D
Takk :)

Åååh, gøy :) det spillet har jeg aldri hørt om, må sjekke det ut :D
 
God formiddag :)

Hva er planene deres i dag? Det blir nok mye avslapping på meg, er ikke i form. Hang over doen i hele går kveld og nå har jeg vondt i halsen og tett i nesa :/

Huff da. Misunner deg ikke doskåla:/ håper det gir seg snart.

Her skal vi i bursdag i kveld om jeg orker...nå sitter jeg og strikker litt mens jeg vurderer å gjøre noe annet fornuftig:p
 
Så irriterende! Her har jeg en nabo som hører på sykt høy musikk i bilen. Når han parkerer og åpner døren er det som musikken skulle vært på her inne :( blæh
tror ikke bilen hørte til her en gang, aldri sett den før :p omg, jeg skrur alltid ned musikken når jeg kjører inn på byggefelt :p og jeg pleier ikke å ha det så høyt en gang. noen folk altså -.-
 
Ingen planer her. Mine flotte svigerforeldre har tatt med alle ungene ut så jeg sitter inne og strikker videre på Mariusstrømpene jeg holder på med :)

Så deilig da:) greit med litt egentid innimellom og
 
Huff da. Misunner deg ikke doskåla:/ håper det gir seg snart.

Her skal vi i bursdag i kveld om jeg orker...nå sitter jeg og strikker litt mens jeg vurderer å gjøre noe annet fornuftig:p
Håper jeg og... Ikke kastet opp enda, men kjenner frokosten kjemper om å få komme opp :p

Har så lyst å lære meg å strikke :)
 
Håper jeg og... Ikke kastet opp enda, men kjenner frokosten kjemper om å få komme opp :p

Har så lyst å lære meg å strikke :)
Det er aldri for sent å lære seg å strikke! Jeg lærte meg det i "voksen" alder (var 20 når jeg begynte). Starta med helt enkle lapper til et lappeteppe. Etterhvert har jeg utvida kunnskapene mine (mye takket være YouTube) og nå kan jeg nesten strikke hva som helst så lenge jeg har ei oppskrift :)
 
Heisann jenter ! Da er jeg hjemme igjen fra hyttetur, tenker jeg har gått glipp av ganske mye ?
 
Håper jeg og... Ikke kastet opp enda, men kjenner frokosten kjemper om å få komme opp :p

Har så lyst å lære meg å strikke :)

Håper du vinner;)

Bare å begynne det. Mange videoer osv:)
Min søster strikket genser for første gang i alder av 33, og har blitt helt hekta på mønster osv.
 
Back
Topp