Felles skravle 2015

Ja veldig avslappende og deilig ! Bortsett fra at rommet vårt nesten tok fyr, og alle klærne og dybder og puter lukter nå røyk ! Så må bruke dagen på klessvask :(

Det hørtes jo ikke sååå koselig ut da. Hva skjedde? :eek:
 
Tanta til gubben, skulle være grei å fyre opp i ovnen på soverommet vårt. Så sto det en dorull oppå, og den tok fyr ! :p

Huff da:eek: haha
Godt det gikk bra da:)
 
Håper du vinner;)

Bare å begynne det. Mange videoer osv:)
Min søster strikket genser for første gang i alder av 33, og har blitt helt hekta på mønster osv.
Ser ut som jeg har vunnet :D haha

Jeg må lære alt fra starten av, men bestilte en bok i starten av svangerskapet, må vel blåse støv og den og prøve meg frem :)
 
Det er aldri for sent å lære seg å strikke! Jeg lærte meg det i "voksen" alder (var 20 når jeg begynte). Starta med helt enkle lapper til et lappeteppe. Etterhvert har jeg utvida kunnskapene mine (mye takket være YouTube) og nå kan jeg nesten strikke hva som helst så lenge jeg har ei oppskrift :)
Skal høre med mamma om hun kan lære meg litt og så sjekke ut div nettsider :) er jo så fint med strikke klær til barna :)
 
Ser ut som jeg har vunnet :D haha

Jeg må lære alt fra starten av, men bestilte en bok i starten av svangerskapet, må vel blåse støv og den og prøve meg frem :)

Så bra:D

Finnes mange videoer på youtube og på garnstudio.no også;)
 
Mamma og pappa dro hjem i formiddag. D var veldig koselig med besøk av de :)

Merker man savner å bo nært familien sin..
 
Mamma og pappa dro hjem i formiddag. D var veldig koselig med besøk av de :)

Merker man savner å bo nært familien sin..

Hvor langt unna bor dere?
*savner mamman min* ♡ skulle ønske jeg kunne bedt henne på middag:)
 
Nei ikke veldig mye, men det kjedeligste er jo dynene og putene da, men det kunne vært mye værre !!

Åja, det er slikt og ja. Det er jo litt jobb i seg selv:/
 
Det er genialt med alle videoene, alt kan jo læres via YouTube/garnstudio :D

Har brukt det et par ganger selv og, når jeg prøver meg på noe nytt. Kan jo finne alt:)
 
Back
Topp