Blir nok mange om beinet, ja!
fra app
Ser sånn ut. Æsj. Skulle vært med i april, men da vant jo du, så det var jo bra det og. Haha.. Ambivalent much!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok mange om beinet, ja!
fra app
Hehe. Utrolig herlig for meg, å hundene var veldig fornøyde. Så nå er det lov med sofaen en stund![]()
Ja, antar det. Påskeferien tok helt piften fra meg når det gjaldt skravling. Det samme gjorde det fine været. Kanskje jeg burde prøve![]()
Hehe. Ja altså salatene mine inneholder ikke alltid så veldig mye grønn salatOj, huff, ja da må du holde deg unna.
Og selv om man ikke er så glad i salat, om man har alt i boller så kan man jo ta mer pasta og kylling, og mindre salat. Veldig greit når man har gjester med ulik smak (og eventuelt allergier).
Dette er mnd. Har sagt det lenge nå.Ja. Jeg er glad både for å være listedronning, for å skravle igjen og for at jeg prøver igjen.Mai er måneden!!!
Ja det er fint. Kanskje mer sofasliting vil si mer skravling og. Antar sofaen vil bli brukt litt mer fremover enn hva den ble brukt i aprilKan jo prøve enn så lenge, du er i rute nå, og alt du skriver mer i dag gjør jo at du ligger foran skjemaet. Siden du allerede er i rute for 2. mai.
Dette er mnd. Har sagt det lenge nå.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja det er fint. Kanskje mer sofasliting vil si mer skravling og. Antar sofaen vil bli brukt litt mer fremover enn hva den ble brukt i april![]()
TakkGRATULERER igjen!! Det er så gøy!!! JIPPI! Mai er måneden og januar er målet!![]()
![]()
![]()
Nå måtte jeg over i FS for å se hva jeg ikke har fått med meg. Å hva er det jeg ser. HURRA Bina, du kommer jo over i januar. Sååå gøyGRATULERER igjen!! Det er så gøy!!! JIPPI! Mai er måneden og januar er målet!![]()
![]()
![]()
Haha. Ja det er sant...Ja, lurt, om ikke du sovner da, for da blir det lite skravling.![]()
HÆÆÆ nå skjønner jeg ikke noeTakk
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Helt fantastisk. Så gøy at så mange tempere får flytte denne mndHÆÆÆ nå skjønner jeg ikke noeEr du gravid? Jeg griner
Er det mulig. Så mange tempere. Fantastisk
![]()
JA det vil viHelt fantastisk. Så gøy at så mange tempere får flytte denne mndÅ vil ha flere med...
Blir spennende dager fremover. Flere som nærmer seg ikm jo. Åh så gøy.JA det vil viSå fantastisk
![]()
Nå MÅ du bare komme etterJeg er kvalm. Jeg har lyst å teste. Jeg skal ikke. Ikke tørr jeg heller.
Hvis du føler for å vente så synes jeg du skal vente. Venter med deg jegJeg er kvalm. Jeg har lyst å teste. Jeg skal ikke. Ikke tørr jeg heller.