Felles skravle 2015

Blir nok mange om beinet, ja!

fra app

Ser sånn ut. Æsj. Skulle vært med i april, men da vant jo du, så det var jo bra det og. Haha.. Ambivalent much!

Ja, antar det. Påskeferien tok helt piften fra meg når det gjaldt skravling. Det samme gjorde det fine været. Kanskje jeg burde prøve;)

Kan jo prøve enn så lenge, du er i rute nå, og alt du skriver mer i dag gjør jo at du ligger foran skjemaet. Siden du allerede er i rute for 2. mai.

Oj, huff, ja da må du holde deg unna.

Og selv om man ikke er så glad i salat, om man har alt i boller så kan man jo ta mer pasta og kylling, og mindre salat. Veldig greit når man har gjester med ulik smak (og eventuelt allergier).
Hehe. Ja altså salatene mine inneholder ikke alltid så veldig mye grønn salat;) Men mye annet godt. Elsker gode rekesalater med egg og avokado og ferske reker og..

Kan jo prøve enn så lenge, du er i rute nå, og alt du skriver mer i dag gjør jo at du ligger foran skjemaet. Siden du allerede er i rute for 2. mai.
Ja det er fint. Kanskje mer sofasliting vil si mer skravling og. Antar sofaen vil bli brukt litt mer fremover enn hva den ble brukt i april:)

Dette er mnd. Har sagt det lenge nå. :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

GRATULERER igjen!! Det er så gøy!!! JIPPI! Mai er måneden og januar er målet! ;) :D :D

Ja det er fint. Kanskje mer sofasliting vil si mer skravling og. Antar sofaen vil bli brukt litt mer fremover enn hva den ble brukt i april:)

Ja, lurt, om ikke du sovner da, for da blir det lite skravling. :p

Takk :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
HÆÆÆ nå skjønner jeg ikke noe :D Er du gravid? Jeg griner :D Er det mulig. Så mange tempere. Fantastisk :D:D:D:D:D

Dette er jo bare fantastisk!

Taster på appen :)

Jeg er kvalm. Jeg har lyst å teste. Jeg skal ikke. Ikke tørr jeg heller.

Vi kommer til å bli en hel gjeng av tempere på januar :D Til nå.. Meg, babyønske2014, Mammaaaa, Bina..Så kommer snart Sara og lykkeliten. Også er jo kjære Huleboer! der. :D

Jeg er kvalm. Jeg har lyst å teste. Jeg skal ikke. Ikke tørr jeg heller.
Hvis du føler for å vente så synes jeg du skal vente. Venter med deg jeg :)

Taster på appen :)

Back
Topp