klart du skal være medFår jeg ikke være med jeg da ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
klart du skal være medFår jeg ikke være med jeg da ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det kommer til å bli helt stille på FS!
*Taster på app på mobilen*
Jeg er fortsatt der og tror nok ikke jeg drar med det førsteNei da.
Vi gjør bare plass til nye skravlebøtter
EnigJOOO Liisjja, selfølgelig. Du skal med Hele skravlegjengen/tempegjengen skal med!
Jeg er fortsatt der og tror nok ikke jeg drar med det første
Taster på appen
Du kommer etter du og. Tar ikke du sikte på februar da?Jeg er fortsatt der og tror nok ikke jeg drar med det første
Taster på appen
Jo, men G testene er ikke helt negative enda så mister håpet littDu kommer etter du og. Tar ikke du sikte på februar da?
Åh. Håper de blir helt negative igjen fort da slik at du kan bli gravid igjen fort. Har troen på degJo, men G testene er ikke helt negative enda så mister håpet litt
Taster på appen
Ja ikke sant. Loca79 glemte jeg. Hun er jo også på januarDet kommer til å bli helt stille på FS!
Håper de snart blir negative<3! Når starter du å teste etter eggløsning?Jo, men G testene er ikke helt negative enda så mister håpet litt
Taster på appen
Jeg har allerede begynt Men de er så sykt negative og det er jo egentlig bra EL forventes ikke før 11 uansettHåper de snart blir negative<3! Når starter du å teste etter eggløsning?
Det har du helt rett iDer er alltid nye som kommer til, så får de danne seg sin egen gjeng.
Det er noe med, vi er mange, vi er kjente, vi er aktive som fy
Det kan bli godt å få ut en del av oss, og la en ny gjeng bli "de kjente"
Der er alltid nye som kommer til, så får de danne seg sin egen gjeng.
Det er noe med, vi er mange, vi er kjente, vi er aktive som fy
Det kan bli godt å få ut en del av oss, og la en ny gjeng bli "de kjente"
Ja. Og kjekt om alle vi som kjenner hverandre kommer på januar.
Ser den. Men supert at vi har denne felles skravletråden herJeg vil ikke ha en ny gjeng jeg.. Vil være med dere
Taster på appen
Du og lanterne får komme på februar . Så henger vi her alle sammen <3<3Jeg vil ikke ha en ny gjeng jeg.. Vil være med dere
Taster på appen
Nei det skjer ikke! Alle skal på 2015, helst første delJa her kan man jo henge lenge! Har ingen planer om å vippe over til 2016!!!
Taster på appen