Hurra, dette blir sååå braVi kommer til å bli en hel gjeng av tempere på januar Til nå.. Meg, babyønske2014, Mammaaaa, Bina..Så kommer snart Sara og lykkeliten. Også er jo kjære Huleboer! der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, dette blir sååå braVi kommer til å bli en hel gjeng av tempere på januar Til nå.. Meg, babyønske2014, Mammaaaa, Bina..Så kommer snart Sara og lykkeliten. Også er jo kjære Huleboer! der.
HÆÆÆ nå skjønner jeg ikke noe Er du gravid? Jeg griner Er det mulig. Så mange tempere. Fantastisk
Spennende altså. Håper så du kommer over på januar!Jeg er kvalm. Jeg har lyst å teste. Jeg skal ikke. Ikke tørr jeg heller.
Bina er gravid jo. Sara vant stelleveskaBina er ikke gravid etter hva jeg har fått med meg, bare vunnet stelleveske..
HÅPER HÅPER.Spennende altså. Håper så du kommer over på januar!
JaHÅPER HÅPER.
Vi kommer til å bli en hel gjeng av tempere på januar Til nå.. Meg, babyønske2014, Mammaaaa, Bina..Så kommer snart Sara og lykkeliten. Også er jo kjære Huleboer! der.
Det hadde jeg ikke fått med meg.Bina er gravid jo. Sara vant stelleveska
Får jeg ikke være med jeg da ?Vi kommer til å bli en hel gjeng av tempere på januar Til nå.. Meg, babyønske2014, Mammaaaa, Bina..Så kommer snart Sara og lykkeliten. Også er jo kjære Huleboer! der.
Jo selfølgelig. !!! Kjære søte deg ♥ Jeg holder av plass. Når kommer du?Kommer ikke jeg?
JOOO Liisjja, selfølgelig. Du skal med Hele skravlegjengen/tempegjengen skal med!Får jeg ikke være med jeg da ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja Nå venter vi på dere. Hvor ligger du an i syklusen?Det hadde jeg ikke fått med meg.
Så utrolig gøy
Jo selfølgelig. !!! Kjære søte deg ♥ Jeg holder av plass. Når kommer du?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja Nå venter vi på dere. Hvor ligger du an i syklusen?
Flott Da rekker du januarVerper nå
Skjønner det, måtte bareDet blir bare rent for mange å huske på, men klart du skal!
Wee det skal vi!JOOO Liisjja, selfølgelig. Du skal med Hele skravlegjengen/tempegjengen skal med!
Gleder meg til du kommerWee det skal vi!
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi kommer til å bli en hel gjeng av tempere på januar Til nå.. Meg, babyønske2014, Mammaaaa, Bina..Så kommer snart Sara og lykkeliten. Også er jo kjære Huleboer! der.