Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Ikke sant?
Jeg er avhengig...
fra app
Ja, det er også sant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant?
Jeg er avhengig...
fra app
Noen som har forslag til fredags kosemat? Er lei taco og pizza.. Men må være noe veldig enkelt.
Ja du er liksom liste dronninga vår også synes jeg det er bra du er med å skravler denne mnd også
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Nam. Hørtes godt ut. Åh hvitløksbaguetter, noe av det beste altså (bare synd jeg gikk på en smell for noen år siden og tåler bare glutenfritt).Kyllingsalat? Riv opp en grillet kylling, og sett ut boller med alt annet snadder du har lyst på (tomater, agurk, mais, salat, soltørket tomat, fetaost, dressinger/balsamico, løk, paprika, avokado, pastaskruer osv.) Og eventuelt baguette/hvitløksbaguette ved siden av?
Har jeg og gjort. Var på 2 timers fjelltur med hundene, og etter jeg kom hjem så slokna jeg på sofaen. Rart hvordan energien forsvinner...Sovna visst litt her jeg Var deilig!
Taster på appen
Nam. Hørtes godt ut. Åh hvitløksbaguetter, noe av det beste altså (bare synd jeg gikk på en smell for noen år siden og tåler bare glutenfritt).
Da er det ikke rart du sovna Jeg hadde mindre energi med spira jeg og. Selvom jeg våknet 07.00 lysvåken, slik er det ikke lengerHar jeg og gjort. Var på 2 timers fjelltur med hundene, og etter jeg kom hjem så slokna jeg på sofaen. Rart hvordan energien forsvinner...
Har jeg og gjort. Var på 2 timers fjelltur med hundene, og etter jeg kom hjem så slokna jeg på sofaen. Rart hvordan energien forsvinner...
Skal si. Da er jo jeg strengt tatt i mål hvis jeg sikter mot 1700 (noe jeg tviler på å klare)..Oppdatering kl. 18:08.
1. Sara: 240
2. Lykkeliten: 197
3. Bina: 191
5. Molly: 158
6. Twinkle: 145
11. Babyønske 2014: 110
16. Liisjja: 76
20. Foreløpig litt anonym: 62
34. Lanterne: 32
Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
- 19 av 300 innlegg.
- 52 av 800 innlegg.
- 110 av 1700 innlegg.
Ja absolutt. Å veldig suntJeg synes det er sånn genial "rask-mat" som også er ganske kos. Og man kan jo egentlig ta frem hva man vil da.
Skal si. Da er jo jeg strengt tatt i mål hvis jeg sikter mot 1700 (noe jeg tviler på å klare)..
Ja absolutt. Å veldig sunt
Ja det er vel normalt.Da er det ikke rart du sovna Jeg hadde mindre energi med spira jeg og. Selvom jeg våknet 07.00 lysvåken, slik er det ikke lenger
Taster på appen
Hehe. Utrolig herlig for meg, å hundene var veldig fornøyde. Så nå er det lov med sofaen en stundIkke så veldig rart da etter to timers tur i fjellet. Flinkis!
Ja, antar det. Påskeferien tok helt piften fra meg når det gjaldt skravling. Det samme gjorde det fine været. Kanskje jeg burde prøveDet kan du klare ganske lett, det er ikke mer enn 55 innlegg i snitt per dag i mai. Vi blir nok ganske mange som konkurrerer om den stellevesken nå i mai. Når både målet er justert ned, og det er flere hverdager enn i april (i april var det jo lang påskeferie).
Ja, godt med sånne lette middager. Heldigvis har jeg en mann som er veldig glad i salater. Passer meg fintJa, det er en sånn middag som ikke er så tung i magen heller.
Oliven glemte jeg å ta med på listen. Nam. Jeg har lyst på oliven.
Ja, godt med sånne lette middager. Heldigvis har jeg en mann som er veldig glad i salater. Passer meg fint
Oliven tåler jeg faktisk ikke. Fikk en skikkelig allergisk reaksjon en gang jeg spiste det. Begynte å fryse og ristet i hele kroppen og slet med å puste.. så det holder jeg meg unna