Felles skravle 2015

I snitt trenger man 55 innlegg per dag i mai for å være med i trekning om stellevesken, 1700 innlegg.

Du er allerede etter skravling bare i går forbi alle dagsmål for i dag, så jeg vet ikke hva du mener med å ikke være i rute. Om du ikke får skravlet hele helgen trenger du bare å ha skrevet 70 innlegg i dag, så er du i rute for stellevesken allerede i dag. :p 220 innlegg må man ha søndag kveld for å være i rute. Du hadde 147 kl. 05:57 i dag morges.
Oi jeg viste ikke at jeg hadde så mange innlegg :):) Jeg har ikke skrevet mer enn 6 i dag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi jeg viste ikke at jeg hadde så mange innlegg :):) Jeg har ikke skrevet mer enn 6 i dag.

Nei, men innen søndag kveld mangler du bare 65 innlegg omtrent da. Det er ikke mye. Og eventuelt kan du jo planlegge å ta det igjen neste uke. :) Starter jo med langhelg denne måneden her, så det er ikke så rart om det blir lite skravling helt i starten.

Nei, men innen søndag kveld mangler du bare 65 innlegg omtrent da. Det er ikke mye. Og eventuelt kan du jo planlegge å ta det igjen neste uke. :) Starter jo med langhelg denne måneden her, så det er ikke så rart om det blir lite skravling helt i starten.
Det er sant :) Jeg skal klare det ;)

Det er sant :) Jeg skal klare det ;)

Ja, det var ikke så mye vi trenger i snitt per dag nå i mai når det er 1700 innlegg, men det synes jeg var bra, siden mai er en måned med mye fridager, og sikkert flere enn meg som er en del utendørs om det er fint vær og langhelger og ja, konfirmasjoner og bryllup og det som er.

Det er så fint vær, men det er litt kaldt allikevel.

Best å ta på seg en genser...

809304635345078663344788.jpg

Nå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:

1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22

Oppdatert 2. mai kl. 05:57.

Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
  • 19 av 300 innlegg.
  • 52 av 800 innlegg.
  • 110 av 1700 innlegg.

Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.
Vi har ikke vært så flinke med oppdateringer etter påske...

fra app

Nå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:

1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22

Oppdatert 2. mai kl. 05:57.

Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
  • 19 av 300 innlegg.
  • 52 av 800 innlegg.
  • 110 av 1700 innlegg.

Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.
Flinka. Har savnet oppdatering listene dine :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Flinka. Har savnet oppdatering listene dine :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hehe.. Greit å ha med en liste-nerd!

*Taster på app på mobilen*

Det er fare for at jeg klarer det, helt uten å prøve...

fra app

Ja. Du er jo allerede kommet i mål for søndag!

*Taster på app på mobilen*

Noen som har forslag til fredags kosemat? Er lei taco og pizza.. Men må være noe veldig enkelt.

Back
Topp