Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
I snitt trenger man 55 innlegg per dag i mai for å være med i trekning om stellevesken, 1700 innlegg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi jeg viste ikke at jeg hadde så mange innlegg Jeg har ikke skrevet mer enn 6 i dag.Du er allerede etter skravling bare i går forbi alle dagsmål for i dag, så jeg vet ikke hva du mener med å ikke være i rute. Om du ikke får skravlet hele helgen trenger du bare å ha skrevet 70 innlegg i dag, så er du i rute for stellevesken allerede i dag. 220 innlegg må man ha søndag kveld for å være i rute. Du hadde 147 kl. 05:57 i dag morges.
Takk Er så deilig med sånne oppdateringer
Taster på appen
Oi jeg viste ikke at jeg hadde så mange innlegg Jeg har ikke skrevet mer enn 6 i dag.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er sant Jeg skal klare detNei, men innen søndag kveld mangler du bare 65 innlegg omtrent da. Det er ikke mye. Og eventuelt kan du jo planlegge å ta det igjen neste uke. Starter jo med langhelg denne måneden her, så det er ikke så rart om det blir lite skravling helt i starten.
Det er sant Jeg skal klare det
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi har ikke vært så flinke med oppdateringer etter påske...Nå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:
1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22
Oppdatert 2. mai kl. 05:57.
Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
- 19 av 300 innlegg.
- 52 av 800 innlegg.
- 110 av 1700 innlegg.
Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.
Det er fare for at jeg klarer det, helt uten å prøve...I snitt trenger man 55 innlegg per dag i mai for å være med i trekning om stellevesken, 1700 innlegg.
Flinka. Har savnet oppdatering listene dineNå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:
1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22
Oppdatert 2. mai kl. 05:57.
Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
- 19 av 300 innlegg.
- 52 av 800 innlegg.
- 110 av 1700 innlegg.
Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.
Enig. Luksus faktiskTakk Er så deilig med sånne oppdateringer
Taster på appen
Vi har ikke vært så flinke med oppdateringer etter påske...
fra app
Flinka. Har savnet oppdatering listene dine
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
HerligDet er så fint vær, men det er litt kaldt allikevel.
Best å ta på seg en genser...
Det er fare for at jeg klarer det, helt uten å prøve...
fra app
Ja, veldigBra jeg er tilbake!
*Taster på app på mobilen*
Ikke sant?Ja. Du er jo allerede kommet i mål for søndag!
Ja du er liksom liste dronninga vår også synes jeg det er bra du er med å skravler denne mnd ogsåHehe.. Greit å ha med en liste-nerd!
Ja, veldig
fra app