Bor delvis på gård. Men mannen er med å jobber på en gård vi pakter... Så da fikk jeg med meg en kalving idag siden jeg hadde hjemmekontor frem til kl 12=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Blir det mange kalver hos dere i år?Bor delvis på gård. Men mannen er med å jobber på en gård vi pakter... Så da fikk jeg med meg en kalving idag siden jeg hadde hjemmekontor frem til kl 12=)
Det er bra! Du kommer ihvertfall til å ha et barn i 2015, så her er det plass til deg ogsåÅh fant denne tråden nå! Nå blir det enda lettere å følge dere! <3
-Fra appen-
Ha ha jeg hører ikke hjemme her, så hadde ikke tenkt å være så aktiv, vil bare snike på dere fine damene!Det er bra! Du kommer ihvertfall til å ha et barn i 2015, så her er det plass til deg også
Næmmene se hvem som kom derÅh fant denne tråden nå! Nå blir det enda lettere å følge dere! <3
-Fra appen-
Det går bra! Fortsatt underenært på energi, vært hos legen og tatt noen prøver. Håper de finner noe, så jeg kan ta et par piller og vips bli bedre Slitsomt å måtte sove hele tida.Næmmene se hvem som kom der
Deg har jeg ikke sett på lenge.
Hvordan går det?
Det går bra! Fortsatt underenært på energi, vært hos legen og tatt noen prøver. Håper de finner noe, så jeg kan ta et par piller og vips bli bedre Slitsomt å måtte sove hele tida.
Hvordan står det til der da?
-Fra appen-
Æsj.. Men hver måned er nærmere DERES måned! Det som er frustrerende er at man aldri veit hvillen måned det klaffer. Men 2015 er iallefall deres år! Unner dere så en spire!Kjedelig å høre du er så sliten, får håpe de finner noe som vil være en lett fiks.
Her går det i det samme vante, og TR kommer hver måned....
Det samme tenkte jeg om 2014, men den gang ei. Får håpe at vi ikke bommer på 2015 ogsåÆsj.. Men hver måned er nærmere DERES måned! Det som er frustrerende er at man aldri veit hvillen måned det klaffer. Men 2015 er iallefall deres år! Unner dere så en spire!
-Fra appen-
Æsj.. Men hver måned er nærmere DERES måned! Det som er frustrerende er at man aldri veit hvillen måned det klaffer. Men 2015 er iallefall deres år! Unner dere så en spire!
-Fra appen-
Hm.. kom en igår og en idag og 2 tidligere i vår. Så er der sikkert 10 stk til som skal kalve.Så koselig! Blir det mange kalver hos dere i år?
Vi snakket om disse stelleveskene her i går hvor jeg sa jeg ikke hadde fått min enda.
Fått tilbakemelding fra Tamara nå.
Leverandøren hadde glemt å sende den, men sender den i dag så da kommer den nok snart.
Åh fant denne tråden nå! Nå blir det enda lettere å følge dere! <3
-Fra appen-
Har hatt lang prøveperiode før.
Vi har ikke prøvd et år enda nå..
Som du sier, og jeg alltid har sagt, for hver måned som går, er man en måned nærmere målet...
Og baby SKAL det bli
Jeg er ikke helt i rute. Spørs om det blir noe skravling i helga
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk Er så deilig med sånne oppdateringerNå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:
1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22
Oppdatert 2. mai kl. 05:57.
Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
- 19 av 300 innlegg.
- 52 av 800 innlegg.
- 110 av 1700 innlegg.
Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.