Felles skravle 2015

Bor delvis på gård. Men mannen er med å jobber på en gård vi pakter... Så da fikk jeg med meg en kalving idag siden jeg hadde hjemmekontor frem til kl 12=)

Bor delvis på gård. Men mannen er med å jobber på en gård vi pakter... Så da fikk jeg med meg en kalving idag siden jeg hadde hjemmekontor frem til kl 12=)
Så koselig! Blir det mange kalver hos dere i år?

Åh fant denne tråden nå! :D Nå blir det enda lettere å følge dere! :D <3

-Fra appen-

-Fra appen-
Det er bra! Du kommer ihvertfall til å ha et barn i 2015, så her er det plass til deg også :D

Det er bra! Du kommer ihvertfall til å ha et barn i 2015, så her er det plass til deg også :D
Ha ha jeg hører ikke hjemme her, så hadde ikke tenkt å være så aktiv, vil bare snike på dere fine damene!

-Fra appen-

-Fra appen-
Næmmene se hvem som kom der :)
Deg har jeg ikke sett på lenge.
Hvordan går det?

Denne tråden ble forresten først opprettet i går så håper ikke du har lett veldig lenge etter den :P

Næmmene se hvem som kom der :)
Deg har jeg ikke sett på lenge.
Hvordan går det?
Det går bra! Fortsatt underenært på energi, vært hos legen og tatt noen prøver. Håper de finner noe, så jeg kan ta et par piller og vips bli bedre :P Slitsomt å måtte sove hele tida.

Hvordan står det til der da? :D

-Fra appen-

Det går bra! Fortsatt underenært på energi, vært hos legen og tatt noen prøver. Håper de finner noe, så jeg kan ta et par piller og vips bli bedre :p Slitsomt å måtte sove hele tida.

Hvordan står det til der da? :D

-Fra appen-

Kjedelig å høre du er så sliten, får håpe de finner noe som vil være en lett fiks.

Her går det i det samme vante, og TR kommer hver måned....

Kjedelig å høre du er så sliten, får håpe de finner noe som vil være en lett fiks.

Her går det i det samme vante, og TR kommer hver måned....
Æsj.. Men hver måned er nærmere DERES måned! Det som er frustrerende er at man aldri veit hvillen måned det klaffer. Men 2015 er iallefall deres år! Unner dere så en spire!

-Fra appen-

Æsj.. Men hver måned er nærmere DERES måned! Det som er frustrerende er at man aldri veit hvillen måned det klaffer. Men 2015 er iallefall deres år! Unner dere så en spire!

-Fra appen-
Det samme tenkte jeg om 2014, men den gang ei. Får håpe at vi ikke bommer på 2015 også:p

Sent from my iPhone using BV Forum

-Fra appen-

Har hatt lang prøveperiode før.
Vi har ikke prøvd et år enda nå..
Som du sier, og jeg alltid har sagt, for hver måned som går, er man en måned nærmere målet...
Og baby SKAL det bli

Vi snakket om disse stelleveskene her i går hvor jeg sa jeg ikke hadde fått min enda.
Fått tilbakemelding fra Tamara nå.
Leverandøren hadde glemt å sende den, men sender den i dag så da kommer den nok snart.

Så bra! De skal jo komme også, når man vinner. Selv om vi har litt ventetid på oss uansett vi da. :p Håper de fortsetter med stelleveske-premier helt til jeg har vunnet en også. ;) :p :angel4

-Fra appen-

Jippi! Så koselig å se deg igjen! :) :D Og gøy at du nærmer deg halvveis!

Har hatt lang prøveperiode før.
Vi har ikke prøvd et år enda nå..
Som du sier, og jeg alltid har sagt, for hver måned som går, er man en måned nærmere målet...
Og baby SKAL det bli

Ja, det skal det absolutt. Og jeg synes vi skal holde oss på (første halvdel av) 2015! Ikke mer flytting frem i tid nå!!!

Vi ble invitert bort på middag nå. Og jeg mangler bare 23 innlegg for i dag, så da er det jo greit. Jeg er helt i rute for å være med i trekning om stellevesken hvert fall. ;) :p

Jeg er ikke helt i rute. Spørs om det blir noe skravling i helga :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:

1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22

Oppdatert 2. mai kl. 05:57.

Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
  • 19 av 300 innlegg.
  • 52 av 800 innlegg.
  • 110 av 1700 innlegg.

Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.

Jeg er ikke helt i rute. Spørs om det blir noe skravling i helga :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Du er allerede etter skravling bare i går forbi alle dagsmål for i dag, så jeg vet ikke hva du mener med å ikke være i rute. Om du ikke får skravlet hele helgen trenger du bare å ha skrevet 70 innlegg i dag, så er du i rute for stellevesken allerede i dag. :p 220 innlegg må man ha søndag kveld for å være i rute. Du hadde 147 kl. 05:57 i dag morges.

Nå vet jeg ikke helt hvordan dere har gjort det med oppdateringer mens jeg har vært borte, men jeg slenger nå ut en oppdatering nå jeg da. Og jeg husker ikke helt hvem som har meldt seg på skravling her i mai. Så jeg forsøker bare å huske raskt nå:

1. Sara: 207
2. Molly: 147
5. Bina: 102
6. Lykkeliten: 95
8. Twinkle: 89
13. Babyønske 2014: 77
17. Liisjja: 43
23. Foreløpig litt anonym: 32
35. Lanterne: 22

Oppdatert 2. mai kl. 05:57.

Det har gått 6 % av mai når denne dagen er over, det tilsvarer:
  • 19 av 300 innlegg.
  • 52 av 800 innlegg.
  • 110 av 1700 innlegg.

Det kommer sikkert ny oppdatering om 1 times tid.
Takk :) Er så deilig med sånne oppdateringer

Taster på appen :)

Back
Topp