Jeg er medJeg tror jeg er med på skravling i kveld forresten, om noen vil. Hodet mitt trenger noe annet enn jobb hver kveld. Men muligens er dette den kvelden mannen er hjemme, så vi får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er medJeg tror jeg er med på skravling i kveld forresten, om noen vil. Hodet mitt trenger noe annet enn jobb hver kveld. Men muligens er dette den kvelden mannen er hjemme, så vi får se.
Uff da, det var ingen god dag.Nå håper jeg denne dagen bare kan slutte.
Hatt en lang dag hvor jeg har løpt fra møte til møte.
Har så vondt i rygg/bekken når jeg endelig er ferdig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Må kjøre lange veien hjem.
Oppdager ulyd i motoren på bilen, hallo den er en 2010 modell, den skal ikke gjøre slikt.
Får vite at noen plager gutten min på skolen (skolen og foreldre har tatt tak i det)
Hva mer kan skje nå
Ja, ommøblere..Noen som har noen planer for helgen?
Jeg er med en liten stundJeg er med
Jeg er med
Uff da, det var ingen god dag.
Hva gjør skolen? Stakkars gutt.Håper de får stoppet det nåIkke i det hele tatt...
Må finne ut hva vi skal gjøre for gutten
Flink du er!Jeg er så fornøyd med meg selv, Kom hjem fra jobbb å syklet rett på kamp for å se poden spille. Over 600 kcal forbrent...
Hva gjør skolen? Stakkars gutt.Håper de får stoppet det nå
Flink du er.Jeg er så fornøyd med meg selv, Kom hjem fra jobbb å syklet rett på kamp for å se poden spille. Over 600 kcal forbrent...
Så bra det blir tatt skikkelig tak iVet ikke så mye annet en at foreldrene til de andre guttene er informerte, og at skolen gjør det de kan.
Ut fra hvordan han er tror jeg ikke det har pågått lenge. Tror det har blitt tatt tak i før det har blitt ille.
Foreldrene til han ene var ikke noe fornøyd med deg gutten hans har vært med på.
Er veldig sikker på at dette kommer til å ordne seg
Fin motivasjon det bare ikke at skravle pausene dine blir for lange for deg.Jeg tenker at som motivasjon så blir det skravlerunde på meg mellom hver rapport som er ferdig.
Og med det tempoet det har vært her i det siste, kan jeg da bruke 5minutter på å kommentere alle de innleggene dere hr skrevet mens jeg jobba , og ha tid tilovers til å sjekke andre tråder
Prove me wrong!
Så bra det blir tatt skikkelig tak i
Er det en rolig kveld i dag?
Jeg har endelig en kveld hjemme, så nå er det bare avslapping i fokus. Har sett på ny bil, men det er litt vanskelig å bestemme seg, særlig siden det også er dyrt..Ja.
Sitter og ser på luksusleiligheter på TV3
Jeg og! *drømme seg bort*Ja.
Sitter og ser på luksusleiligheter på TV3