Jeg har endelig en kveld hjemme, så nå er det bare avslapping i fokus. Har sett på ny bil, men det er litt vanskelig å bestemme seg, særlig siden det også er dyrt..
Hva slags bil skal du ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har endelig en kveld hjemme, så nå er det bare avslapping i fokus. Har sett på ny bil, men det er litt vanskelig å bestemme seg, særlig siden det også er dyrt..
Jeg og! *drømme seg bort*
♡Overgangen feb/mars♡
Neida, skjønner det. Men er ikke alle skoler som tar tak derfor jeg lurte.Det at jeg er bekymret for gutten min, er ikke ensbetydende med at jeg ikke er fornøyd med skolens innsats.
Graviditeten tar på, og jeg er fortiden *litt* overarbeidet på jobb.
Dette er ikke det jeg trengt nå.
Skulle bare ønske alt var perfekt
Synes det har vært det hver kveld jegEr det en rolig kveld i dag?
Lukket visning, var det det programmet het?Jeg og! *drømme seg bort*
♡Overgangen feb/mars♡
Jepp, stemmer detLukket visning, var det det programmet het?
En som ikke må på verksted hele tidenHva slags bil skal du ha?
Koy innsjø i hagen *sukk* !Må innrømme jeg en gang i blant går på finn.no velger alle boliger, sorterer fra dyrest til billigst og drømmer meg bort
Neida, skjønner det. Men er ikke alle skoler som tar tak derfor jeg lurte.
Ja - noen som har 800 millioner å låne meg?Lukket visning, var det det programmet het?
Med bro som kan dras inne...Koy innsjø i hagen *sukk* !
♡Overgangen feb/mars♡
Ja - noen som har 800 millioner å låne meg?![]()
♡Overgangen feb/mars♡
Det har jeg også gjort noen ganger! Tenk hvor stor forskjell det er på folk, bare her i Norge!Må innrømme jeg en gang i blant går på finn.no velger alle boliger, sorterer fra dyrest til billigst og drømmer meg bort
Det har jeg også gjort noen ganger! Tenk hvor stor forskjell det er på folk, bare her i Norge!
Ja, jeg tenker hele tiden at jeg kommer til å vinne i lotto, men jeg glemmer å tippe veldig ofte, så sjansen er ganske minimal. Men, tenk hvis!Jeg må bare skaffe oss litt flere millioner først..
De hadde veldig store vinduer på soverommet i det forrige huset... Tenk alle gardinene som må trekkes for når man skal legge seg
Oh yes please!!!Med bro som kan dras inne...
Får begynne å tippe!!Er det ikke V6 som har størst premier dersom det kommer et par overraskelser