Felles skravle 2015

Da er vi to :p

♡ Februar 2015 ♡
Nå er det ikke lenge igjen til i morgen hvertfall. Ligger to lenge oppdateringer i dagboka mi. Mye av det dreier seg bare om hvorfor det ikke er så mye liv i denne kroppen hvertfall...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Nå er det ikke lenge igjen til i morgen hvertfall. Ligger to lenge oppdateringer i dagboka mi. Mye av det dreier seg bare om hvorfor det ikke er så mye liv i denne kroppen hvertfall...

♡Jente 05.07.2013♡
Neei :D Jeg skal løpe inn og se :)

♡ Februar 2015 ♡

Neei :D Jeg skal løpe inn og se :)

♡ Februar 2015 ♡
Jeg stikker for å hente disse gærningene, så blir det middag... Får nok ikke kommet inn før i kveld. Sniker innom fra do etterpå bare...

♡Jente 05.07.2013♡

Hei søta. Sett etter deg i flere dager. Har blir det stekte pølser, stekte poteter etter middagen i går og et speilegg. Egentlig ikke middag, men... Veldig godt da...

♡Jente 05.07.2013♡
<3 Søta!! :D Er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at det blir sofaen og TV. De siste dagene har det skjedd mye på kveldstid også. Kurs og trening! :D Namm hørtes godt ut!

Samtale i bilen på vei fra bhg:

Mamma, jeg har en perle langt oppe i nesen!

Har du, hvordan kom den dit?

Den hoppet opp, mamma! Den er rosa!

Vel hjemme kunne sjekk med lommelykt bekrefte det. Det var ei rosa plastperle oppi nesa hennes.

Heldigvis, NHI sin "førstehjelp når barn har fremmedlegeme i nesen" funket. Den kom ut på første forsøk.

Nå håper jeg denne dagen bare kan slutte.

Hatt en lang dag hvor jeg har løpt fra møte til møte.
Har så vondt i rygg/bekken når jeg endelig er ferdig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Må kjøre lange veien hjem.
Oppdager ulyd i motoren på bilen, hallo den er en 2010 modell, den skal ikke gjøre slikt.
Får vite at noen plager gutten min på skolen (skolen og foreldre har tatt tak i det)

Hva mer kan skje nå

Nå håper jeg denne dagen bare kan slutte.

Hatt en lang dag hvor jeg har løpt fra møte til møte.
Har så vondt i rygg/bekken når jeg endelig er ferdig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Må kjøre lange veien hjem.
Oppdager ulyd i motoren på bilen, hallo den er en 2010 modell, den skal ikke gjøre slikt.
Får vite at noen plager gutten min på skolen (skolen og foreldre har tatt tak i det)

Hva mer kan skje nå
Nå bør resten av dagen være god!

Eg er såååå trøytt! Vil sove, gjesp....

❤️Gutt Februar 2014❤️

Skal ha ei roleg helg! To helger på rappen som har vore kaotiske. Skal på håndballkamp på søndag, men det er det einaste som er planlagt.

❤️Gutt februar 2014❤️

Helga.... ja, shopping av ting ungene trenger, rengtøy, hansker, høstsko (joggeskoene til lillesøster er i alle fall for små)
Vaske klær og rydde hus, de tingene som forskyves når jeg jobber en time etter ungenes leggetid hver kveld

Det jeg altså skal igang med nå, men tar en liten skravlepause først, og underveis, og etter....

Back
Topp