Ikke mye liv i denne kroppen hvertfall.Er det noe liv i dere her?
♡ Februar 2015 ♡
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mye liv i denne kroppen hvertfall.Er det noe liv i dere her?
♡ Februar 2015 ♡
Da er vi toIkke mye liv i denne kroppen hvertfall.
♡Jente 05.07.2013♡
Nå er det ikke lenge igjen til i morgen hvertfall. Ligger to lenge oppdateringer i dagboka mi. Mye av det dreier seg bare om hvorfor det ikke er så mye liv i denne kroppen hvertfall...Da er vi to![]()
♡ Februar 2015 ♡
NeeiNå er det ikke lenge igjen til i morgen hvertfall. Ligger to lenge oppdateringer i dagboka mi. Mye av det dreier seg bare om hvorfor det ikke er så mye liv i denne kroppen hvertfall...
♡Jente 05.07.2013♡
Jeg stikker for å hente disse gærningene, så blir det middag... Får nok ikke kommet inn før i kveld. Sniker innom fra do etterpå bare...NeeiJeg skal løpe inn og se
♡ Februar 2015 ♡
<3 Søta!!Hei søta. Sett etter deg i flere dager. Har blir det stekte pølser, stekte poteter etter middagen i går og et speilegg. Egentlig ikke middag, men... Veldig godt da...
♡Jente 05.07.2013♡
Ser ut til at det kan bli mange denne mnd, synes det er mange med høye tall allerede
TuMmY LoVe
Nå bør resten av dagen være god!Nå håper jeg denne dagen bare kan slutte.
Hatt en lang dag hvor jeg har løpt fra møte til møte.
Har så vondt i rygg/bekken når jeg endelig er ferdig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Må kjøre lange veien hjem.
Oppdager ulyd i motoren på bilen, hallo den er en 2010 modell, den skal ikke gjøre slikt.
Får vite at noen plager gutten min på skolen (skolen og foreldre har tatt tak i det)
Hva mer kan skje nå
Nå bør resten av dagen være god!
Stille her i kveld?
♡Overgangen feb/mars♡
Slappe av og komme meg etter denne travle ukenNoen som har noen planer for helgen?
Slappe av og komme meg etter denne travle uken
Du da?
♡Overgangen feb/mars♡