Hyggelig at du kommer innom likevel daHehe ja det regner jeg med!!!blitt særdeles lite snakk på mg...
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig at du kommer innom likevel daHehe ja det regner jeg med!!!blitt særdeles lite snakk på mg...
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg skjønner ikke hvor alle erIkke mye liv her inne hvertfall, håper det blir mer skravling neste uke
Jeg er her... Men nå skal jeg lage meg lunsj...Jeg skjønner ikke hvor alle er
TuMmY LoVe
Ferdig med lunch jeg nåJeg er her... Men nå skal jeg lage meg lunsj...
♡Jente 05.07.2013♡
Det er jeg også. Vurderer litt nå... Sove eller rydde?Ferdig med lunch jeg nå
TuMmY LoVe
Åja..Såg eg var på 13 plass eller noko
Trur ikkje eg klara 2000 innlegg men målet er topp 10
![]()
Gutt Februar 2014
![]()
Jeg tror ikke jeg blir med i kveld, kanskje litt innimellomJeg tror jeg er med på skravling i kveld forresten, om noen vil. Hodet mitt trenger noe annet enn jobb hver kveld. Men muligens er dette den kvelden mannen er hjemme, så vi får se.
Ser ut til at det kan bli mange denne mnd, synes det er mange med høye tall alleredeSkal du topp 10 tror jeg du må over 2000, det er normalt sett 12-14 som blir det
HeisannHei hei jenter
♡ Februar 2015 ♡
Rydde først så kan du sove med god samvittighetDet er jeg også. Vurderer litt nå... Sove eller rydde?
♡Jente 05.07.2013♡
Ikke så veldig mye igrunnHeisanndu driver med da?
TuMmY LoVe
Har vært på jobb... og nå har jeg hodepine av en annen verden.Jeg skjønner ikke hvor alle er
TuMmY LoVe
Hei fine!Hei hei jenter
♡ Februar 2015 ♡
Vurderer fårikål herHallois!Ikke mye skravling på meg denne mnd! Sliten
Nå skal jeg lage meg noe å spise. Middagstips?
![]()
Ble soving... Rydde kan hulerboermannen gjøre. Siden vi har vært i bank og jeg hos legen måtte jeg ha bilen. Nå må de hentes i barnehage og jobb.Rydde først så kan du sove med god samvittighet
TuMmY LoVe
Er det noe liv i dere her?Hei fine!
♡Jente 05.07.2013♡
Hei søta. Sett etter deg i flere dager. Har blir det stekte pølser, stekte poteter etter middagen i går og et speilegg. Egentlig ikke middag, men... Veldig godt da...Hallois!Ikke mye skravling på meg denne mnd! Sliten
Nå skal jeg lage meg noe å spise. Middagstips?
![]()