Felles skravle 2015

Hei hei jenter :)

♡ Februar 2015 ♡

Åja.. :) Såg eg var på 13 plass eller noko :) Trur ikkje eg klara 2000 innlegg men målet er topp 10 :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Skal du topp 10 tror jeg du må over 2000, det er normalt sett 12-14 som blir det

Jeg tror jeg er med på skravling i kveld forresten, om noen vil. Hodet mitt trenger noe annet enn jobb hver kveld. Men muligens er dette den kvelden mannen er hjemme, så vi får se.

Jeg tror jeg er med på skravling i kveld forresten, om noen vil. Hodet mitt trenger noe annet enn jobb hver kveld. Men muligens er dette den kvelden mannen er hjemme, så vi får se.
Jeg tror ikke jeg blir med i kveld, kanskje litt innimellom :)

TuMmY LoVe

Hallois! :) Ikke mye skravling på meg denne mnd! Sliten :D Nå skal jeg lage meg noe å spise. Middagstips? :D

Rydde først så kan du sove med god samvittighet :)

TuMmY LoVe
Ble soving... Rydde kan hulerboermannen gjøre. Siden vi har vært i bank og jeg hos legen måtte jeg ha bilen. Nå må de hentes i barnehage og jobb.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Hallois! :) Ikke mye skravling på meg denne mnd! Sliten :D Nå skal jeg lage meg noe å spise. Middagstips? :D
Hei søta. Sett etter deg i flere dager. Har blir det stekte pølser, stekte poteter etter middagen i går og et speilegg. Egentlig ikke middag, men... Veldig godt da...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Back
Topp