Viss atte, om atte man skulle være så heldig..Ja, jeg tenker hele tiden at jeg kommer til å vinne i lotto, men jeg glemmer å tippe veldig ofte, så sjansen er ganske minimal. Men, tenk hvis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viss atte, om atte man skulle være så heldig..Ja, jeg tenker hele tiden at jeg kommer til å vinne i lotto, men jeg glemmer å tippe veldig ofte, så sjansen er ganske minimal. Men, tenk hvis!
Ansette house keeping som kan styre med gardineneI så dyre, flotte hus trodde jeg det ble gjort automatisk når man trykket på en knapp
Og er det så farlig da? Ikke som om man har innsyn, og har man råd til det huset, så har man råd til en perfekt kropp også![]()
Får begynne å tippe!!
♡Overgangen feb/mars♡
Må begynne å studere hestene!Men man kan ikke velge disse ferdig utfylte, de velger kombinasjoner med god sjanse, og dersom man vinner blir ikke gevinsten så stor.
Man må bare krysse av vilt og håpe på det beste![]()
Det er sikkert en automatisk funksjon, der. Det første jeg tenkte når det var en seng omringen av vinduer, var innsyn når de har litt sengegymnastikkI så dyre, flotte hus trodde jeg det ble gjort automatisk når man trykket på en knapp
Og er det så farlig da? Ikke som om man har innsyn, og har man råd til det huset, så har man råd til en perfekt kropp også![]()
Det er sikkert en automatisk funksjon, der. Det første jeg tenkte når det var en seng omringen av vinduer, var innsyn når de har litt sengegymnastikk![]()
Flink!!Jeg er så fornøyd med meg selv, Kom hjem fra jobbb å syklet rett på kamp for å se poden spille. Over 600 kcal forbrent...
For en utsikt <3Veldig spent på hva verdivurderingen på huset i Son blir..
For en utsikt <3
♡Overgangen feb/mars♡
Hushjelp burde vært inkludertÅååh så mye overdådig på lukket visning. Ikke helt min prisklasse, og er heller ikke så gla i å vaske. Men hadde jeg hatt råd til ett slikt hus, hadde jeg nok hatt råd til vasker også![]()
Ferdig med to, den første var nemlig nesten ferdig allerede, viste det segFin motivasjon det bare ikke at skravle pausene dine blir for lange for deg.
Du bør jo også bli ferdig i dag
Han meglern på tjuvholmen hadde et skikklig sleskt utseende!
♡Overgangen feb/mars♡
Jeg trodde det var ganske idyllisk i Vestby, jeg.. Men nå har jeg aldri vært i disse traktene heller.Hvor er vår kjære Huleboer når vi trenger henne.
Uttalelsen "man kan liksom ikke søke på Oslo for å finne denne boligen på finn, man må søke på Vestby, og hvem ville tro man vil kunne finne ..... i Vestby"
Jeg lo så grein (er fra Vestby, og har vært mye i Son)
Vet ikke så mye annet en at foreldrene til de andre guttene er informerte, og at skolen gjør det de kan.
Ut fra hvordan han er tror jeg ikke det har pågått lenge. Tror det har blitt tatt tak i før det har blitt ille.
Foreldrene til han ene var ikke noe fornøyd med deg gutten hans har vært med på.
Er veldig sikker på at dette kommer til å ordne seg
Ja... men 150 kvm kjøkken da... større enn huset mitt joHushjelp burde vært inkludert![]()
Må kanskje det?Må man ikke har det dersom man skal selge dyre leiligheter til unge menn?