Felles skravle 2015

Ja, jeg tenker hele tiden at jeg kommer til å vinne i lotto, men jeg glemmer å tippe veldig ofte, så sjansen er ganske minimal. Men, tenk hvis!
Viss atte, om atte man skulle være så heldig..

Men man kan ikke velge disse ferdig utfylte, de velger kombinasjoner med god sjanse, og dersom man vinner blir ikke gevinsten så stor.
Man må bare krysse av vilt og håpe på det beste :)
Må begynne å studere hestene! :) se hvem som har store bringe, lår og rompemuskler til å springe raskt?:)

♡Overgangen feb/mars♡

I så dyre, flotte hus trodde jeg det ble gjort automatisk når man trykket på en knapp :rolleyes:
Og er det så farlig da? Ikke som om man har innsyn, og har man råd til det huset, så har man råd til en perfekt kropp også :p
Det er sikkert en automatisk funksjon, der. Det første jeg tenkte når det var en seng omringen av vinduer, var innsyn når de har litt sengegymnastikk :P

Det er sikkert en automatisk funksjon, der. Det første jeg tenkte når det var en seng omringen av vinduer, var innsyn når de har litt sengegymnastikk :p

Hehe...
Dersom man føler seg litt utfordrerne en dag.
Eller kanskje sette opp en føler som automatisk lukker gardinene dersom bevegelsen kommer oppi en viss frekvens :P

Åååh så mye overdådig på lukket visning. Ikke helt min prisklasse, og er heller ikke så gla i å vaske. Men hadde jeg hatt råd til ett slikt hus, hadde jeg nok hatt råd til vasker også ;)

For en utsikt <3

♡Overgangen feb/mars♡

Hvor er vår kjære Huleboer når vi trenger henne.
Uttalelsen "man kan liksom ikke søke på Oslo for å finne denne boligen på finn, man må søke på Vestby, og hvem ville tro man vil kunne finne ..... i Vestby"

Jeg lo så grein (er fra Vestby, og har vært mye i Son)

Åååh så mye overdådig på lukket visning. Ikke helt min prisklasse, og er heller ikke så gla i å vaske. Men hadde jeg hatt råd til ett slikt hus, hadde jeg nok hatt råd til vasker også ;)
Hushjelp burde vært inkludert ;)

Hvor er vår kjære Huleboer når vi trenger henne.
Uttalelsen "man kan liksom ikke søke på Oslo for å finne denne boligen på finn, man må søke på Vestby, og hvem ville tro man vil kunne finne ..... i Vestby"

Jeg lo så grein (er fra Vestby, og har vært mye i Son)
Jeg trodde det var ganske idyllisk i Vestby, jeg.. Men nå har jeg aldri vært i disse traktene heller.

Vet ikke så mye annet en at foreldrene til de andre guttene er informerte, og at skolen gjør det de kan.
Ut fra hvordan han er tror jeg ikke det har pågått lenge. Tror det har blitt tatt tak i før det har blitt ille.

Foreldrene til han ene var ikke noe fornøyd med deg gutten hans har vært med på.

Er veldig sikker på at dette kommer til å ordne seg

flott at skolen tar det alvorlig, og at foreldrene også gjør det!

Back
Topp