Felles skravle 2015

Jeg slutter tidlig, så det er deilig. Men kommer til å være trøtt hele dagen etterpå. Må stå opp 05.30. *gjesp* Snart legge meg.

Lalletid snart da ja

Det kommer min mann til å påpeke nnår ha kommer inn også, at jeg må legge meg snart¨

Vi har vekkign på 5.45 alle dager vi skal på jobb.

Jeg vil ha mørkeblå eller sort vogn :) Ikke hvit!

edit: eller grå?

Jeg har svart bagvog med hvite prikker, og rød og grå sportsvogndel.

Men jeg har vagt lyst på ny. Ettersom bremse på understellet er kaputt.

Lalletid snart da ja

Det kommer min mann til å påpeke nnår ha kommer inn også, at jeg må legge meg snart¨

Vi har vekkign på 5.45 alle dager vi skal på jobb.
Sukk. Det er tidlig. Men ting tar vel litt tid når en skal gjøre klar seg selv, og barna. Spise frokost, finne frem tøy og div til barnehage/jobb :)

Jeg har svart bagvog med hvite prikker, og rød og grå sportsvogndel.

Men jeg har vagt lyst på ny. Ettersom bremse på understellet er kaputt.
:) Jeg synes den fargen du viste i emmaljunga vogna var fin da!

Jeg liker farger jeg

falt for "terracotta" fra emmaljungna i år

Men nå kommer jo 2015-fargene i sommer da, så vi får se
Jeg har en følelse på at du kommer til å teste i morgen? :P Men det er tidlig da. Jeg ville ha vente til lørdag. Selv om jeg er SÅ nysgjerrig

Nå ble det stille her igjen. Jeg tror jeg går å gjør meg klar for sengen :)

Sukk. Det er tidlig. Men ting tar vel litt tid når en skal gjøre klar seg selv, og barna. Spise frokost, finne frem tøy og div til barnehage/jobb :)

Ja, vi står opp ikke lenge etter klokka ringer (Jeg temper, vil ha et kyss og et par øyeblikk i armkroken, og så jeg jeg klar for å møte en ny dag.

skal jeg bare stelle meg selv er jeg da ute av døra kvart over seks. Side vi da skal vekke to barn, få stelt og kledd dem, og gjøre oss alle klare, passerer den sju før vi er ute av døra.

via bhg, og avhengig av om vi kommer før eller etter fergekøa er jeg da på jobb mellom 7.30 og 8 8 timer på jobb (inkl 30 min lunsj) og jeg kan gå rundt 16, for å hente dem og lage middag.

Sånn går nå dagene.

Jeg har en følelse på at du kommer til å teste i morgen? :p Men det er tidlig da. Jeg ville ha vente til lørdag. Selv om jeg er SÅ nysgjerrig

Jeg trooooooor ikke det, me vi får se...

Nå ble det stille her igjen. Jeg tror jeg går å gjør meg klar for sengen :)

Jeg skrev langt.

Og snakket med mannen.

som mente jeg bør tenkne på å legge meg.

Back
Topp