Felles skravle 2015

Litt deilig at det er fredag i morgen, når jeg har søndagsfølelse i dag.

Ehh.... dagmålet mitt var 90 innnlegg, 17 600, for det var sånt et greit tall. Det er greit å ha målene på hele hundre, side jeg pleier legge målet mitt på 100 for dagen, for å ta høyde for noen dager uten skravlign, og 2000 som totalmpl.

Med 1700 som totalmål, og dessuten HAR jeg allerede vunnet stelleveske, er det liksom ikke så nødvendnig med så høye mål.

Jeg har...lagnt passert 17 600 hittil i dag...

Ja det skjønner jeg :) Kjønn er ikke viktig, så lenge det er friskt og alt ser fint ut <3 Men vil alikevel vite :D Er så nysgjerrig

Ja, kjønn er ikke viktig, men det er litt kjekt å vite.
nå ha vi uasnett babytøy som er blått, og babytøy som er rosa. Men det er jo kjekt å vite, likevel...

Men nå er det pizza og mannekos! Lader opp til februar spira

Taster på appen :)

Skjønner ikke at han klarer. Men en ser vel kanskje på ultralyden uansett ;) Eller at de røper seg og sier der er han/hun

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke jeg heller. Men tror han syns det er mer spennende da. Jeg tenker det er greit å vite kjønn i forhold til utstyr og klær osv...

Men nå er det pizza og mannekos! Lader opp til februar spira

Taster på appen :)

Dere får kose dere da

Min kom nettopp hjem fra trening, men gikk ut en tur med hunden

Ikke jeg heller. Men tror han syns det er mer spennende da. Jeg tenker det er greit å vite kjønn i forhold til utstyr og klær osv...

Utstyr baserte jeg meg på kjønsnøytralt uansett, sånn siden vi ville ha flere, og da er det kjekt om store ting som bilstol og vogn kan brukes igjenn.

Men klær, ja.

Kjempedeilig.
Jeg skal bare jobbe halv dag imorgen, så det er fint:)
Jeg slutter tidlig, så det er deilig. Men kommer til å være trøtt hele dagen etterpå. Må stå opp 05.30. *gjesp* Snart legge meg.

Utstyr baserte jeg meg på kjønsnøytralt uansett, sånn siden vi ville ha flere, og da er det kjekt om store ting som bilstol og vogn kan brukes igjenn.

Men klær, ja.
Det kommer nok jeg også til å gjøre :) Jeg har en følelse på at jeg bare får gutter da, men vi får se :D

Back
Topp