jeg og...Ja ikke sant! Da hadde jeg i vertfall røpt meg med å si han / hun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg og...Ja ikke sant! Da hadde jeg i vertfall røpt meg med å si han / hun
Ja det skjønner jeg Kjønn er ikke viktig, så lenge det er friskt og alt ser fint ut <3 Men vil alikevel vite Er så nysgjerrig
Litt deilig at det er fredag i morgen, når jeg har søndagsfølelse i dag.
Ikke jeg heller. Men tror han syns det er mer spennende da. Jeg tenker det er greit å vite kjønn i forhold til utstyr og klær osv...Skjønner ikke at han klarer. Men en ser vel kanskje på ultralyden uansett Eller at de røper seg og sier der er han/hun
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Men nå er det pizza og mannekos! Lader opp til februar spira
Taster på appen
Kos deg med pizza og mannMen nå er det pizza og mannekos! Lader opp til februar spira
Taster på appen
Kjempedeilig.Litt deilig at det er fredag i morgen, når jeg har søndagsfølelse i dag.
Ikke jeg heller. Men tror han syns det er mer spennende da. Jeg tenker det er greit å vite kjønn i forhold til utstyr og klær osv...
Veldig!!Jepp, deilig med bare sånn en dag, så helg.
Kos dereMen nå er det pizza og mannekos! Lader opp til februar spira
Taster på appen
Ja det er santUtstyr baserte jeg meg på kjønsnøytralt uansett, sånn siden vi ville ha flere, og da er det kjekt om store ting som bilstol og vogn kan brukes igjenn.
Men klær, ja.
Jeg slutter tidlig, så det er deilig. Men kommer til å være trøtt hele dagen etterpå. Må stå opp 05.30. *gjesp* Snart legge meg.Kjempedeilig.
Jeg skal bare jobbe halv dag imorgen, så det er fint
Veldig!!
Det kommer nok jeg også til å gjøre Jeg har en følelse på at jeg bare får gutter da, men vi får seUtstyr baserte jeg meg på kjønsnøytralt uansett, sånn siden vi ville ha flere, og da er det kjekt om store ting som bilstol og vogn kan brukes igjenn.
Men klær, ja.
JA! Er så speentSærlig siden det da snart er testetid!
Jeg vil ha mørkeblå eller sort vogn Ikke hvit!Ja det er sant
Å det er tidlig da. Men herlig å få fri tidlig daJeg slutter tidlig, så det er deilig. Men kommer til å være trøtt hele dagen etterpå. Må stå opp 05.30. *gjesp* Snart legge meg.