Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig sikker på at jeg får gutt. Får jeg jente nå så blir jeg veldig overraska. Men glad Begge kjønn er like velkomne altsåHåpe kan man gjøre.
Jeg har i min logikk i går kveld funnet ut at jeg må få en gutt.
Da kan jeg bedre forsvare BUNAD til min sønn, jeg finner jo ikke festdrakt jeg liker, for det er buanden jeg vil ha... og får vi e gutt til, så kan den jo gå i arv...
Never mind at jeg har garderobe til tvillingnjenter etter lillejenta da, jeg vil ha en gutt som kan arve buand...
Ja, det er jeg helt enig i altså! Passer dårlig nåMannekos kunne de da forresten ventet med til leggetid. Sånn om en liten time. Og heller skravlet nå
Hehe. Ingen mannekos her. Vi koste oss før frokostMannekos kunne de da forresten ventet med til leggetid. Sånn om en liten time. Og heller skravlet nå
HahahaJa, det er jeg helt enig i altså! Passer dårlig nå
Taster på appen
Jeg blir alltid like overrasket.Jeg er veldig sikker på at jeg får gutt. Får jeg jente nå så blir jeg veldig overraska. Men glad Begge kjønn er like velkomne altså
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så morsomt da Jeg må vertfall vite kjønn. Skjønner ikke de som ikke vil vite. Det hadde jeg ikke klart.Jeg blir alltid like overrasket.
Var veldig overrasket begge gangene.
Var overbevist om det motsatte
Sent from my iPad using BV Forum
Da snakker vi selvkontroll!Så morsomt da Jeg må vertfall vite kjønn. Skjønner ikke de som ikke vil vite. Det hadde jeg ikke klart.
Jeg er veldig sikker på at jeg får gutt. Får jeg jente nå så blir jeg veldig overraska. Men glad Begge kjønn er like velkomne altså
Ja, det er jeg helt enig i altså! Passer dårlig nå
Taster på appen
Mannen vil ikke vite, men jeg VIL...Så morsomt da Jeg må vertfall vite kjønn. Skjønner ikke de som ikke vil vite. Det hadde jeg ikke klart.
Skjønner ikke at han klarer. Men en ser vel kanskje på ultralyden uansett Eller at de røper seg og sier der er han/hunMannen vil ikke vite, men jeg VIL...
Tror kanskje jeg får viljen min
Så morsomt da Jeg må vertfall vite kjønn. Skjønner ikke de som ikke vil vite. Det hadde jeg ikke klart.
Mannen vil ikke vite, men jeg VIL...
Tror kanskje jeg får viljen min
Skjønner ikke at han klarer. Men en ser vel kanskje på ultralyden uansett Eller at de røper seg og sier der er han/hun
Kan jo bare be han gå ut mens JM forteller deg det..
Haha. Jeg er ille dårlig på å holde på hemmeligheter. Så tror jeg hadde røpt det ganske fortKan jo bare be han gå ut mens JM forteller deg det..
Ja det skjønner jeg Kjønn er ikke viktig, så lenge det er friskt og alt ser fint ut <3 Men vil alikevel vite Er så nysgjerrigDet er ikke vanlig at de røper seg, og på begge mine har de lett spesifikt etter kjønn når vi har bedt om det, ikke før. Det heter seg jo også at kjønn er ikke viktig, så det er ikke det som prioriteres på denne kotrollen, de skal se etter teg på om noe er galt, men de tar seg tid til å se etter kjønn dersom alt er greit, i alle fall.
Ja ikke sant! Da hadde jeg i vertfall røpt meg med å si han / hunMen det blir noe vanskelig å holde det for seg selv et halvt års tid? Ikke la det glippe når man ser på babytøy, diskuterer navn etc?
Haha. Ja det hadde nok blitt vanskelig...Men det blir noe vanskelig å holde det for seg selv et halvt års tid? Ikke la det glippe når man ser på babytøy, diskuterer navn etc?