Felles skravle 2015

Det er ikke greit. Jeg ville meldt det. Tenk om det skjer et barn neste gang. :s
Problemet er vel at hunden ikke beit skikkelig, så har ingenting å vise til på en måte. Klumpen på armen og bitemerket kan og se ut som jeg bare har skrapt meg... Men eieren burde fått opplæring i hundehold...

Det var en veldig riktig beslutning av deg. Jeg har også bestemt meg for at hun har rett :D

:D Synes vi burde bli veldig mange til på januar, ganske mange bra FS'ere som er der allerede.

Husk nå på at jeg er ikke mer synsk enn at jeg var igang med mai-skravlinng "for jeg vinnner jo ikke", så enn time før jeg ble klar over at jeg vant stelleveske da.

Men joda, spennende er det, og du skal på jan med meg :)

Nei, men vi tror jo ikke egentlig på det å være synsk, men kanskje du bare hadde en skikkelig riktig magefølelse på januar allikevel. :D

Får høre med mannen om han har forslag.
Haha, tenkte på fjellgeita;) Jeg springer støtt og stadig i fjellet;)

Det er lurt å søke opp nicknavn her inne, for det går faktisk an å lage nick som noen andre har fra før. Og det er dumt hvis folk forsøker å søke deg opp eller sende deg PM.

Fjellgeita er opptatt forresten.

Problemet er vel at hunden ikke beit skikkelig, så har ingenting å vise til på en måte. Klumpen på armen og bitemerket kan og se ut som jeg bare har skrapt meg... Men eieren burde fått opplæring i hundehold...

Kan vel melde det bare med riper også. Om man får inn mange meldinger på samme dyr/eier så spiller det ingen rolle om ikke alle meldingene er like alvorlige.

Det skal jo reelt sett ikke ta så lang tid å sende den :)

Neida, jeg tuller jo litt, men jeg trenger den heller ikke før jeg har en baby da, så jeg har god tid. :p

Neida, jeg tuller jo litt, men jeg trenger den heller ikke før jeg har en baby da, så jeg har god tid. :p

Jeg har ikke bleieunge lenger, hun bruker bare nattbleier.

Stelleveska var sist i bruk sist sommer, dersom vi hadde behov for å ta med bleier etter det tok vi bare en i veska mi, eller i ei lomme. Vi har ikke så mye dill med oss lenger, eller bruker evt en sekk. Stelleveske er knapt brukervenlig uten vogn, eller sånn til bleieskift på langtur med bil.

Ja :) Men mulighetene er få, men kan jo hende. Mannen får lov å håpe ;)

Håpe kan man gjøre.

Jeg har i min logikk i går kveld funnet ut at jeg må få en gutt.

Da kan jeg bedre forsvare BUNAD til min sønn, jeg finner jo ikke festdrakt jeg liker, for det er buanden jeg vil ha... og får vi e gutt til, så kan den jo gå i arv...

Never mind at jeg har garderobe til tvillingnjenter etter lillejenta da, jeg vil ha en gutt som kan arve buand...

Hvor ble det av alle sammen?

Back
Topp