Fare for at det blir helt annerledesDet var jo fint Må ha det litt gjenkjennelig i vertfall !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fare for at det blir helt annerledesDet var jo fint Må ha det litt gjenkjennelig i vertfall !
Ja er akurat samme med oss. Jeg må bare prøve å slappe av, og tenke at det skal gå braHehe. Herlig da. Vi og har snakka om 12 uker osv. Han er mye roligere enn meg. Jeg er jo i skyene så. Men samtidig redd for å miste, da blir fallhøyden så stor...
Det er greit det også, skal huske på hvem du er Kanskje ha i signaturen din ditt tidligere nickFare for at det blir helt annerledes
Den var ikke dum. Men får tenke litt på det. Kanskje jeg burde hatt et som jeg og kan ha videre hvis vi skulle finne på å prøve på flere.Hva med: "Babyønske oppfylles i januar"??
Det kunne jeg hatt ja. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ser nesten ikke hva jeg skriver. Hadde 10 min på gulvet foran ovnen (jeg elsker vedvarme på kveldene) sammen med hundene. Elsker de kosestundene...Det er greit det også, skal huske på hvem du er Kanskje ha i signaturen din ditt tidligere nick
Ja ikke sant. Hmm. Tenke tenke. Kommer ikke på noenDen var ikke dum. Men får tenke litt på det. Kanskje jeg burde hatt et som jeg og kan ha videre hvis vi skulle finne på å prøve på flere.
Koselig Jeg sov på sofaen en time tidligere. Sover aldri på dagen egentlig. Nå har jeg gjort det to dager på radDet kunne jeg hatt ja. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ser nesten ikke hva jeg skriver. Hadde 10 min på gulvet foran ovnen (jeg elsker vedvarme på kveldene) sammen med hundene. Elsker de kosestundene...
Enig i det. Er ikke bra å gå å bekymre seg for at det ikke går bra heller...Ja er akurat samme med oss. Jeg må bare prøve å slappe av, og tenke at det skal gå bra
Får høre med mannen om han har forslag.Ja ikke sant. Hmm. Tenke tenke. Kommer ikke på noen
Hihi hvorfor ikkeFår høre med mannen om han har forslag.
Haha, tenkte på fjellgeita Jeg springer støtt og stadig i fjellet
Veldig herlig. Merker jeg er trøttere jeg of. Men det kan og være fordi jeg våkner kl 06 for tiden...Koselig Jeg sov på sofaen en time tidligere. Sover aldri på dagen egentlig. Nå har jeg gjort det to dager på rad
Får ta det imorgen. Ikveld er jeg trøtt...Hihi hvorfor ikke
Den var ikke dum. Men får tenke litt på det. Kanskje jeg burde hatt et som jeg og kan ha videre hvis vi skulle finne på å prøve på flere.
Det kunne jeg hatt ja. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ser nesten ikke hva jeg skriver. Hadde 10 min på gulvet foran ovnen (jeg elsker vedvarme på kveldene) sammen med hundene. Elsker de kosestundene...
Hva ville dere gjort hvis dere ble bitt av naboens hund? Ble bitt to ganger da jeg traff naboen på tur. Ble bitt gjennom klærne, så ble jo ikke skambitt for å si det sånn. Men på håndleddet er det blitt en klump og jeg er rød og en ser tydelig bitemerkene. På foten er det bare litt blått og bitemerker. Vanskelig å si noe til de føler jeg. Jeg ble jo så forfjamset, og eieren bare blåste det bort med at hun bare smånapper i klærne.
Ja idag var det fantastiskSove i varmen fra ovnen, det er nok deilig, ja!
Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad Snakker om det veldig ofte "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.
Såklart hun har rett Dere skal på januar!!
Det blir spennende å se om hun har rett Håper håper!