Felles skravle 2015

Hehe. Herlig da. Vi og har snakka om 12 uker osv. Han er mye roligere enn meg. Jeg er jo i skyene så. Men samtidig redd for å miste, da blir fallhøyden så stor...
Ja er akurat samme med oss. Jeg må bare prøve å slappe av, og tenke at det skal gå bra :)

Det er greit det også, skal huske på hvem du er;) Kanskje ha i signaturen din ditt tidligere nick
Det kunne jeg hatt ja. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ser nesten ikke hva jeg skriver. Hadde 10 min på gulvet foran ovnen (jeg elsker vedvarme på kveldene) sammen med hundene. Elsker de kosestundene...

Den var ikke dum. Men får tenke litt på det. Kanskje jeg burde hatt et som jeg og kan ha videre hvis vi skulle finne på å prøve på flere.
Ja ikke sant. Hmm. Tenke tenke. Kommer ikke på noen

Det kunne jeg hatt ja. Akkurat nå er jeg så trøtt at jeg ser nesten ikke hva jeg skriver. Hadde 10 min på gulvet foran ovnen (jeg elsker vedvarme på kveldene) sammen med hundene. Elsker de kosestundene...
Koselig :) Jeg sov på sofaen en time tidligere. Sover aldri på dagen egentlig. Nå har jeg gjort det to dager på rad

Sove i varmen fra ovnen, det er nok deilig, ja!

Hva ville dere gjort hvis dere ble bitt av naboens hund? Ble bitt to ganger da jeg traff naboen på tur. Ble bitt gjennom klærne, så ble jo ikke skambitt for å si det sånn. Men på håndleddet er det blitt en klump og jeg er rød og en ser tydelig bitemerkene. På foten er det bare litt blått og bitemerker. Vanskelig å si noe til de føler jeg. Jeg ble jo så forfjamset, og eieren bare blåste det bort med at hun bare smånapper i klærne.

Det er ikke greit. Jeg ville meldt det. Tenk om det skjer et barn neste gang. :s

Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad :D Snakker om det veldig ofte :D "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.

Egget kan dele seg rett etter befruktning. Eneggede tvillinger.

Back
Topp