Du får finne på noe lurt og huske å fortelle oss så vi ikke mister degMå jo faktisk komme på et greit nick og. Babyønske var så greit når jeg meldt meg inn første gangen... men på tide å bytte nå ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får finne på noe lurt og huske å fortelle oss så vi ikke mister degMå jo faktisk komme på et greit nick og. Babyønske var så greit når jeg meldt meg inn første gangen... men på tide å bytte nå ja
Stakkars, hun er jo på denne rosa skyen sin vettuDu har nå fremdeles dette tempe-skjemaet i signaturen og "pp12: HÅPER på Januar baby."
Burde det ikke stå GRAVID!!!
Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad Snakker om det veldig ofte "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.Jeg og svever på ei sky. Å det er en ganske så fin følelse
Hvordan takler mannen det?
Min går rundt å gliser hele tiden.
Babyønske 2015Du får finne på noe lurt og huske å fortelle oss så vi ikke mister deg
Haha ... WopsiStakkars, hun er jo på denne rosa skyen sin vettu
Må jo faktisk komme på et greit nick og. Babyønske var så greit når jeg meldt meg inn første gangen... men på tide å bytte nå ja
Det håper jeg! Har du fått negative tester nå?Så spennende, du har IKM dagen før meg Hvis kroppen fungerer her
Det var jo fint Må ha det litt gjenkjennelig i vertfall !Hva med: "Babyønske oppfylles i januar"??
Det er jo ikke egentlig mer spennende en sånn på denne tiden til vanlig?
Har ikke tatt fler, tenker å ta en i morgen igjen og se HÅPER. Hcg var på 86 for en uke sidenDet håper jeg! Har du fått negative tester nå?
Kanskje han innerst inne ønsker seg tvillinger? Eller sekslinger?Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad Snakker om det veldig ofte "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.
Spennende. Jeg husker også hun sa det.. At hun følte på januarJo. For du har forhåndsfølt at vi skulle komme på januar (ikke november, ikke desember, men januar), altså, for lenge siden. Og du har en spennende graf. Og du har jo mer poeng enn normalt.
Haha. Han kunne tenkt seg tvillinger vet jegKanskje han innerst inne ønsker seg tvillinger? Eller sekslinger?
Da håper jeg at du får en helt blendahvit test! Kanskje vi er så heldige at vi tester positivt samtidig?Har ikke tatt fler, tenker å ta en i morgen igjen og se HÅPER. Hcg var på 86 for en uke siden
Håper den blir negativ i morgen. Så du kan starte på ny pp! <3Har ikke tatt fler, tenker å ta en i morgen igjen og se HÅPER. Hcg var på 86 for en uke siden
Jeg synes dere skal komme på februar jeg !Da håper jeg at du får en helt blendahvit test! Kanskje vi er så heldige at vi tester positivt samtidig?
Du får heller prøve på to tette.Haha. Han kunne tenkt seg tvillinger vet jeg
Jaa Her håper jeg på negativ test og positiv om 2,5 uker igjen Kanskje det? Det hadde vært koseligDa håper jeg at du får en helt blendahvit test! Kanskje vi er så heldige at vi tester positivt samtidig?
Vi har bestilt plass derJeg synes dere skal komme på februar jeg !
Det synes jeg og. Hvis det klaffer neste gang, havner jeg helt i slutten av januar/begynnelsen av februar, avhengig av hvilken dag el kommer.Jeg synes dere skal komme på februar jeg !