Felles skravle 2015

Litt kjedlig på det området jeg. Syns sort er anonymt og stilrent.

Det er det jo. Jeg hadde jo det også sist.

og kan godt like det fortsatt jeg. (men da hadde jeg rød stelleveske. nå får jeg svart stelleveske. Da "må" jeg ha farge på noe annet.

Jeg liker rødt, skjønern du

Oi 25 sider alt:p skravle høner <3<3<3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja, vi står opp ikke lenge etter klokka ringer (Jeg temper, vil ha et kyss og et par øyeblikk i armkroken, og så jeg jeg klar for å møte en ny dag.

skal jeg bare stelle meg selv er jeg da ute av døra kvart over seks. Side vi da skal vekke to barn, få stelt og kledd dem, og gjøre oss alle klare, passerer den sju før vi er ute av døra.

via bhg, og avhengig av om vi kommer før eller etter fergekøa er jeg da på jobb mellom 7.30 og 8 8 timer på jobb (inkl 30 min lunsj) og jeg kan gå rundt 16, for å hente dem og lage middag.

Sånn går nå dagene.
Dere er effektive da :D Får gjort mye på kort tid. Må dere ta ferge hver dag? Til bhg eller jobb?

Det er det jo. Jeg hadde jo det også sist.

og kan godt like det fortsatt jeg. (men da hadde jeg rød stelleveske. nå får jeg svart stelleveske. Da "må" jeg ha farge på noe annet.

Jeg liker rødt, skjønern du
Jeg liker også rødt. Men ikke på vogn tenker jeg:)

Da sier jeg godnatt :D Sov godt! Ikke test i morgen Sara. Vent til lørdag :D

Dere er effektive da :D Får gjort mye på kort tid. Må dere ta ferge hver dag? Til bhg eller jobb?

nei, vi tar ikke ferge.

Vi bare skal ut på hovedveie to ganger (herfra og fra bhg) og DER kommer fergekøa. De som har kjørt av ferga. Kommer vi til krysset akkurat da.... må vi bare vente.

Og kommer vi etter de som kjørte av ferga 7.30, så stopper trafikken så mye tidligere en om vi kommer før den, i det krysset der veien vi kommer på, sammen med trafikken fra to ferger og alle andre fra vår kommunen som skal kjøre ut av kommunen, treffer køa fra ei anna ferge.

Jeg bor på sunnmøre. I fergeland.

Jeg er på tlf jeg. Også har jeg ikke stilt inn antall per side .

Ja tenkte det :) jeg har heller ikke det på tlf. Skravles i morgen. Håper du får testene dine Bina :D

nei, vi tar ikke ferge.

Vi bare skal ut på hovedveie to ganger (herfra og fra bhg) og DER kommer fergekøa. De som har kjørt av ferga. Kommer vi til krysset akkurat da.... må vi bare vente.

Og kommer vi etter de som kjørte av ferga 7.30, så stopper trafikken så mye tidligere en om vi kommer før den, i det krysset der veien vi kommer på, sammen med trafikken fra to ferger og alle andre fra vår kommunen som skal kjøre ut av kommunen, treffer køa fra ei anna ferge.

Jeg bor på sunnmøre. I fergeland.
Hihi aha da skjønner jeg :)

Jeg er på tlf jeg. Også har jeg ikke stilt inn antall per side .

På mobile har jeg satt max antall pr side jeg :)

Ja tenkte det :) jeg har heller ikke det på tlf. Skravles i morgen. Håper du får testene dine Bina :D

Ja, de må komme i morgen, så hun kan ha testedate med meg på lørdag!

Ja det gjør vi. Sov godt vennen:) kommer de ikke i morgen så må jeg kjøpe en tror jeg

Ja det gjør vi. Sov godt vennen:) kommer de ikke i morgen så må jeg kjøpe en tror jeg

Ja

for vi skal ha testedate på lørdag, sant ja?

JEg er visst så totalt i vanen med å skravle at jeg ikke klarer å la være, og har skrevet ca 100 mer enn det som var målet mitt år jeg trodde jeg skrulle skravle for 2000 i mai...

Back
Topp