Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er dere på lørdag da, jenter?
Taster på appen
Eg er 6-7Hvor mange dpo er dere på lørdag da, jenter?
Taster på appen
Ja ,jeg er fortsatt med på den jeg skal klare å holde meg til lørdagJa
for vi skal ha testedate på lørdag, sant ja?
Vanskelig å la være for meg og. Skjønner så godt hva du mener... Hehe. Greit p komme godt i gang den første dagen da uansettJEg er visst så totalt i vanen med å skravle at jeg ikke klarer å la være, og har skrevet ca 100 mer enn det som var målet mitt år jeg trodde jeg skrulle skravle for 2000 i mai...
Ja 13 dpo på lørdagJeg er 12
Hun er vel 13 da?
Skrekk blandet fryd jeg grugleder megJeg gleder meg
Taster på appen
Men du pleier å spotte?Jeg er 12
Hun er vel 13 da?
Haha,ja de tar helt av hoppet rett til siste side jeg ogDa har jeg rotet meg inn her jeg å
Begynte å lese førstesiden så, så jeg at dere hadde skravlet 14 sider
Håppet rett hit da jeg haha..
Krysser for januar i første omgang nå, teste neste uke
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi! Eg og! Gærne damerHaha,ja de tar helt av hoppet rett til siste side jeg og
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha, trodde d var maks 4 sider. Hva tenkte jeg på?! Mange inn her er jo skravlehønerHaha,ja de tar helt av hoppet rett til siste side jeg og
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Skal dere få valp? Så koselig <3 hvilken rase?Fri morgen, så deilig skal kanskje se på valpen vår igjen i morgen, om de er hjemme
Ja, henter henne mest sannsynelig 15-16 mai RottweilerSkal dere få valp? Så koselig <3 hvilken rase?
Då må du trene den godt oppJa, henter henne mest sannsynelig 15-16 mai Rottweiler
Skal nok det skal ikke ha en ubrukelig vanskelig rottisDå må du trene den godt opp
En i familien hadde en sånn med små unger men fungerte ikkje! Gjorde en stund og så begynte den å knurre til ungene! Og den ble trent veldig mye !!! Eg er litt skeptisk til store hunder, men hadde en dårlig opplevelse når eg var mindreSkal nok det skal ikke ha en ubrukelig vanskelig rottis