Februarskravletråden

Mannen er dårligere i dag :(
Lille U har veldig vondt i magen.
De andre sover så de vet jeg ikke status på.

Jeg er fremdeles negativ

Jeg er fortsatt negativ

De andre er friske.
Mellomste sover /har ikke stått opp så jeg vet ikke status, men hun var bedre i går

Jeg er fortsatt negativ

De andre er friske.
Mellomste sover /har ikke stått opp så jeg vet ikke status, men hun var bedre i går
Mellomste er fremdeles i topp form selv om hun er smittet.
På grunn av at mannen er blitt verre tar jeg syktbarndag i dag.

En ting er nå en syk mann og syke barn, det har jeg hatt før, bare ikke alle samtidig.
Personlig syns jeg nesten denne ventingen er det verste.
Går rundt og "vasser" i smitte. Er jeg syk eller ikke?
Skal jeg har dårlig samvittighet for at jeg var i butikken i går og kjøpte salt kjeks for at eldste i det hele tatt skulle hå i seg noe mat?
Går konstant rundt å leter etter symptomer, nei jeg har ikke spist slik jeg burde de siste dagene, selvfølgelig har jeg vondt i hodet/migrene, det er ikke et symptom. Ja, ryggsmerter kan også være et symptom, men jeg har det faktisk kronisk selv om jeg har vært bedre en periode nå og så videre........

Mellomste er fremdeles i topp form selv om hun er smittet.
På grunn av at mannen er blitt verre tar jeg syktbarndag i dag.

En ting er nå en syk mann og syke barn, det har jeg hatt før, bare ikke alle samtidig.
Personlig syns jeg nesten denne ventingen er det verste.
Går rundt og "vasser" i smitte. Er jeg syk eller ikke?
Skal jeg har dårlig samvittighet for at jeg var i butikken i går og kjøpte salt kjeks for at eldste i det hele tatt skulle hå i seg noe mat?
Går konstant rundt å leter etter symptomer, nei jeg har ikke spist slik jeg burde de siste dagene, selvfølgelig har jeg vondt i hodet/migrene, det er ikke et symptom. Ja, ryggsmerter kan også være et symptom, men jeg har det faktisk kronisk selv om jeg har vært bedre en periode nå og så videre........

Jepp, jeg har holdt meg på hjemmekontor, men vært på butikken mandag en snartur, med munnbind siden jeg hadde en smittet unge hjemme, men altså ellers vært hjemme. Jeg får ikke komme på kontoret når jeg har smittede husstandsmedlemmer, men nå er det gått så lenge at om ingen andre får det, så får jeg lov å komme inn i morgen, om jeg selv er frisk og negativ enda da, det er jo det som er så slitsomt, å gå og VENTE og kjenne på alt mulig

Jepp, jeg har holdt meg på hjemmekontor, men vært på butikken mandag en snartur, med munnbind siden jeg hadde en smittet unge hjemme, men altså ellers vært hjemme. Jeg får ikke komme på kontoret når jeg har smittede husstandsmedlemmer, men nå er det gått så lenge at om ingen andre får det, så får jeg lov å komme inn i morgen, om jeg selv er frisk og negativ enda da, det er jo det som er så slitsomt, å gå og VENTE og kjenne på alt mulig
Jeg har selvfølgelig også brukt munnbind, og holdt avstand når jeg har vært ute og handlet.
Og selvfølgelig, hjemmekontor mandag og tirsdag, hadde egentlig planer om det resten av uken også, men ble syktbarndag i dag.
Vi får se an formen til mannen i morgen på hva jeg gjør da.

Jeg har selvfølgelig også brukt munnbind, og holdt avstand når jeg har vært ute og handlet.
Og selvfølgelig, hjemmekontor mandag og tirsdag, hadde egentlig planer om det resten av uken også, men ble syktbarndag i dag.
Vi får se an formen til mannen i morgen på hva jeg gjør da.

Jeg VURDERER mulignes jobb på kontoret i morgen, avhengig av egen form og om noen i familien blilr syuke, for hjemmekontor for husstandsmedlemmer til smittet er policy på kontoret med oss, og det renner jo inn med smitte alle veier så det er jo like greit å bare være hjemme da. Og jeg lurer på om jeg ikke bare skal bli hjemme, for halsen min blir ikke bra i dag! Jeg våkner ofte litt sår i halsen pga rot/støv/klær på soverommet, men det pleier gi seg, i dag tvert imot. Men morgenens test var blenda den altså, så jeg vet ikke hvor mange flere det er vits i å ta i dag (aka, vi går snart tom for tester om jeg fortsetter å test4es daglig)

Mamma du må hjelpe meg det føles som hele huset snur seg rundt når jeg skall opp og gå.
Hun er trøtt og feber. Hurtig test viste positivt i løpet av 2-3 sekunder.

Mamma du må hjelpe meg det føles som hele huset snur seg rundt når jeg skall opp og gå.
Hun er trøtt og feber. Hurtig test viste positivt i løpet av 2-3 sekunder.

God bedring til henne

God bedring til dere. Har jenta som er oxå skikkelig dårlig nå. Kom brått på nå fra kl 17. sisst jeg målte henne var hun 40,2:eek: hun testa negativ imorges og jeg ser ikke vits at plage henne med test nå. Prioriterer heller smertestillande væske og trygghet.

Sønn min hadde høg feber forrige uke, like høg som hos dykk. Forsvant like fort som den kom men ble tre dager heima.

Sønn min hadde høg feber forrige uke, like høg som hos dykk. Forsvant like fort som den kom men ble tre dager heima.
Hun har hatt feber i idag og. Nå når hun la seg så var det 39,9 så hun tar nok vinterferie nå hun.

Jeg er sliten jeg vil sove men desværre så er det veiledning på BUP imorgen og må registre timer til
imorgen. Må heller ikke glømme stå opp extra tidlig og ta hurtigtest på meg og gutte for vi skall in på BUP.

Ikke rart at jeg følte meg svimmel og føltes som jeg hadde skallebank rar i kroppen. Har sovit minimalt inatt og testa positiv nå

Jeg må si all æren til alle de som har tatt test på test. Detta var min første test og jeg brakk meg flere flere ganger. God bedring til deg
Jeg har tatt test hver dag i rett over en uke nå.
Liker det ikke, men slik er nå veden vi lever i akkurat nå.

Hodepinen forsvant etter at jeg lekte litt med Lille Pille Trille, kvalmen forsvant etter et par slurker te.

Jeg må si all æren til alle de som har tatt test på test. Detta var min første test og jeg brakk meg flere flere ganger. God bedring til deg

Jeg har blitt rimelig god på å ta test på meg selv, gjort det daglig i en uke nå. Det går forbausende bra. Men jeg tester konstant negativt, og i dag føler jeg meg ganske bra også, så for å få GJORT noe på jobb har jeg tatt turen på kontoret og blir her til i kveld.

Back
Topp