Februarskravletråden

Oda leverer ikke her. Vi kan ringe og bestille igsp kan frivillighetssentralen hente for oss på en matbutikk eller to. Eller jeg kan be min bror eller far handle for oss.

Men av den grunn har vi nå sørget for å ha noen dager med mat i hus.
Vi ukeshandler på onsdager, idag er det mandag.
Derfor jeg tror jeg kommer til å handle litt ekstra i dag

Vi ukeshandler på onsdager, idag er det mandag.
Derfor jeg tror jeg kommer til å handle litt ekstra i dag
Vi ukes handler ikke, vi dag handler. Men nå har vi kjøpt oss noen dager frempå.

Går det helt galt bor min bror 2 km unna meg og kan handle for oss. Eller vi kan kjøre bort på butikken og sende inn en unge med handleliste, for mellomste her blir frisk før eldste blir syk det ut til. Og mannen er enda helt frisk og jeg e rpå grensen/usikker

Ny test av eldste, og nå var den helt negativ. Blir ikke klok på dette her.
Lille U og mannen derimot, de fikk positiv test.
Jeg er fremdeles negativ.

Ny test av eldste, og nå var den helt negativ. Blir ikke klok på dette her.
Lille U og mannen derimot, de fikk positiv test.
Jeg er fremdeles negativ.
Hurtigtester er av og til litt så som så. Har eldste sympomer? Ny i morgen eller pcr?

Hos oss er det bare mellomste sin har fått positiv test enda

Hurtigtester er av og til litt så som så. Har eldste sympomer? Ny i morgen eller pcr?

Hos oss er det bare mellomste sin har fått positiv test enda
Jeg tok en ny nå i morges, fremdeles negativ.
Tenker jeg tar en ny av eldste i ettermiddag, eller i morgen.
Han har vondt i halsen, men nå har jeg også akkurat hatt halsbetennelse så han kan ha blitt smittet av det også

Han har vondt i halsen, men nå har jeg også akkurat hatt halsbetennelse så han kan ha blitt smittet av det også
Mellomste her hadde nok halsbetennelse for et par uker siden. Så fikk hun korona nå

Imorgen er det bursdag. Jeg savner familien min. Vil hjem egentlig. Men prøver å tenke at dette er for at jeg skal være mer delaktig med min datter. Men tøft og være borte fra hu. Skal ha massasje etterpå.

GRATULERER MED DAGEN !

Jeg testet også negativt (med en liken skyggestrek) i dag også. Jeg hadde en sånn ikke-egentlig-synlig skygge i går også. Men jeg tok samme type test på eldstemann i går og den var blenda negativ uten tvil, så det er ikke som om de alltid ser slik ut heller (et merke tester jeg ikke har så mye erfaring med, biblioteket var tom for de vi pleier få utlevert i 5 pk)

Men, de tok jo pcr på meg i går når jeg var der med mellomste, så trolig får jeg vel et greit svar om noen timer.

Eldste har nå testet positivt og er skikkelig dårlig.
Mannen skal avgårde for en bekreftende PCR av Lille U.
Jeg er fremdeles negativ, men føler meg som en dott i hodet.

4 av 6 kontrakter sendt til signering, og så forberede seg på møtet i morgen som kan bli vanskelig.

4 av 6 kontrakter sendt til signering, og så forberede seg på møtet i morgen som kan bli vanskelig.

Min pcr var negativ.
. Jeg er ikke i form. Jeg er ikke syk, men jeg er ikke frisk. Hodepine dag etter dag. Opp og ned i styrke og ikke lammende. Men slitsom. Subfebril. Ikke feber. Men stadig varmer enn normalt. Sliten. Hoster litt, klør i halsen. Ikke syk. Men ikke frisk. Og stadig negativ

Korona får jeg ikke, men all mulig annen deitt derimot… Så lei vond hals, snørr og forkjølelse.!

Min pcr var negativ.
. Jeg er ikke i form. Jeg er ikke syk, men jeg er ikke frisk. Hodepine dag etter dag. Opp og ned i styrke og ikke lammende. Men slitsom. Subfebril. Ikke feber. Men stadig varmer enn normalt. Sliten. Hoster litt, klør i halsen. Ikke syk. Men ikke frisk. Og stadig negativ
Nå må du ta hensyn til deg selv <streng pekefinger>
Du jobber veldig mye etter hva jeg har skjønt, hodepine hver dag og styrke i kroppen som kommer og går var noen av tegnene jeg hadde på utbrenthet før det ble ille....

God bedring til dere. Har jenta som er oxå skikkelig dårlig nå. Kom brått på nå fra kl 17. sisst jeg målte henne var hun 40,2:eek: hun testa negativ imorges og jeg ser ikke vits at plage henne med test nå. Prioriterer heller smertestillande væske og trygghet.

Nå må du ta hensyn til deg selv <streng pekefinger>
Du jobber veldig mye etter hva jeg har skjønt, hodepine hver dag og styrke i kroppen som kommer og går var noen av tegnene jeg hadde på utbrenthet før det ble ille....
Det er ikke noe som tyder på utbrenthet, og jobber ikke mye hele tiden. Men nå er det jo årsoppgjør. Og alle disse tegnene kom etter at mellomste fikk korona så jeg tror egentlig heller den er på vei...

Men jeg har ikke mange ukene igjen før det årsoppgjøret er levert nå. Og bare overtid en dag eller to i uka antsr jeg. Så... 3-5 overtidsdsger eller noe sånn.

Mamma kan du sove med meg som du alltid gjør når jeg er syk? Selvfølge skall jeg sove inne på ditt rom. Det er nå jeg er glad vi valget en sånn extra seng vi kan dra ut:)

Mannen er ofte den som sover med ungene når de er syke her. Han holder ut å sove i kummerlige forhold. Eller så tar vi dem inn i vår seng

Eldste har seng man kan trekke ut, men han er litt syk nå.

Mellomste har forsåvidt også det, men der er ikke madrass i den.

Og yngste har ikke uttrekkbar. Men hun sover jo i vår seng fra ca nå og ut natta uansett. Dvs, fra hun har sin nattlige dotur. Håper hun vokser av seg dette, det vsrieret når den er. En plass mellom kl 22 og 06 egentlig, men oftest før midtnatt

Feber svimmel og vond hals på jenta inatt. Lite søvn på meg og henne. Nå ligger vi i sofaen og de andre er send på skolen. Må ut og hente hurtigtest idag og den må vi ta sånn at vi kan evt gi beskjed til BUP visst den er positiv. Visst de vil ha oss in imorgen med minste.

Back
Topp