Jeg husker ikke når jeg sådde. Det var vel i januar en gang. Jeg tok ikke bilder. Jeg bare sådde i lunsjen en hjemmekontor-dag sånn brått bestemte meg. Men det var etter at skolen var begybt igjen.Jeg sådde 2. januar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg husker ikke når jeg sådde. Det var vel i januar en gang. Jeg tok ikke bilder. Jeg bare sådde i lunsjen en hjemmekontor-dag sånn brått bestemte meg. Men det var etter at skolen var begybt igjen.Jeg sådde 2. januar.
Jeg har noe slikt festet under et par hyller i ei bod i kjelleren. Men jeg har ikke sjangs å komme meg bort til de hyllene nå. Og de er fulle av andre ting.Har festet slike lys fra Biltema med strips.
Vis vedlegget 377886
Sådde du i vanlig jord, eller såjord?Jeg husker ikke når jeg sådde. Det var vel i januar en gang. Jeg tok ikke bilder. Jeg bare sådde i lunsjen en hjemmekontor-dag sånn brått bestemte meg. Men det var etter at skolen var begybt igjen.
Obs, der testet frøkna veldig positivt.
Teststreken kom opp sterkt med en gang
Såjord, jeg pleier ha vanlig jord i bunn men det glemte jeg når jeg handla så der hadde jeg ikke.Sådde du i vanlig jord, eller såjord?
Jeg bruker ikke såjord, og noen på en Blodbeger gruppe jeg er på gjorde et eksperiment ved å så noe i vanlig jord og noe i såjord.
De i vanlig jord grodde mye raskere
Jeg fikk to positive tester to forskjellige morgener (den ene svak, den andre sterkere), men testet negativt kvelden imellomHodepine i dag.
Tatt et par paracet. Lurer på om jeg burde teste meg, men kan jo vente til i morgen, skal uansett ikke noe sted i dag?
Jeg testet negativt i går ettermiddag, men i dag er jeg sliten og ser ikke helt bort fra at jeg er smittet.Jeg fikk to positive tester to forskjellige morgener (den ene svak, den andre sterkere), men testet negativt kvelden imellom
Imorgen er det bursdag. Jeg savner familien min. Vil hjem egentlig. Men prøver å tenke at dette er for at jeg skal være mer delaktig med min datter. Men tøft og være borte fra hu. Skal ha massasje etterpå.
God morgen.God morgen
God morgen.
Mannen og jeg sitter i hver vår etasje og jobber, de eldste har vinterferie og Lille U er på SFO.
Jeg har fremdeles negativ test, hadde jeg ikke vist om den positive testen på frøkna hadde jeg ikke trodd det, hun er i toppform.
Tenker å teste guttene igjen i kveld, hadde vært greit om han fikk det og vi ble ferdig med det.
På den andre siden, vi skal hente de nye brillene til Lille U på fredag og blir han syk må det utsettes, han trenger virkelig disse brillene. De han har nå er bare -1,5 og de nye er -3,5.
Det er håpet.Klem.
Tungt å være vekke så lenge. Og bursdager bringer det hele litt opp. Men det er jo for at du skal få det bedre, beste livskvalitet og derved klare å være mer den mammaen du vil bre for henne. Mer delaktig, som du selv sier.
Jeg håper dette blir bra for deg.
Jeg tenker jeg bare skal la han holde på.Typisk menn som ikke ser streker.
Mannen var ikke så sikker på mellomste sin også. Vi tok en ny samme kveld, der steken var synlig før 1 av de 15 minuttene var gått
Men i mellomtiden hadde vi fulgt rådet om at unger under 16 gjerne kan ta en pcr så vi bestilte det. Kommunen her tar ikke pcr i helga så den tok vi i dag og er jo ikke i tvil lenger. Men siden jeg klør i halsen så tenkte de at når jeg nå først var der..... Så da venter vi på pcr svar begge to, i moegen ettermiddag trolig.
Jeg tenker jeg bare skal la han holde på.
Jeg har vært en liten tur nede på biblioteket og hentet flere tester slik at vi har, og bestilt mer astmamedisiner.
Alt annet av medisiner som vi kan finne på å trenge har vi.
Skal ut å handle litt senere i dag og tenker jeg tar med et par ekstra middager slik at vi har i tilfelle vi voksne også blir syke og det tar noen dager å få levert hjem fra Oda.