Februarskravletråden

Vi venter også på det besøket.

Mannen brygger på noe, men negativ test i går. Mellomste har vært forkjøla ei uke, men bare negative tester, både hurtigtester og en pcr for en uke siden.

Passer dårlig å få det nå de neste ukene, men forventer det. Smittetrykket i kommunen er høyere enn noen gang. Det bare stiger og stiger.

Vært litt mye å gjøre på jobb den siste tiden, og har hatt en del har hjemme derfor jeg ikke har vært her.
Går bra, dagene flyr avgårde, og bra det, jo fortere de går, jo raskere blir det vår :)

Var nærkontakt i går, men håper jeg slipper unna, har virkelig ikke tid til å bli syk nå.
Sa sant det gjør at jo fortere det går jo raskare blir det vår. Jeg ser at alreden nå er det lyst litt før kl 8:) gleder meg til lysere tider og varmen kommer. Hvordan går det med jenta.
Hoppas på negativ test hos deg. Her har barna vart i nærkontakt flere flere ganger og de har ikke fått påvist.

Ja ja det var tydligvis MR av en kul på halsen jeg skulle ta i går kveld. Ska jeg vær ærlig så syns jeg den Mr er ganske avslappede:p det må man ligge i 15-20 minutt ingen som roper mamma mamma . Eller jeg ska bara gjør noe. Jeg sovna nesten der:p

Ja ja det var tydligvis MR av en kul på halsen jeg skulle ta i går kveld. Ska jeg vær ærlig så syns jeg den Mr er ganske avslappede:p det må man ligge i 15-20 minutt ingen som roper mamma mamma . Eller jeg ska bara gjør noe. Jeg sovna nesten der:p

Eg har sovna i MRmaskin:D Håpa det går bra med deg:Heartred

Da var det tannlegetime nå:( hatar at gå til tannlegen men deilig når det er over.
Det er litt snø/slask ute sko ønske snøen varte litt så barna kunne ake litt. Vi har ikke hatt så mye snø.

Jeg har klaustrofobi så mr er pyton

Utrolig slapp og sliten.

Så er det store spørsmålet.
Er det fordi:
1. At jeg mandag-onsdag hadde innholdsmessige veldig slitsomme arbeidsdager som i tillegg var 9 timer lange?
2. Tar jeg var nærkontakt på tirsdag?

Utrolig sliten her også. Toppet med hodepine

Negativ hurtigtest. Jeg er ikke (kjent) nærkontakt. Men ungene mine er det daglig nå.

Fredag:) gleder meg hver gang fredagen er her. Det er nå når jeg har skolebarn jeg lengter mer i helgen. Ingen lekser og aktiviteter :p

Her starta me helgen på onsdag, med feber. Slik blir helga frykta eg, da yngste har nærmere 39 på dagtid fortsatt. Korona har me alle nylig hatt, så dette er nok noko anna.

Her starta vi med feber i dag tidlig. På hun som teller dager til hun blir 11.

Og så har min mange og 90 år gamle bestemor fått korona. Smitte på hjemmet der hun bor

Bare 4 dager igjen, woho!
Jepp, så er det korona så ryker den.

Testen i morges var negativ.

Hun har feber. Hun kaster opp. Nå har hun fått hodepine og litt hoste. Hun har ikke spist noe. Eller, ikke beholdt det lille hun har spist.

Stemor har blitt smittet, håper pappa tåler det :wacky:
Min far fikk varsel på smittestopp appen etter at han besøkte sin mor på morsdag. Det vsr nok noen der ute som var smittet, nå har de testet alle pga flere smittede i alle etasjer og min bestemor er altså en av dem. Hun lever jo på lånt tid, tror hun blir 94 i vår, kan være at hun blir 95.

Back
Topp