Februarskravletråden

Fy søren å uvel jeg ble nå. Svimmel som fy, kvalm og skjelven. Usikker på om det kommer av lavt blodtrykk eller koronaen. Var nettopp oppe med frøkna og ryddet rommene til ungene.

God dag:) Halvveis i arbeidsdagen men tok ein tur til legen. Surstoffmetning er fin men har CRP på 39. Fått tabletter og astmaspray, pluss øka dose på andre sprayen min.

Da står jeg her på Unilabs. Det var vanskelig for minste at jeg sko gå :(

Jeg er trøtt. Jeg vil hjem

Det er 50 linjer igjen å markere ok. Jeg bør ha fått unna flesteparten av dem

Samt åpenbart et par timer med noe jeg trodde en kollega hadde tatt... Jahh, hun hjelper meg med det i morgen da, for vi blir ikke ferdige i kveld. Hun har gitt seg og jeg, klarer ikke alt dette. Jeg gir meg om en time eller to. Helst med langt mindre enn 50 linjer. Heldigvis er en del av dem raske

Sa jeg raske? Der er jo søren meg feil på annen hver som må korrigeres.....

Men det er 31 linjer igjen av de 50 Pluss de 7 med mye jobb som definitivt er utsatt til i morgen med min kollega

Da skall jeg på Unilabs ikveld:) tog feil dag og gikk Igår kveld og skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne registrer meg:p viste seg at deg gikk på time 24 timer før:p så sier gutten ja ja mamma du liker alltid at vær ute i god tid og ikke komme for seint :p

Hei
Blitt noen dager siden sist.
Hvordan går det?

Kjekt å se deg :)Hvordan går det ?
Vært litt mye å gjøre på jobb den siste tiden, og har hatt en del har hjemme derfor jeg ikke har vært her.
Går bra, dagene flyr avgårde, og bra det, jo fortere de går, jo raskere blir det vår :)

Var nærkontakt i går, men håper jeg slipper unna, har virkelig ikke tid til å bli syk nå.

Vi klarte å få besøk av kjære covid-19, de andre er i form, men jeg er redusert enda. Blir utslitt med en gang så fort jeg gjør noe, men satser på at det kommer seg etterhvert :)
Der da?
Det går bra her, litt hektisk på jobb, men det går.
Venter besøk av Mr. Covid selv. Regner med at han kommer fredag eller lørdag :P
Sitter egentlig å lurer på hva jeg skal servere han :P

Back
Topp