Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada hu strålte under FaceTime idag men på en måte bra at hu har det fint også, hu har det bra med pappa.Blir nok veldig glad når du kommer hjem uansett da
Jada hu strålte under FaceTime idag men på en måte bra at hu har det fint også, hu har det bra med pappa.
Får håpe han slipper greit nok unna daPlutselig positiv test hos samboer negativ på meg og ungene.
Ja det er 2 samtale til sykehuset imorgen. En for evt kort varsel time til meg og kort varsel time til jenta da hennes operasjon blev utsatt pga nær kontakt og dagen idag har vart pyton med mye grining og vondt. Så her e det viktig at hun får satt in dren fortest mulig visst vi andre her hjemme skall få litt søvn og hvile.Gjør det.
De ringer ikke om du ikke sier ifra, så er jo bare å gi beskjed
Vurderer å ringe legen igjen i morra selv. Føler jeg maser høl i huet på ham for tiden...
Fått betennelse i begge hælene, et og hofte og forhøyet kroppstemperatur til tross for paracet hver 6. time... Kanskje han gidder å sende henvisning litt tidligere enn planlagt
Ja det er 2 samtale til sykehuset imorgen. En for evt kort varsel time til meg og kort varsel time til jenta da hennes operasjon blev utsatt pga nær kontakt og dagen idag har vart pyton med mye grining og vondt. Så her e det viktig at hun får satt in dren fortest mulig visst vi andre her hjemme skall få litt søvn og hvile.
OhoiFår håpe han slipper greit nok unna da
Har hatt en hjemme et par dager fordi han begynte å snørre, og halve bhg har corona. Men neida, ingenting her og snørra forsvant igjen
Ja det er det. Vi har venta på denne time i 2 måneder. Da var vi heldige av vi fikk så fort time. Men må nok purre på litt hvis vi skall fungere her hjemme men søvn . Ikke alltid lett før brødrene at få sove når søster ligger og griner huler av smerter. Specielt han med diagnose som sover så godt vill vi ikke begynne ha våken netter med. Kan fort bli ett mønsterSå kjedelig med utsettelse pga sånt :/
Er vel lang nok ventetid som det er. Krysser fingrene for at dere for time raskere begge to
Håper det blir lett forløp.Svak positiv test på frøkna
Joda det er detEr det lov å tulle litt med korona? Jeg jobber denne helga, så nå hadde det passa bra med positiv test
Sykehusene utsetter hvis dere er kontakter uansett. Vi skulle på gastroskopi i uke 5. Den var allerede utsatt flere mnd pga sykdom. Nå måtte den utsettes enda mer fordi de ikke legger barn i narkose med mistenkt korona og de venter en viss tid etter man er smittet.Ja det er det. Vi har venta på denne time i 2 måneder. Da var vi heldige av vi fikk så fort time. Men må nok purre på litt hvis vi skall fungere her hjemme men søvn . Ikke alltid lett før brødrene at få sove når søster ligger og griner huler av smerter. Specielt han med diagnose som sover så godt vill vi ikke begynne ha våken netter med. Kan fort bli ett mønster
Vil helst ikke ha det nei.Joda det er det
Men håper vel du unngår det?
Jeg har fortsatt vondt i hodet etter min runde.Vil helst ikke ha det nei.
Jeg har fortsatt vondt i hodet etter min runde.
Så slitsomt. Virker som mange sliter med et eller annet etter smitten.Jeg har fortsatt vondt i hodet etter min runde.
Jeg hoster fremdeles ja.. æsj. Kjedelig alt detteSlite med hoste/astmaanfall daglig og nattestid. Og hes stemme pluss coronahjerne. Skikkelig glemsk
Ja det er det.Så slitsomt. Virker som mange sliter med et eller annet etter smitten.