Februarskravletråden

Ordna meg med legetime, da eg ikkje kunne få meir astmaspray. Corona tok knekken på meg. Har daglige astmaanfall no.... Forsatt lite stemme og koronahjerne:arghh:

Jada hu strålte under FaceTime idag :) men på en måte bra at hu har det fint også, hu har det bra med pappa.

Det hjelper vel litt på deg og det. Å se at hun har det bra :)

Er nok verst for deg enn henne. Hun skjønner nok at du kommer tilbake og :)

Plutselig positiv test hos samboer :wacky: negativ på meg og ungene.
Får håpe han slipper greit nok unna da :)

Har hatt en hjemme et par dager fordi han begynte å snørre, og halve bhg har corona. Men neida, ingenting her og snørra forsvant igjen

Gjør det.
De ringer ikke om du ikke sier ifra, så er jo bare å gi beskjed :)

Vurderer å ringe legen igjen i morra selv. Føler jeg maser høl i huet på ham for tiden...
Fått betennelse i begge hælene, et og hofte og forhøyet kroppstemperatur til tross for paracet hver 6. time... Kanskje han gidder å sende henvisning litt tidligere enn planlagt
Ja det er 2 samtale til sykehuset imorgen. En for evt kort varsel time til meg og kort varsel time til jenta da hennes operasjon blev utsatt pga nær kontakt og dagen idag har vart pyton med mye grining og vondt. Så her e det viktig at hun får satt in dren fortest mulig visst vi andre her hjemme skall få litt søvn og hvile.

Ja det er 2 samtale til sykehuset imorgen. En for evt kort varsel time til meg og kort varsel time til jenta da hennes operasjon blev utsatt pga nær kontakt og dagen idag har vart pyton med mye grining og vondt. Så her e det viktig at hun får satt in dren fortest mulig visst vi andre her hjemme skall få litt søvn og hvile.

Så kjedelig med utsettelse pga sånt :/
Er vel lang nok ventetid som det er. Krysser fingrene for at dere for time raskere begge to

Så kjedelig med utsettelse pga sånt :/
Er vel lang nok ventetid som det er. Krysser fingrene for at dere for time raskere begge to
Ja det er det. Vi har venta på denne time i 2 måneder. Da var vi heldige av vi fikk så fort time. Men må nok purre på litt hvis vi skall fungere her hjemme men søvn . Ikke alltid lett før brødrene at få sove når søster ligger og griner huler av smerter. Specielt han med diagnose som sover så godt vill vi ikke begynne ha våken netter med. Kan fort bli ett mønster

Lurer verkelig på om det stemmer det med Genetikk eller om det er bare rene flaksen at vi her hjemme ikke har blitt smitta ennå. Barna har vart tett in til flere andre som var blitt smitta men vi har ikke fått det. Har tom hatt besøk av en som er her hver dag i flere timer og sammen med alle 3 barna men nei da.

Er det lov å tulle litt med korona? Jeg jobber denne helga, så nå hadde det passa bra med positiv test:P

Ja det er det. Vi har venta på denne time i 2 måneder. Da var vi heldige av vi fikk så fort time. Men må nok purre på litt hvis vi skall fungere her hjemme men søvn . Ikke alltid lett før brødrene at få sove når søster ligger og griner huler av smerter. Specielt han med diagnose som sover så godt vill vi ikke begynne ha våken netter med. Kan fort bli ett mønster
Sykehusene utsetter hvis dere er kontakter uansett. Vi skulle på gastroskopi i uke 5. Den var allerede utsatt flere mnd pga sykdom. Nå måtte den utsettes enda mer fordi de ikke legger barn i narkose med mistenkt korona og de venter en viss tid etter man er smittet.

Back
Topp