Februarskravletråden

Får hodepine og med ein gang mistenke man at eg har ny runde med Corona:arghh: Hurtigtest negativ heldigvis. Eg har slitt med heshet, tungpust og hosten har tatt seg litt opp. Men det kan jo vera astma min og..

Hevelse forsvinner fort igjen. Det er det som er rart:eek: har skrevet til lege på e konsultasjon så venter vel svar fra henne.
Hvordan har det gått?

PS. Så rett etter at du hadde fått litt hjelp :) så bra :D

God morgen. Sov som en stein inatt :).
Torsdag idag og ingen aktiviteter. Føles som det er helg nå:)

Torsdag, og bare en unge på skolen. En har planleggingsdagsfri og en er syk/venter på pcr svar.

Bare yngste er på skolen, men hun skal til gjengjeld på håndball ogå, og jeg er på kontoret og holer på å sovne. Jeg la meg ganske tidlig i går, og jeg sov godt helt til det ar morgen og vel så det. men jeg er stuptrøtt og gleder meg til helg!

Trent for andre gang denne uken og fornøyd med det:D Akkurat meldt meg inn på treningssenter etter mange, mange år hvor jeg har tenkt at nå må jeg seriøst begynne å trene. Den dørstokkmila er ekstra lang her gitt:P

Torsdag, og bare en unge på skolen. En har planleggingsdagsfri og en er syk/venter på pcr svar.

Bare yngste er på skolen, men hun skal til gjengjeld på håndball ogå, og jeg er på kontoret og holer på å sovne. Jeg la meg ganske tidlig i går, og jeg sov godt helt til det ar morgen og vel så det. men jeg er stuptrøtt og gleder meg til helg!
God bedring til den som er syk:). Jeg sovna med barna igår kveld så blev jeg vekket kl 22:15 ned på badet og opp i seng igjen :p
Likevel så hadde jeg skrudd av vekkerklokke og våkne 7:10:rolleyes: da var det hast at få alle opp frukost matpakke og ut dørren.
Så sier eldste mamma visst me kommer for seint på skolen skall jeg si det var mammas feil:p før hun valgte skru av vekker klokken:p

Hvordan har det gått?

PS. Så rett etter at du hadde fått litt hjelp :) så bra :D
Takk. Må nok stå på allergi medisiner fram til time. Fikk akkurat melding om time den 28 mars. En stund til det:rolleyes: men har fått beskjed at jeg skall kontakte lege og legevakt visst tilstanden blir værre.

Takk. Må nok stå på allergi medisiner fram til time. Fikk akkurat melding om time den 28 mars. En stund til det:rolleyes: men har fått beskjed at jeg skall kontakte lege og legevakt visst tilstanden blir værre.
Tar sin tid å komme til de spesialistene :(
Men håper det hjelper med medisinen så lenge da.

Henta jenta på skolen med øreverk :(Hun har verkelig vond. Stakkarn minnet meg om den perioden hun hadde ørebetennelse etter ørebetennelse til hun endelig fikk lagt in dren. Blev bra en periode og dren datt ut og sko vart inne før ny operasjon imorgen men den blev utsatt pga hun var i nærkontakt .

Vi har forberedt frøkna godt.
Hu spurte etter meg en gang, fikk vite hvor jeg var og gikk videre med livet sitt :p
Ikke noe savn under legging heller. Sukk.

Herlig det. Altså, sårt at hun ikke savner deg på en måte, men godt å vite at hun er trygg på pappa'n, det går bra. Det er tungt for deg, men det går bra. Når er et du skal hjem? Kanskje DU må ha et nedtellingsskjema med avkryssing for hver natt ;)

Herlig det. Altså, sårt at hun ikke savner deg på en måte, men godt å vite at hun er trygg på pappa'n, det går bra. Det er tungt for deg, men det går bra. Når er et du skal hjem? Kanskje DU må ha et nedtellingsskjema med avkryssing for hver natt ;)
Kanskje jeg må det? 9 mars. :( lenge til. Må feire bursdagen min her.

Kanskje jeg må det? 9 mars. :( lenge til. Må feire bursdagen min her.
Det er litt lenge ja, men det er jo for noe godt da, håper vi.

Bursdag tenker jeg du får feire skikkelig når du kommet hjem.

Kan ha nedtelling med deg, om du vil. Det er ca samme dag som jeg skal ha årsoppgjøret klart for kontroll før det går til revisor eller en annen sånn frist, mener det er sånn ca "slutten på overtid" dagen min, så vi kan telle ned sammen

Det er litt lenge ja, men det er jo for noe godt da, håper vi.

Bursdag tenker jeg du får feire skikkelig når du kommet hjem.

Kan ha nedtelling med deg, om du vil. Det er ca samme dag som jeg skal ha årsoppgjøret klart for kontroll før det går til revisor eller en annen sånn frist, mener det er sånn ca "slutten på overtid" dagen min, så vi kan telle ned sammen
Ja det hadde vært fint. Jeg føler meg litt ensom her :P Vant med at toåringen henger på meg.

Takk. Tenkte ringe og spør om de evt kan ringe meg på kort varsel visst det blir noe ledig
Gjør det.
De ringer ikke om du ikke sier ifra, så er jo bare å gi beskjed :)

Vurderer å ringe legen igjen i morra selv. Føler jeg maser høl i huet på ham for tiden...
Fått betennelse i begge hælene, et og hofte og forhøyet kroppstemperatur til tross for paracet hver 6. time... Kanskje han gidder å sende henvisning litt tidligere enn planlagt

Vi har forberedt frøkna godt.
Hu spurte etter meg en gang, fikk vite hvor jeg var og gikk videre med livet sitt :p
Ikke noe savn under legging heller. Sukk.
Blir nok veldig glad når du kommer hjem uansett da :)

Back
Topp