Jeg hoster fremdeles ja.. æsj. Kjedelig alt dette
Ja kjipt. Kortid testa du positivt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hoster fremdeles ja.. æsj. Kjedelig alt dette
30 januar. Folk ser jo på meg som om jeg har pest her XDJa kjipt. Kortid testa du positivt?
30 januar. Folk ser jo på meg som om jeg har pest her XD
Satt oss på kort varsel og de sa supert da er sjansen at dere kommer in før ev vanlig ventetid .Sykehusene utsetter hvis dere er kontakter uansett. Vi skulle på gastroskopi i uke 5. Den var allerede utsatt flere mnd pga sykdom. Nå måtte den utsettes enda mer fordi de ikke legger barn i narkose med mistenkt korona og de venter en viss tid etter man er smittet.
Jepp, flashback å sitte og vende på en test og se etter den andre streken....Haha, får flashback til min tid som "testetøs" nå når jeg tar koronatest
Hahaha, ja slik satt jeg for noen år siden, minsten er 4Jepp, flashback å sitte og vende på en test og se etter den andre streken....
Lenge siden sist. Mi yngste er 6 år
Hva slags forandringer da?God morgen. Jeg har akurrat våknet. Sitter her og tenker om jeg skall forandre ting i livet mitt
Fikk beskjed av en mor at gutten og hadde diaré når han hadde koronaFrøkna hadde et tilfelle av eksplosiv diaré tidligere. Skulle bare slippe ut litt luft, og kom masse rennende. Visstnok typisk ved korona, klaget på vondt i magen igår. Nå mistenker jeg at minsten er "patient zero" her i huset, da han hadde noen slike eksplosive episoder i helga
Ja du. Alt fra trening til at bli jobbe mer med meg selv og bli en sterkare person og stå på mitt og gå vidare med livet.Hva slags forandringer da?
Skrev mistenkt korona også. Er visst ganske alvorlig. Hvertfall utfra hva de har sagt på sykehuset vi tilhører. Er vel en risiko ved korona og narkose.Satt oss på kort varsel og de sa supert da er sjansen at dere kommer in før ev vanlig ventetid .
Nå har ikke mine hatt korona .
Takk. Det har jeg ikke fått høre noe om her fra vårt sykehus.Skrev mistenkt korona også. Er visst ganske alvorlig. Hvertfall utfra hva de har sagt på sykehuset vi tilhører. Er vel en risiko ved korona og narkose.