Februarskravletråden

30 januar. Folk ser jo på meg som om jeg har pest her XD

Her er det nye positive på jobb daglig omtrent. Og me jobbe i helse, så dei fleste veit at dette smitte fort og me er ikkje smittsom etter isolasjon. Eg fekk det eit par dager før deg.

God morgen. Jeg har akurrat våknet. Sitter her og tenker om jeg skall forandre ting i livet mitt

God morgen
Niese kommer snart IG skal være her til i morgen, gleder meg! Har kjøpt inn litt nye leker og utkledningstly , å så har vi tatt ned en del leker etter kengubarnet:)
Så blir det tur i akebakken og barnehagen

Sykehusene utsetter hvis dere er kontakter uansett. Vi skulle på gastroskopi i uke 5. Den var allerede utsatt flere mnd pga sykdom. Nå måtte den utsettes enda mer fordi de ikke legger barn i narkose med mistenkt korona og de venter en viss tid etter man er smittet.
Satt oss på kort varsel og de sa supert da er sjansen at dere kommer in før ev vanlig ventetid .
Nå har ikke mine hatt korona .

Haha, får flashback til min tid som "testetøs" nå når jeg tar koronatest :hilarious::hilarious:

Haha, får flashback til min tid som "testetøs" nå når jeg tar koronatest :hilarious::hilarious:
Jepp, flashback å sitte og vende på en test og se etter den andre streken....

Lenge siden sist. Mi yngste er 6 år

Frøkna hadde et tilfelle av eksplosiv diaré tidligere. Skulle bare slippe ut litt luft, og kom masse rennende. Visstnok typisk ved korona, klaget på vondt i magen igår. Nå mistenker jeg at minsten er "patient zero" her i huset, da han hadde noen slike eksplosive episoder i helga:nailbiting:

Frøkna hadde et tilfelle av eksplosiv diaré tidligere. Skulle bare slippe ut litt luft, og kom masse rennende. Visstnok typisk ved korona, klaget på vondt i magen igår. Nå mistenker jeg at minsten er "patient zero" her i huset, da han hadde noen slike eksplosive episoder i helga:nailbiting:
Fikk beskjed av en mor at gutten og hadde diaré når han hadde korona

Satt oss på kort varsel og de sa supert da er sjansen at dere kommer in før ev vanlig ventetid .
Nå har ikke mine hatt korona .
Skrev mistenkt korona også. Er visst ganske alvorlig. Hvertfall utfra hva de har sagt på sykehuset vi tilhører. Er vel en risiko ved korona og narkose.

Gratulerer med morsdag til alle dere fantastiske mødrer her inne:Heartred jeg hoppes dere får en super fin dag idag:)

Da var det minste sin tur med røde øyer og vond øre:( vi har vart heldige og har ikke vart syke men er det noe jeg syns verkelig det er vond er når barn har øreverk

Back
Topp