Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo være noe du reagerer påEr så lei av denne elveblesten tror jeg har angioødem da leppen øyebryn og tung har oxå begynt svullne opp
Da er jeg nesten ferdig med å pakke. Sukk, blir tungt å reise fra frøkna mi så lenge, men forhåpentligvis går det lettere for hu enn for meg.
Hevelse forsvinner fort igjen. Det er det som er rart har skrevet til lege på e konsultasjon så venter vel svar fra henne.Må jo være noe du reagerer på
Kom deg til legen. Om tunga hovner opp ville jeg ringt legevakt
Ohh kjære degSkjønner godt at du er lei. Stor klem til dere.Har jeg lov til å være lei nå?
Det har vært noe galt med frøkna siden vi lå på sykehuset og hun var 1 dag gammel.
Det ene har avløst det andre som perler på en snor.
Hver gang noe nytt, ny omgang ut og inn hos legen.
I dag hadde vi siste time med legen hos BUP før hun blir overført til fastlegen.
Det vil si, til legen for oppfølging mye sjeldnere, vi har funnet hva som hjelper og ting har "normalisert" seg.
Da var vi ferdig for denne gang...
Og så var det bare disse blodprøvene vi tok før timen....
Ny perle på snoren, nye legetimer, ny oppfølging.
Frøkna har brått lavt stoffskifte.
Oppgitt nå
Har jeg lov til å være lei nå?
Det har vært noe galt med frøkna siden vi lå på sykehuset og hun var 1 dag gammel.
Det ene har avløst det andre som perler på en snor.
Hver gang noe nytt, ny omgang ut og inn hos legen.
I dag hadde vi siste time med legen hos BUP før hun blir overført til fastlegen.
Det vil si, til legen for oppfølging mye sjeldnere, vi har funnet hva som hjelper og ting har "normalisert" seg.
Da var vi ferdig for denne gang...
Og så var det bare disse blodprøvene vi tok før timen....
Ny perle på snoren, nye legetimer, ny oppfølging.
Frøkna har brått lavt stoffskifte.
Oppgitt nå
Ord hver jeg ikke men hadde anbefalt at dere teller ned netter du kommer hjem igjen. Skriv hvor mange netter det er tills du kommer hjem og hun kan var med og krysse av hver natt hun sover. Det hjelper her at telle netter. Blev anbefalt av BUPSkal prøve å forklare for toåringen at mamma reiser bort en liten periode, men at vi kan snakkes på telefon og bruke FaceTime.. noen forslag til ord vi kan bruke?
Nå var jeg veldig mye ute og reiste når barna var helt små.Skal prøve å forklare for toåringen at mamma reiser bort en liten periode, men at vi kan snakkes på telefon og bruke FaceTime.. noen forslag til ord vi kan bruke?
Vi skal se om FaceTime gjør det bedre eller verre, og ta det derfra. Gjør det det verre for hu, så får mannen sende en million bilder isteden. Går det greit for hu så kan vi snakke litt sammen, hu snakker greit nok for det nå tror jeg.Nå var jeg veldig mye ute og reiste når barna var helt små.
Vi snakket ikke på facetime og lignende siden da ble savnet hos barna enda større.
Da ble de liksom minnet på at mamma var borte.
Snakket med mannen, men ikke barna når de var helt små.
På forhånd snakket vi litt om at mamma var veldig glad i dem, og vil alltid komme tilbake til dem, men noen ganger blir mamma borte litt lengre enn andre ganger.
Sa egentlig ikke så mye mer enn det.
Barna overnattet en gang i blant hos mormor fra de var rett over et år, og gjordet ikke noe stort poeng utav at mamma ikke var der, og gjorde det heller ikke når jeg var ute og reiste heller
Fulgte frøkna til barnehagen idag, fikk en god klem. Har sagt at mamma skal bort en liten periode men at vi kan snakke på telefonen. Eneste hu sa var ha det! Jaja, håper hu tar det lett,
Det kommer til å gå så bra skal du se.Fulgte frøkna til barnehagen idag, fikk en god klem. Har sagt at mamma skal bort en liten periode men at vi kan snakke på telefonen. Eneste hu sa var ha det! Jaja, håper hu tar det lett,
Jeg tror også det er verre for meg. For hu har fortsatt verdens beste pappa. Og barnehagen. Jeg drar ikke helt enda, men hu er i barnehagen hvertfall og koser seg der.Det kommer til å gå så bra skal du se.
Tror ofte det er verre for mammaen enn for barnet
Ja skal kose masse masse masse. Kommer til å savne hu ekstremt mye, men sånn er det. Håper dette hjelper. Fortsatt tung i pusten etter covid da.Lykke til, håper oppholdet gjør deg godt og du får gode løsninger ut av det.
Så vildet nok etterhvert gå opp for snuppa at du er vekke, men du kommer tilbake og så får dere kose dere MASSE da