Februarskravletråden

Dere som tester dere. Klarer dere å teste dere selv i halsen? Jeg har ikke sjans. Bare brekker meg eller pinnen havner helt feil.

Dere som tester dere. Klarer dere å teste dere selv i halsen? Jeg har ikke sjans. Bare brekker meg eller pinnen havner helt feil.
Jeg har ikke noe problem med det

Har gjort første testen idag siden pandemien starte og jeg gjor det på meg selv. Brekket meg flera ganger mens og etterpå :rolleyes:

De frøste gangee hostet og hret og brakk jeg meg noe så veldig, mens jeg sto forrann speilet og siktet. I dag tok jeg det uten speil, og uen åbruke mobilen somspeil og bare gjorde et og hostet vel en gang, null stress . Øvelse.

De frøste gangee hostet og hret og brakk jeg meg noe så veldig, mens jeg sto forrann speilet og siktet. I dag tok jeg det uten speil, og uen åbruke mobilen somspeil og bare gjorde et og hostet vel en gang, null stress . Øvelse.
Har stort sett tatt pcr test, så ikke så mye erfaring med hurtigtest. Ikke at pcr er så mye bedre da:rolleyes:

Har testet i hals, så nese. Brekker meg alltid v/ testing i halsen. Nese (laaaangt inn) går fint.
liten hack ved testing av barn som snørrer: snyt barnet, gni pinnen i snørret, test. Flere jeg kjenner hatt fått positiv test på barna slik.

Har testet i hals, så nese. Brekker meg alltid v/ testing i halsen. Nese (laaaangt inn) går fint.
liten hack ved testing av barn som snørrer: snyt barnet, gni pinnen i snørret, test. Flere jeg kjenner hatt fått positiv test på barna slik.
Sko akurat prøve teste sånn på minste.

Bare hjemme hos oss det holder seg til den ene ?

Karneval for de på skolen imorgen. Eldste skall gå visst han ikke får brott feber som de e andre. så tenker jeg at det vil vær rart visst han ikke blir smitta denne gang.

Så trøtt, men får ikke sove. Lest litt for mye om krigen nå og er så bekymra for at den skal komme hit:arghh:

Ja vel da våkne eldste med svimmel og feber inatt. Visste vel at det var korona og han er positiv. Mannen testa før at vær på den trygge siden og ja alle vi er positive. Nå ligger alle på sofan og slapper av. Blir noen lange dager nå framover

Back
Topp