Svimmel er jeg som bare det og det føles som jeg har hjertebank
Ring legevakt om du blir skikkelig dårlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svimmel er jeg som bare det og det føles som jeg har hjertebank
Ja skall det. Når begynner man og komme seg etter korona tro.? Føles som mine lunger er kaputtRing legevakt om du blir skikkelig dårlig
Dersom man har 3 doser er det vel ingen vits.Er det verkelig nødvendig med PCR test før at få bekrefte hurtigtest? Tenker sånn praktisk før at få registrert det noen plats. Vi her hjemme har alle leget syke og fått positiv hurtigtest. Men så har jeg en venninne som meiner på at vi bør ta Pcr test før at få registrert det på helsenorge.
Om det kdlal bli registrert på helsenorge og msis (og derved VG grafen) så må du ta pcr. Men, har du tre doser vaksine har der ingen praktisk betydning for deg om det blir registret. (altså, for korona passet)Er det verkelig nødvendig med PCR test før at få bekrefte hurtigtest? Tenker sånn praktisk før at få registrert det noen plats. Vi her hjemme har alle leget syke og fått positiv hurtigtest. Men så har jeg en venninne som meiner på at vi bør ta Pcr test før at få registrert det på helsenorge.
Ja skall det. Når begynner man og komme seg etter korona tro.? Føles som mine lunger er kaputt
Ja det er fastelavn og vi sko bakt boller men formen min er ikke god. Men hadde vart veldig godt med boller. Kanskje jeg skall be naboen kommer opp men noenGod morgen
Hovedplan for dagen: bake boller.
Det er jo fastelavn
Ingen av oss i huset har tatt pcr. Opprinnelig måtte jeg ha tatt pcr som helsepersonell, men dette kom ikke frem før 4 dager etter positiv hurtigtest, så var ikke vits. Ellers ble vi oppfordret til å ikke ta pcr hvis det ikke er nødvendig da teststasjonene er hardt pressetEr det verkelig nødvendig med PCR test før at få bekrefte hurtigtest? Tenker sånn praktisk før at få registrert det noen plats. Vi her hjemme har alle leget syke og fått positiv hurtigtest. Men så har jeg en venninne som meiner på at vi bør ta Pcr test før at få registrert det på helsenorge.
Ingen av oss i huset har tatt pcr. Opprinnelig måtte jeg ha tatt pcr som helsepersonell, men dette kom ikke frem før 4 dager etter positiv hurtigtest, så var ikke vits. Ellers ble vi oppfordret til å ikke ta pcr hvis det ikke er nødvendig da teststasjonene er hardt presset
Vi har registrert inn oss tre som testet positivt på hurtigtest, men har vel ikke annet for seg enn at kommunen får oversikt over smitteantallUlogisk gitt:O Dei med tre vaksinedoser treng ikkje ta pcrtest. Her kan man registrere inn hurtigtest.
For vår er det uaktuelt ikke å ta pcr i forhold til reisingIngen av oss i huset har tatt pcr. Opprinnelig måtte jeg ha tatt pcr som helsepersonell, men dette kom ikke frem før 4 dager etter positiv hurtigtest, så var ikke vits. Ellers ble vi oppfordret til å ikke ta pcr hvis det ikke er nødvendig da teststasjonene er hardt presset
Vet ikke hvor "nødvendig" ferie blir sett på per nå, med tanke på prc (da trykket har vært veldig høyt). Ikke kommer vi til å fly noe heller, mest aktuelt med tanke på ferje og tror ikke det blir satt ekstreme regler fra Norge til dkFor vår er det uaktuelt ikke å ta pcr i forhold til reising
For utenlandsreiser og barn så er pcr eneste bevis på korona , så viktig for oss med tanke pp sommerenVet ikke hvor "nødvendig" ferie blir sett på per nå, med tanke på prc (da trykket har vært veldig høyt). Ikke kommer vi til å fly noe heller, mest aktuelt med tanke på ferje og tror ikke det blir satt ekstreme regler fra Norge til dk
Min teori er at hvis det blir strengere igjen med retningslinjer (pga en mer alvorlig variant), så har f.eks omikron lite å si for å være immun. Så jeg tror ikke nødvendigvis immunitet har så mye å si lengden, altså over lengre tidFor utenlandsreiser og barn så er pcr eneste bevis på korona , så viktig for oss med tanke pp sommeren
Det handler om koronasertifikat for de som ikke har tre doser, mange land krever detMin teori er at hvis det blir strengere igjen med retningslinjer (pga en mer alvorlig variant), så har f.eks omikron lite å si for å være immun. Så jeg tror ikke nødvendigvis immunitet har så mye å si lengden, altså over lengre tid