Han er like gal som Slobodan Milošević var. Sko tro de var brødrerMye kan jo skje da. Putin er gal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er like gal som Slobodan Milošević var. Sko tro de var brødrerMye kan jo skje da. Putin er gal.
Ja vel da våkne eldste med svimmel og feber inatt. Visste vel at det var korona og han er positiv. Mannen testa før at vær på den trygge siden og ja alle vi er positive. Nå ligger alle på sofan og slapper av. Blir noen lange dager nå framover
Mye kan jo skje da. Putin er gal.
Han er like gal som Slobodan Milošević var. Sko tro de var brødrer
Ja akurat maktgal.Det er noen typer mennesker...
Maktgale? De er spikka gal, og kommer til makt og får gjort sykt mye sakde.
Putin er ikke en helt god mann, og det er mange som ham.
Det var mye glede tårer her den gang Slobodan blev tatt og dømt .Det er noen typer mennesker...
Det er noen typer mennesker...
Så ikke så ille da forhåpentligvis?Jente er frisk og gleder seg at gjør noe annet en bara sitte inne. Minste har ikke hatt mer feber siden natt til Igår. Formen er fint spise drikker normal. Eldste derimot har hatt en del feber frys inger svimmel Igår og inatt. Jeg er fortsatt sløv rart i kroppen vond hue og tett i nasen.
Har hørte en del som ser de mister matlysten når de har korona. Men i vårt hus har apetiten øker de sisste dagene
Ti dager er ikke så lenge. Snart, snart ska du hjem.Nest siste helga her. 10 dager igjen.. jeg får dra hjem en dag tidligere fordi det ikke er noe særlig igjen å gjøre på onsdagen.
Ja føler jo det. Det er mye undervisning her og jeg får svar jeg har lurt på osv. nå skal det jobbes med mål (oppnåelig mål) så får vi se hvordan det går.Ti dager er ikke så lenge. Snart, snart ska du hjem.
Har oppholdet vært nyttig?
Vi er ferdig med vinterferien nå, men har ikke vært mye til ferie for å si det mildt.Jeg er glad at me har vinterferie nå kroppen trenger ta seg igjen slappe av og slippe alle aktiviteter skole lekse mm.
Samme som herVi er ferdig med vinterferien nå, men har ikke vært mye til ferie for å si det mildt.
Lille U er egentlig ganske fornøyd.Samme som her