Februarskravletråden

Ja vel da våkne eldste med svimmel og feber inatt. Visste vel at det var korona og han er positiv. Mannen testa før at vær på den trygge siden og ja alle vi er positive. Nå ligger alle på sofan og slapper av. Blir noen lange dager nå framover

God bedring
 
Mye kan jo skje da. Putin er gal.

Ja, gal er han. Men han har nok ikke Norge som mål likevel. Det er det gamle Sovjetunionen han vil ha tilbake

Men han begynte med et land utenfor Nato. Beveger han seg inn i baltikum blir det annerledes

Men det blir nok ikke krig i Norge,
 
Han er like gal som Slobodan Milošević var. Sko tro de var brødrer

Det er noen typer mennesker...

Maktgale? De er spikka gal, og kommer til makt og får gjort sykt mye sakde.

Putin er ikke en helt god mann, og det er mange som ham.
 
Må le litt av eldste. Han sko vær hurtigtest idag på karneval på skolen. Når vi laget testen (kostymen ) så tog vi et strek og idag så sier eldste mamma nå må du ta 1 strek til på min hurtigtest kostyme:p blev bilde før og etter. Dette er minne før akurat idag sa han sko ha sin hurtigtest kostyme som var negativ blev gutten selv positiv
 
Det er noen typer mennesker...

Maktgale? De er spikka gal, og kommer til makt og får gjort sykt mye sakde.

Putin er ikke en helt god mann, og det er mange som ham.
Det var mye glede tårer her den gang Slobodan blev tatt og dømt .
 
Det er noen typer mennesker...

Maktgale? De er spikka gal, og kommer til makt og får gjort sykt mye sakde.

Putin er ikke en helt god mann, og det er mange som ham.

Han endra vel loven, slik at han kunne sitte som president lenger? Alle land som har president bør ha at dei kun kan sitte to perioder.
 
Jente er frisk og gleder seg at gjør noe annet en bara sitte inne. Minste har ikke hatt mer feber siden natt til Igår. Formen er fint spise drikker normal. Eldste derimot har hatt en del feber frys inger svimmel Igår og inatt. Jeg er fortsatt sløv rart i kroppen vond hue og tett i nasen.
Har hørte en del som ser de mister matlysten når de har korona. Men i vårt hus har apetiten øker de sisste dagene :p
 
Jente er frisk og gleder seg at gjør noe annet en bara sitte inne. Minste har ikke hatt mer feber siden natt til Igår. Formen er fint spise drikker normal. Eldste derimot har hatt en del feber frys inger svimmel Igår og inatt. Jeg er fortsatt sløv rart i kroppen vond hue og tett i nasen.
Har hørte en del som ser de mister matlysten når de har korona. Men i vårt hus har apetiten øker de sisste dagene :p
Så ikke så ille da forhåpentligvis?
 
Nest siste helga her. 10 dager igjen.. jeg får dra hjem en dag tidligere fordi det ikke er noe særlig igjen å gjøre på onsdagen.
Ti dager er ikke så lenge. Snart, snart ska du hjem.

Har oppholdet vært nyttig?
 
Hos oss har den eneste som har vært smittet fortsatt lite matlyst.

Nå er dette den småspiste, undervektige 11 år gamle jenta vår, så vi forsøker aktivt å få henne til å begynne å spise igjen. At hun ikke ville ha noe når hun var syk er greit, men det er en uke siden
 
Ti dager er ikke så lenge. Snart, snart ska du hjem.

Har oppholdet vært nyttig?
Ja føler jo det. Det er mye undervisning her og jeg får svar jeg har lurt på osv. nå skal det jobbes med mål (oppnåelig mål) så får vi se hvordan det går.
prøver å finne ut hvor grensene mine går, hvor mye som kan gjøres før fatigue setter inn osv. og sette opp en plan videre.
 
Jeg er glad at me har vinterferie nå:) kroppen trenger ta seg igjen slappe av og slippe alle aktiviteter skole lekse mm.
 
Jeg er glad at me har vinterferie nå:) kroppen trenger ta seg igjen slappe av og slippe alle aktiviteter skole lekse mm.
Vi er ferdig med vinterferien nå, men har ikke vært mye til ferie for å si det mildt.
 
Samme som her
Lille U er egentlig ganske fornøyd.
Han skulle egentlig ha vært på SFO hele uken, men måtte være hjemme tirsdag-fredag, og det hadde han egentlig lyst til.
Mandagen hadde han veldig lyst til å være der siden da kom Oslo reptilpark på besøk med noen av dyrene, og det fikk han med seg :)
 
Back
Topp