Ja, det er akkurat det. Vi har fullt av håp for hvert forsøk, og dagdrømmer om tanken om å få baby i hus for hvert forsøk. "nå har vi endelig kanskje baby til julaften". Vi har liksom håpet det for hvert iui forsøk, men det har aldri skjedd. Og når jeg så eggene mine, så tenkte vi begge "et av disse eggene blir kanskje vår baby" gått på alle disse hormonene og utført eggutak for ingen grunn har det nesten føltes som. Men prøver å tenke at vi er et skritt nærmere å lykkes for hvert forsøk, så det var kanskje ikke forgjeves. Skal absolutt ikke gi opp Men jeg vet ikke hvor mange slike runder man orker før man blir helt motløs. Hadde en forferdelig dag på torsdag og fredag. Nå kjenner jeg litt på nytt håp igien. Men livredd for at det er noe galt med eggene mine... Hvorfor var de ikke modne når de var store nok i størrelsen.. Tusen takk snille deg
Det kan være mange grunner, og det kan rett å slett være denne syklusen var ræva.. samtidig kan det være feil medisiner for deg, feil styrke, kanskje du må ha dual triggere for bedre modning. Så denne runden lærte legene noe. Det er det viktige å huske <3 ta vare på hverandre.. veien er så lang <3