Februar 2022

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Nå har jeg endelig kommet meg til syklusen før nytt forsøk og har plutselig blitt veldig utålmodig i det å kunne melde meg inn i en gruppe :p Så jeg tar sjansen på å lage en selv, og håper at det skal gå fint å henge med her også når jeg står midt i forsøk.
Håper at mange blir med og at februar blir gulleggenes måned! :)

Meld dere inn slik:

Brukernavn - alder - Barn nr man prøver på - klinikk - forsøk nr - medisiner - uke/dato for uttak/innsett/inseminering

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:

STIMULERER:

RUGER:

Mini_G - 35 - B2 - Fertilitetssenteret - icsi nr 2 - gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - uttak uke 5/6

Ns4- 30 år. Ivf 2017 med 2 embryo. innsett 2017. 1 barn. Nå FER siste embryo innsett 8.2 :) Går på cyclogest. Medicus

itfrue - 33 - b2 - Rikshospitalet - 1. forsøk - progynova - innsett ca uke 7

Salamander-29år-medicus-B1-Eggdonasjon1-progynova,prednisolon,abyl-e,cyclogest oppstart medisiner 9.02

Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8.

STIMULERER/RUGER VIDERE I MARSGRUPPEN:

B82 - 39 - B4 (2. felles) - Porsgrunn - ICSI#3 - Menopur 225IE, Fyremadel, ovitrelle og lutinus

Lemox: 28 år, 1. barn. Rikshospitalet, 1. ICSI, 5.fryseforsøk, Progynova/Lutinus, innsett i uke 9.

TOTALFRYS:
Sommerfuglen89 - 32 - B2 - Porsgrunn - forsøk nr1 med IVF - menopur, fyremadel lutinus, ovitrielle. Medisinoppstart 27/28 januar.

GRAVID:

Forhåpningsfull - 28 - B1 - St Olavs - innsett nr 1 etter to uttak med overstimulering - naturlig syklus - innsett uke 3/4

Mini_S - 32år - B2 - Haugesund - Søskenforsøk nr.2 (totalt 3. forsøk) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - sprøytestart uke 3 / uttak uke 5

mammatilen_90- HEDDA - 31 år - st. Olavs - FER forsøk (venter på eggløsning).

håperpåhjelp85 - 36 år, B1, 2 forsøk(1 gang i Danmark) hausken, oppstart 19.01. Uttak rundt den 31.01/01.02. Progynova, primolut, flagyl, menopur 225,fyramadel, ovitrelle og cyclogest

arik17 - 26 - b1 - porsgrunn - fryseforsøk nr.1 - letrozol og lutinus - innsett uke 5/6 hvis alt går som det skal

AVBRUTT:
Wannabemama - 35 år - Barn #1 - IVF #3 - Menopur og Fyremadel.

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol/Lutinus - Innsett ca uke 8

Veientilbabylykke - 35 - Barn1- Porsgrunn - forsøk nr1 med IVF (5 forsøk med IUi) - menopur, fyremadel lutinus, ovitrielle. Begynner på hormoner ca 31 januar/1 februar

IKKE GRAVID:
Engelpia 38 år, B1, forsøk 5, Klinikk Spiren , bemfola 300 og fyremadel og gonapeptyl

Vilje35 - 35 - B1 - Hausken Lysaker - Forsøk 2 - Progynova/Gonal F (400ie)/Fyremadel/Ovitrelle/Cyclogest - oppstart progynova CD21 (7/1). Innsett uke 3. Avbrutt IVF, omgjort til IUI

Persefone - 36 - B2 - Fertilitetssenteret - Kort protokoll m Gonal-F - uttak 26.1.

Babyprøver- 39 - pp1 - B3 - iui #1 med donorsperm - Klinikk Hausken Stavanger - Femar- Ovitrelle - Cyglogest - Alby-e

Statistikern - 34 - B1 - Rikshospitalet - ivf #2 (etter 5 IUI og 1 ivf med 1 TIN-forsøk) - gonal-f 137,5 IE/fyremadel/ovitrelle/crinone - uttak uke 5

*J*** -34- barn nr 2- Riksen-fryseforsøk, nr5-progynova-planlagt innsett i uke 6

Sweetiepai - 35 - B2 - Rikshospitalet - Forsøk 2 - Synarela /Gonal F(300ie)/Ovitrelle/Crinone - Innsett uke 7
 
Last edited:
DinaD - 33 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 3 - Synarela, Bemfola 225IE, Menopur 225IE, Ovitrelle og gonalpeptyl.
 
B82 - 39 - B4 (2. felles) - Porsgrunn - ICSI#3 - Menopur 150IE, Fyremadel, ovitrelle og lutinus
 
Hurra for februargruppe:happy093.

Endelig. 5 mnd å vente er seigere enn sirup altså.
Prøver selv månedene i mellom, bare for å ha gjort det. Legge inn en «lottokupong»

Dette blir siste forsøket Porsgrunn vil gi oss, da ingen har hengt med til blastocyststadiet. Alt har falt fra på dag 2 og 3.
Han legen gav oss ikke veldig store forhåpninger.. men må prøve denne siste gangen offentlig
:love2
Så får vi se.
 
Hurra for februargruppe:happy093.

Endelig. 5 mnd å vente er seigere enn sirup altså.
Prøver selv månedene i mellom, bare for å ha gjort det. Legge inn en «lottokupong»

Dette blir siste forsøket Porsgrunn vil gi oss, da ingen har hengt med til blastocyststadiet. Alt har falt fra på dag 2 og 3.
Han legen gav oss ikke veldig store forhåpninger.. men må prøve denne siste gangen offentlig
:love2
Så får vi se.
Åh den ventingen er forferdelig altså.. Vi har ventet "bare" 3 mån denne gangen og det er nok. Men så herlig at tiden endelig har kommet!

Setter de ikke inn på dag 2/3 i Porsgrunn, eller stoppet utviklingen opp for tidlig for det også? Blir det noen endringer i medisinene denne gang?

Krysser fingre og tær for dere!
 
Jeg er allerede med i januar gruppen, men håper det er greit at jeg henger litt med dere også, siden uttaket skjer akkurat i månedsskifte :joyful: Hadde opprinnelig time til uttak i uke 12 etter negativ forsøk i desember, men ble ringt av sykepleier i går om at de hadde fått en avbestilling i uke 5! Og det passet visst perfekt for meg å starte på kort protokoll når jeg får neste mens om ca. 2 uker! Kan nesten ikke tro at vi skal være så heldige og slippe denne fæle ventetiden igjen :rolleyes:

Mini_S - 32år - B2 - Haugesund - Søskenforsøk nr.2 (totalt 3. forsøk) - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - sprøytestart uke 3 / uttak uke 5
 
Hurraaaa for februargruppe:love7
Håper på mange terminspirer i denne gruppa:Heartred

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol/Lutinus - Innsett ca uke 8
 
Inne og heier på dere. Jeg skal også starte i februar, men med nedregulering. Så ender helt i slutten av mars/begynnelsen av april :wtf:
Lykke til alle sammen :Heartred
 
Inne og heier på dere. Jeg skal også starte i februar, men med nedregulering. Så ender helt i slutten av mars/begynnelsen av april :wtf:
Lykke til alle sammen :Heartred
Sender deg en stor klem, og håper neste runde blir en eneste stor opptur for deg. Det fortjener du:Heartred
 
Her var det flere kjente, håper februar blir mnd mange av oss lykkes :Heartred

Mini_G - 35 - B2 - Fertilitetssenteret - icsi nr 2 - gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - uttak uke 5/6
 
Hurra for februargruppe:happy093.

Endelig. 5 mnd å vente er seigere enn sirup altså.
Prøver selv månedene i mellom, bare for å ha gjort det. Legge inn en «lottokupong»

Dette blir siste forsøket Porsgrunn vil gi oss, da ingen har hengt med til blastocyststadiet. Alt har falt fra på dag 2 og 3.
Han legen gav oss ikke veldig store forhåpninger.. men må prøve denne siste gangen offentlig
:love2
Så får vi se.
Krysser fingrene for at dette blir siste forsøket du trenger, og at resultatet blir bedre enn legen forventer :Heartpink
 
Håper jeg kan slenge meg inn her med dere :love2 Ble gravid på forsøk i desember, men det gikk ikke veien og nå er hcg synkende og jeg kunne begynne opp på nytt forsøk når den er i orden. Så da krysser vi fingrene for at mensen kommer som bestilt tidlig februar :smiley-angelic001
 
Back
Topp