Oh yesBlir ekstremt trøtt en halvtime ish etter menopur er satt. Omg. Øynene går igjen av seg selv omtrent.
fler som opplever dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yesBlir ekstremt trøtt en halvtime ish etter menopur er satt. Omg. Øynene går igjen av seg selv omtrent.
fler som opplever dette?
Det må jo være bra!!! Hva sa legen om det?Fikk tilbakemelding fra legen nå.
Hcg hadde økt fra 115 på mandag 17 dpo til 475 i dag 20 dpo (akkuratt 72 timer).
Er dette bra? Den har jo tredoblet seg?
Whaaaaaaaat 11 st, det er jo helt vilt!!! Gratulerer!Da ble vi oppringt med beskjed om at det ble 11 i fryseren på oss
Gratulerer som ruger! Perfekt egg høres veldig bra ut. Krysser alle fingrer og tær!Da er et perfekt egg tilbakeført
Ingenting på frys denne gangen heller. Krysser alt jeg har fått at gullegget fester seg.
Godt å høre at det gikk bra til slutt og at du gikk ut 4 fine egg Krysser fingrene for god utvikling over helgenFerdig med uttak! De fant først ikke noen egg, men de prøvde to ganger til på hver folikkel og da fant de eggene Fire egg, og jeg håper alle, eller et av de er gullegg! Får vite i morgen etter kl 11 om hvordan det går. Hører jeg ikke noe mer blir det innsett tirsdag kl 12:15 Håper og ber til høyere makter om at alt går bra!
Neei??! Håper virkelig det er såre slimhinner eller noe..!Vet ikke altså.. Begynte å spotte i ettermiddag og har hatt ganske sterke menslignende smerter hele dagen som ble værre etter at spottingen startet. Det er ikke så mye ennå, men minner om starten på mensen
Oh yes
Vet ikke altså.. Begynte å spotte i ettermiddag og har hatt ganske sterke menslignende smerter hele dagen som ble værre etter at spottingen startet. Det er ikke så mye ennå, men minner om starten på mensen
Neei??! Håper virkelig det er såre slimhinner eller noe..!
Takk Får se an hva som skjer imorgen. Spottingen stoppet når jeg tok ny dose crinone i kveld, men det kan være tilfeldig. Hvis blødningen ikke tar seg opp vurderer jeg å ringe riksen imorgen og spørre om ny resept på crinone. Det skal vel egentlig ikke trenges men føles litt skummelt å slutte allerede imorgen i denne situasjonen..Krysser fingre og tær for at det er ufarlig spotting
Mange som spotter, og husk at det like så godt kan være graviditetssymptomer <3Vet ikke altså.. Begynte å spotte i ettermiddag og har hatt ganske sterke menslignende smerter hele dagen som ble værre etter at spottingen startet. Det er ikke så mye ennå, men minner om starten på mensen
Jeg er så uggen.. Ikke sånn at jeg må kaste opp. Men formen er ikke som vanlig. Matlysten er nesten borte. Før kunne jeg spise hele tiden.. Men ikke nå lenger. Og magen strammer seg og noen ganger føles det som stikk i sidene..
Hvor lenge må man vente mellom hvert forsøk?Det er vanvittig tungt å skulle samle krefter til en ny runde, men så lenge babyønsker er så sterkt så er det liksom ikke noe annet alternativ For min del er all ventetiden der verste. Hadde der vært opp til meg så hadde jeg ville ha uttak/innsett/inseminering hver eneste syklus, så det ikke tok så eeeeevig tid mellom hver mulighet til å bli gravid
Ja, kan tenke meg det er tungt. Var tungt nok med inseminasjon når vi gjorde det privat. Da gikk jeg ikke på hormoner en gang, så det var ikke så mye "forarbeid". Hvor lenge må du vente mellom hvert forsøk? Ja, man ønsker jo helst å prøve hver syklusDet er vanvittig tungt å skulle samle krefter til en ny runde, men så lenge babyønsker er så sterkt så er det liksom ikke noe annet alternativ For min del er all ventetiden der verste. Hadde der vært opp til meg så hadde jeg ville ha uttak/innsett/inseminering hver eneste syklus, så det ikke tok så eeeeevig tid mellom hver mulighet til å bli gravid
Helt fantastisk at du klarer tenke sånn Man finner kanskje styrke etter å ha gått gjennom og bearbeidet nedturen.Utrolig hvilke krefter man kan finne om det er noe som virkelig ønsker.. to avbrutte men like positiv til neste forsøk <3
Takk, det håper jeg også Så sykt nervøs!Godt å høre at det gikk bra til slutt og at du gikk ut 4 fine egg Krysser fingrene for god utvikling over helgen
Hææ? Er det så lang ventetid på Porsgrunn nå? Da vi hadde oppstartsamtale i januar 2021 så sa de et eller annet om at jeg måtte ha en vanlig mens etter hormoner før ny runde. Har Porsgrunn blitt så populært? Fader, vi som valgte Porsgrunn pga kortere ventetid enn RiksenHei! Sniker litt her jeg jeg var på Porsgrunn i desember januar men det satt ikke og fikk ingen på frys. Pga ventetid og syklus kræsjer med påskeferie så får jeg ikke nytt forsøk før i mai
så nå prøver vi bare vanlig! Håper den kan sitte nå og at litt stimulering i forrige år har kicket kroppen min i gang lov å håpe!
har dere noen gang opplevd liksom leamus i nederste del av magen, nesten ned mot trusa liksom? Hadde i hele går og i dag. Er bare noen dager siden el. Så er vel litt tidlig med synptomer egentlig men man blir jo helt tussete av denne prøvinga!
Det må jo være bra!!! Hva sa legen om det?
Hææ? Er det så lang ventetid på Porsgrunn nå? Da vi hadde oppstartsamtale i januar 2021 så sa de et eller annet om at jeg måtte ha en vanlig mens etter hormoner før ny runde. Har Porsgrunn blitt så populært? Fader, vi som valgte Porsgrunn pga kortere ventetid enn Riksen
Jeg kjenner ikke igjen symptomet ditt, men krysser fingrene for deg