Februar 2022

Vet ikke altså.. Begynte å spotte i ettermiddag og har hatt ganske sterke menslignende smerter hele dagen som ble værre etter at spottingen startet. Det er ikke så mye ennå, men minner om starten på mensen :sorry:

Ferdig med uttak! De fant først ikke noen egg, men de prøvde to ganger til på hver folikkel og da fant de eggene :D Fire egg, og jeg håper alle, eller et av de er gullegg! :Heartred Får vite i morgen etter kl 11 om hvordan det går. Hører jeg ikke noe mer blir det innsett tirsdag kl 12:15 :Heartred Håper og ber til høyere makter om at alt går bra! :Heartbigred
Godt å høre at det gikk bra til slutt og at du gikk ut 4 fine egg :woot: Krysser fingrene for god utvikling over helgen ❤️

Vet ikke altså.. Begynte å spotte i ettermiddag og har hatt ganske sterke menslignende smerter hele dagen som ble værre etter at spottingen startet. Det er ikke så mye ennå, men minner om starten på mensen :sorry:

Krysser fingre og tær for at det er ufarlig spotting:Heartred

Neei??! Håper virkelig det er såre slimhinner eller noe..!
Krysser fingre og tær for at det er ufarlig spotting:Heartred
Takk ❤️ Får se an hva som skjer imorgen. Spottingen stoppet når jeg tok ny dose crinone i kveld, men det kan være tilfeldig. Hvis blødningen ikke tar seg opp vurderer jeg å ringe riksen imorgen og spørre om ny resept på crinone. Det skal vel egentlig ikke trenges men føles litt skummelt å slutte allerede imorgen i denne situasjonen..

Jeg er så uggen.. Ikke sånn at jeg må kaste opp. Men formen er ikke som vanlig. Matlysten er nesten borte. Før kunne jeg spise hele tiden.. Men ikke nå lenger. Og magen strammer seg og noen ganger føles det som stikk i sidene..

Mange som spotter, og husk at det like så godt kan være graviditetssymptomer <3

Jeg er så uggen.. Ikke sånn at jeg må kaste opp. Men formen er ikke som vanlig. Matlysten er nesten borte. Før kunne jeg spise hele tiden.. Men ikke nå lenger. Og magen strammer seg og noen ganger føles det som stikk i sidene..

Gruff.. det er skikkelig slitsomt med kvalme, men det er jo et godt tegn da. Murring og ligamentsmerter også :Heartred Håper du får i deg litt mat likevel

Det er vanvittig tungt å skulle samle krefter til en ny runde, men så lenge babyønsker er så sterkt så er det liksom ikke noe annet alternativ :Heartred For min del er all ventetiden der verste. Hadde der vært opp til meg så hadde jeg ville ha uttak/innsett/inseminering hver eneste syklus, så det ikke tok så eeeeevig tid mellom hver mulighet til å bli gravid:love2
Hvor lenge må man vente mellom hvert forsøk?
Det er vanvittig tungt å skulle samle krefter til en ny runde, men så lenge babyønsker er så sterkt så er det liksom ikke noe annet alternativ :Heartred For min del er all ventetiden der verste. Hadde der vært opp til meg så hadde jeg ville ha uttak/innsett/inseminering hver eneste syklus, så det ikke tok så eeeeevig tid mellom hver mulighet til å bli gravid:love2
Ja, kan tenke meg det er tungt. Var tungt nok med inseminasjon når vi gjorde det privat. Da gikk jeg ikke på hormoner en gang, så det var ikke så mye "forarbeid". Hvor lenge må du vente mellom hvert forsøk? Ja, man ønsker jo helst å prøve hver syklus :angelic:

Når man får tilbakemelding fra klinikken dagen etter uttak, får man da kun vite om det ble befruktet, eller kan man se allerede da om cellen har delt seg i to?

Hei! Sniker litt her jeg:shy: jeg var på Porsgrunn i desember januar men det satt ikke og fikk ingen på frys. Pga ventetid og syklus kræsjer med påskeferie så får jeg ikke nytt forsøk før i mai:wacky:
så nå prøver vi bare vanlig! Håper den kan sitte nå og at litt stimulering i forrige år har kicket kroppen min i gang :hilarious:lov å håpe!

har dere noen gang opplevd liksom leamus i nederste del av magen, nesten ned mot trusa liksom? Hadde i hele går og i dag. Er bare noen dager siden el. Så er vel litt tidlig med synptomer egentlig men man blir jo helt tussete av denne prøvinga! :p
Hææ? Er det så lang ventetid på Porsgrunn nå? Da vi hadde oppstartsamtale i januar 2021 så sa de et eller annet om at jeg måtte ha en vanlig mens etter hormoner før ny runde. Har Porsgrunn blitt så populært? :bored: Fader, vi som valgte Porsgrunn pga kortere ventetid enn Riksen :sorry:

Jeg kjenner ikke igjen symptomet ditt, men krysser fingrene for deg :Heartred

Hææ? Er det så lang ventetid på Porsgrunn nå? Da vi hadde oppstartsamtale i januar 2021 så sa de et eller annet om at jeg måtte ha en vanlig mens etter hormoner før ny runde. Har Porsgrunn blitt så populært? :bored: Fader, vi som valgte Porsgrunn pga kortere ventetid enn Riksen :sorry:

Jeg kjenner ikke igjen symptomet ditt, men krysser fingrene for deg :Heartred

Det er innimellom ventetid, jeg måtte vente en måned :)

Back
Topp