Nei, jeg har verken fått tabletter eller noe skriv fra dem Kanskje jeg får de i morgen, siden jeg bor et stykke unna og ikke har hatt kontroll hos de? Har i alle fall ikke fått noen tabletter.. Da blir det kaffeFikk du med deg en liten papirkonvolutt med tabletter i? Det skal stå på konvolutten eller skjemaet når de skal tas. Lurt å spise en lett frokost.. og ta deg kaffen din med god samvittighet
Jeg har pleid å få det dagen jeg har UL. Etter ul, i samtalen med sykepleier. ser vi holder til på samme klinikk
Vet ikke om det er standard i Porsgrunn altså, har bare to uttak bak meg.
Håper du sitter igjen med en god opplevelse og et fint antall egg i morgen.
Vil også si at du har vært helt rå på å stille masse gode spørsmål her inne, er tonnevis med kunnskap og erfaringer fra damene her som er verdt å ha med seg
Det håper virkelig jeg også Hadde vært en drøm om vi lyktes på første forsøk med ivf!
Åh, takk for at du syes det Jeg har vært redd for at jeg har virket masete Føler jeg noen ganger har spammet ned februar forumet så setter pris på å høre det Og ja, det er en haug av flotte damer her inne med mye kunnskap og erfaringer Jeg bøyer meg i støvet for dere