Februar 2022

Fikk du med deg en liten papirkonvolutt med tabletter i? Det skal stå på konvolutten eller skjemaet når de skal tas. Lurt å spise en lett frokost.. og ta deg kaffen din med god samvittighet :chicken:
Jeg har pleid å få det dagen jeg har UL. Etter ul, i samtalen med sykepleier. ser vi holder til på samme klinikk :)
Vet ikke om det er standard i Porsgrunn altså, har bare to uttak bak meg.

Håper du sitter igjen med en god opplevelse og et fint antall egg i morgen.
Vil også si at du har vært helt rå på å stille masse gode spørsmål her inne, er tonnevis med kunnskap og erfaringer fra damene her som er verdt å ha med seg :Heartred
Nei, jeg har verken fått tabletter eller noe skriv fra dem :bored: Kanskje jeg får de i morgen, siden jeg bor et stykke unna og ikke har hatt kontroll hos de? Har i alle fall ikke fått noen tabletter.. Da blir det kaffe :D

Det håper virkelig jeg også:Heartred Hadde vært en drøm om vi lyktes på første forsøk med ivf!

Åh, takk for at du syes det :love022 Jeg har vært redd for at jeg har virket masete :smiley-ashamed008 :confused5 Føler jeg noen ganger har spammet ned februar forumet :hilarious: :hilarious: så setter pris på å høre det :Heartred Og ja, det er en haug av flotte damer her inne med mye kunnskap og erfaringer :Heartred Jeg bøyer meg i støvet for dere :notworthy

Jeg har en sånn rar følelse. Er jo gravid akkurat nå og har fin stigning på testene, men så vet jeg at siste gang så begynte jeg å blø 13 dpo, som er imorgen.. så jeg har liksom koblet vekk mye av gleden over positivt test.. Føles som at første steg er å komme meg over morgendagen. Vet at det ikke må gå galt, eller at det er imorgen det vil gå galt hvis det skal gå galt... Men sånn fungerer hjernen :rolleyes: Hvis jeg kommer meg til helgen med fortsatt fine tester så tror jeg at vi kan begynne å kjenne på litt mer optimisme. Inntill bekymringer kring første ul setter in... Haha blir gøy dette :wacky:

Forstår deg såå godt. Vi fikk positive tester forrige forsøk også så denne gangen klarer vi ikke helt å tro det er sant og går bare å venter på katastrofe.

Er 19 dpo i dag og kom meg endelig til testdag! Var så rart å ringe inn og avtale ultralyd.

I morgen skal jeg ta hcg test nr 2 så kanskje jeg klarer å slappe av og tenke at jeg faktisk er gravid etter vi ser det går bra og hcg stiger som det skal.

Nei, jeg har verken fått tabletter eller noe skriv fra dem :bored: Kanskje jeg får de i morgen, siden jeg bor et stykke unna og ikke har hatt kontroll hos de? Har i alle fall ikke fått noen tabletter.. Da blir det kaffe :D

Det håper virkelig jeg også:Heartred Hadde vært en drøm om vi lyktes på første forsøk med ivf!

Åh, takk for at du syes det :love022 Jeg har vært redd for at jeg har virket masete :smiley-ashamed008 :confused5 Føler jeg noen ganger har spammet ned februar forumet :hilarious: :hilarious: så setter pris på å høre det :Heartred Og ja, det er en haug av flotte damer her inne med mye kunnskap og erfaringer :Heartred Jeg bøyer meg i støvet for dere :notworthy
Jeg tar UL-kontrollene hos gyn i hjembyen min siden jeg har et par timers kjørevei. Så jeg får alltid tablettene når jeg kommet på uttaksdagen. Men vil anbefale deg å gå innom litt før tiden, sånn at de virker skikkelig. Det gjorde jeg siste gangen, og da følte jeg meg litt mer susete :)

Ei lita testerekke her, i dag 5+1 :happy:

Nevnte det tidligere også, men jeg tester alltid om kvelden. Får sterkere tester da, så har sjekket til samme tid hver kveld i 8-9 tiden siden 15 dpo. Litt betryggende å se at det går riktig vei i hvert fall :Heartred Håper på 3+ på digital til helgen :nailbiting:

Vedlegg

• 24A2ED0C-D0F5-4CFD-900D-1CB545CAFCB6.jpeg
    24A2ED0C-D0F5-4CFD-900D-1CB545CAFCB6.jpeg
    2 MB · Visninger: 62
Tusen takk ❤️
Riksen har ikke informert om full blære. Hva er din erfaring? Skal jeg tenke på det?
Jeg fikk ikke heller informasjon om det. Hadde flere inseminasjoner innen jeg leste om det med full blære her inne. Tror det kan ha litt å si for hvor enkelt de kommer til rett sted, men det er også avhengig av formen på livmoren/livmorhalsen din. De siste gangene har jeg møtt med full blære. Har ikke fått noen kommentar om det så vet ikke helt hva de synes om saken. Det er jo litt ubehagelig å ha full blære når de styrer oppi der, men hvis det gjør det enklere så hvorfor ikke :) Anbefaler dokk at den ikke er sprengfull ;)

Ei lita testerekke her, i dag 5+1 :happy:

Nevnte det tidligere også, men jeg tester alltid om kvelden. Får sterkere tester da, så har sjekket til samme tid hver kveld i 8-9 tiden siden 15 dpo. Litt betryggende å se at det går riktig vei i hvert fall :Heartred Håper på 3+ på digital til helgen :nailbiting:
For en vakker testrekke!! :Heartred Ser jo veldig bra ut dette :woot::happy:

Forstår deg såå godt. Vi fikk positive tester forrige forsøk også så denne gangen klarer vi ikke helt å tro det er sant og går bare å venter på katastrofe.

Er 19 dpo i dag og kom meg endelig til testdag! Var så rart å ringe inn og avtale ultralyd.

I morgen skal jeg ta hcg test nr 2 så kanskje jeg klarer å slappe av og tenke at jeg faktisk er gravid etter vi ser det går bra og hcg stiger som det skal.
Gratulerer med overstått testdag! :) Det er på en måte "godt" (men trasig) at flere føler det sånn ❤️ Krysser alle fingrer og tær for at prøven viser en flott stigning og at dere klarer å slappe litt av etter det. I hvilken uke blir det ultralyd? Jeg skal ta en digital imorgen tenkte jeg. Da er det dagen jeg skulle ha fått mens i en vanlig syklus. Er jo samme sensitivitet som på make sure testene, men er en liten milepæl uansett.

Jeg tar UL-kontrollene hos gyn i hjembyen min siden jeg har et par timers kjørevei. Så jeg får alltid tablettene når jeg kommet på uttaksdagen. Men vil anbefale deg å gå innom litt før tiden, sånn at de virker skikkelig. Det gjorde jeg siste gangen, og da følte jeg meg litt mer susete :)
Samme her. Bor ca 2.5 imer unna. De ba meg møte opp kl 09,og uttak er 09:45.. Hvor lang tid før tiden gikk du innom? Vil gjerne bli litt susete :hilarious:

Samme her. Bor ca 2.5 imer unna. De ba meg møte opp kl 09,og uttak er 09:45.. Hvor lang tid før tiden gikk du innom? Vil gjerne bli litt susete :hilarious:
Hopper inn her - samme situasjon for meg med kontroll på hjemstedet. Jeg skulle også møte opp 45 min før timen. Var der noen minutter tidligere, tok medisin ca 45 min før. Det ble det god susing av :D

Hei

Ny her på forumet. Tilhører unn tromsø. Hadde Innsett av 5 dagers blasto 9.feb, altså en uke siden idag. Dette er forsøk nr 2, icsi. Forrige forsøk fikk jeg Menstruasjon 8 dager etter innsett. Nå klør det i fingrene etter å teste, jeg har ikke testdag før 25.feb, hvor tidlig pleier dere å teste? Jeg prøver å vente, men det er forferdelig..

Hei

Ny her på forumet. Tilhører unn tromsø. Hadde Innsett av 5 dagers blasto 9.feb, altså en uke siden idag. Dette er forsøk nr 2, icsi. Forrige forsøk fikk jeg Menstruasjon 8 dager etter innsett. Nå klør det i fingrene etter å teste, jeg har ikke testdag før 25.feb, hvor tidlig pleier dere å teste? Jeg prøver å vente, men det er forferdelig..
Jeg satte inn ett 3 dagers egg. Satte inn en fredag og 6 dager etter kunne jeg se en svak strek. Som ble veldig klar 7 dager etter. Så du kan ta en test. Jeg fikk alltid sterkest tester på kvelden. Ikke morgenen.

Gratulerer med overstått testdag! :) Det er på en måte "godt" (men trasig) at flere føler det sånn ❤️ Krysser alle fingrer og tær for at prøven viser en flott stigning og at dere klarer å slappe litt av etter det. I hvilken uke blir det ultralyd? Jeg skal ta en digital imorgen tenkte jeg. Da er det dagen jeg skulle ha fått mens i en vanlig syklus. Er jo samme sensitivitet som på make sure testene, men er en liten milepæl uansett.

Håper jeg også. Skulle ønske man fikk svaret med en gang!

Jeg skal ta i begynnelsen av uke 8 tror jeg, avhenger av hvilken app man bruker. Sykehuset her i hjembyen hadde ikke kapasitet før fredagen den uka. St. Olavs sa vi måtte ta i kalenderuke 10. 22 dager til! Føles lenge ut.

prøv en digital nå ja, på ikm må det vel være bra tenker jeg :) håper det blir får begge to det her og håper virkelig det kan synke litt inn når vi får det bekreftet..

Kjenner jeg er skikkelig nervøs for at det skal vise at det synker eller ikke øker som det skal. Har ikke blødd noe og testene har blitt sterkere så tror ikke det men man vet jo aldri. Skal oppdatere i morgen når jeg får svar.

Back
Topp