Sommerfuglen89
Flørter med forumet
Da ble vi oppringt med beskjed om at det ble 11 i fryseren på oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Knallbra! <3Da ble vi oppringt med beskjed om at det ble 11 i fryseren på oss
Wooooow! For et fantastisk resultat! Gratulerer så myeDa ble vi oppringt med beskjed om at det ble 11 i fryseren på oss
Åh, så bra de fant de tilslutt Krysser fingrene for at det blir bra befruktning og at gullegget er iblandt dem. Såå deilig å være ferdig med uttakFerdig med uttak! De fant først ikke noen egg, men de prøvde to ganger til på hver folikkel og da fant de eggene Fire egg, og jeg håper alle, eller et av de er gullegg! Får vite i morgen etter kl 11 om hvordan det går. Hører jeg ikke noe mer blir det innsett tirsdag kl 12:15 Håper og ber til høyere makter om at alt går bra!
Ferdig med uttak! De fant først ikke noen egg, men de prøvde to ganger til på hver folikkel og da fant de eggene Fire egg, og jeg håper alle, eller et av de er gullegg! Får vite i morgen etter kl 11 om hvordan det går. Hører jeg ikke noe mer blir det innsett tirsdag kl 12:15 Håper og ber til høyere makter om at alt går bra!
Ja, håper virkelig det Jeg vet ikke hvordan dere damer orker flere runder hvis det ikke går på første forsøk, for jeg kjenner allerede at jeg blir motløs bare av tanken på å gjøre det på nytt. Hvordan klarer man å omstille seg til å tenke positivt hvis det ikke går på første liksom. Men akkurat nå skal jeg forsøke å tenke så positivt jeg bare kan Dette skal gå bra! To sekunder etter jeg skrev dette kjente jeg at jeg ikke er positivt, men redd for om det ikke går bra, selv om jeg prøver være positivÅh, så bra de fant de tilslutt Krysser fingrene for at det blir bra befruktning og at gullegget er iblandt dem. Såå deilig å være ferdig med uttak
Det gikk egentlig ganske bra.. Bedøvelsen kjente jeg nesten ikke engang. Var litt ubehagelig, naturlig nok - når de stakk hull på foliklene, men gikk overraskende bra ene var litt ekstra vond, men han sa det var fordi den satt litt høyere opp. Jeg har så rusa, du aner ikke 3 min etter jeg hadde tatt vival følte jeg meg drita full, og alt gikk i slow motionGodt de fant eggene! Hvordan opplevde du uttaket? Som forventet..?
Oi, er det så lang ventetid der nå ja. Føler med deg, den ventingen er tøff tenk så gøy om dere hadde slått til med en hjemmelaga daHei! Sniker litt her jeg jeg var på Porsgrunn i desember januar men det satt ikke og fikk ingen på frys. Pga ventetid og syklus kræsjer med påskeferie så får jeg ikke nytt forsøk før i mai
så nå prøver vi bare vanlig! Håper den kan sitte nå og at litt stimulering i forrige år har kicket kroppen min i gang lov å håpe!
har dere noen gang opplevd liksom leamus i nederste del av magen, nesten ned mot trusa liksom? Hadde i hele går og i dag. Er bare noen dager siden el. Så er vel litt tidlig med synptomer egentlig men man blir jo helt tussete av denne prøvinga!
Det er vanvittig tungt å skulle samle krefter til en ny runde, men så lenge babyønsker er så sterkt så er det liksom ikke noe annet alternativ For min del er all ventetiden der verste. Hadde der vært opp til meg så hadde jeg ville ha uttak/innsett/inseminering hver eneste syklus, så det ikke tok så eeeeevig tid mellom hver mulighet til å bli gravidJa, håper virkelig det Jeg vet ikke hvordan dere damer orker flere runder hvis det ikke går på første forsøk, for jeg kjenner allerede at jeg blir motløs bare av tanken på å gjøre det på nytt. Hvordan klarer man å omstille seg til å tenke positivt hvis det ikke går på første liksom. Men akkurat nå skal jeg forsøke å tenke så positivt jeg bare kan Dette skal gå bra! To sekunder etter jeg skrev dette kjente jeg at jeg ikke er positivt, men redd for om det ikke går bra, selv om jeg prøver være positiv
Ja veldig lang ventetid! Men er jo også tungt for kroppen med alle hormonene så er kanskje greit med litt pause også. Får hvertfall gjort litt i mellomtida. Var jo livredd for å gjøre noe feil når jeg gikk på sprøytene. Fikk ikke lov å spille golf eller drive med tunge sporter og sånn.. alt blir liksom litt sånn stumpa. Men skulle gjerne fått mer enn 2 ganger i året da!Oi, er det så lang ventetid der nå ja. Føler med deg, den ventingen er tøff tenk så gøy om dere hadde slått til med en hjemmelaga da
Ja, håper virkelig det Jeg vet ikke hvordan dere damer orker flere runder hvis det ikke går på første forsøk, for jeg kjenner allerede at jeg blir motløs bare av tanken på å gjøre det på nytt. Hvordan klarer man å omstille seg til å tenke positivt hvis det ikke går på første liksom. Men akkurat nå skal jeg forsøke å tenke så positivt jeg bare kan Dette skal gå bra! To sekunder etter jeg skrev dette kjente jeg at jeg ikke er positivt, men redd for om det ikke går bra, selv om jeg prøver være positiv