Da har det nok også med AMH og gjøre.. jeg har på 10 og bmi på 35 ..Jeg har hatt BMI på 32-33 på mine tre uttak. Har AMH på 27. Største dosen jeg har gått på er Bemfola 225, så i mitt tilfelle har de nok ikke medisinert utifra BMI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har det nok også med AMH og gjøre.. jeg har på 10 og bmi på 35 ..Jeg har hatt BMI på 32-33 på mine tre uttak. Har AMH på 27. Største dosen jeg har gått på er Bemfola 225, så i mitt tilfelle har de nok ikke medisinert utifra BMI
Ja det har nok mer med AMH å gjøre tenker jegDa har det nok også med AMH og gjøre.. jeg har på 10 og bmi på 35 ..
Skjønner virkelig at dette er utrolig stressende. Sender en god klem!Vi skal ringe sykehus nå kl.12 for å høre igjen, hvis de krever pcr så må vi bare ta det privat.
Dette var skikkelig krevende. Det er nok å drive med hormoner i en måned, men Corona har tømt mitt energilager. Er helt ødelagt, nå vil jeg bare bli ferdig med det.
Takk Ja det er jo tidlig ennå, men er såååå utålmodig Det er definitivt håp!Jeg synes dette høres lovende ut! Det er jo ikke alle som tester positivt overhodet 10dpo. Så er det strek, er det håp. Krysser alt for deg!
Gratulerer!Selv om jeg fikk positiv digital lørdag så tok jeg en strimmel idag. Den er enda mer positiv nå. Så det lover jo godt. Nå skal jeg ikke ta mer før onsdag som er test dag fra klinikken. Vis vedlegget 377544 Vis vedlegget 377544
Tusen takk. Håper denne holder seg der til oktober.
Gratulerer!
Så herlig, gratulererSelv om jeg fikk positiv digital lørdag så tok jeg en strimmel idag. Den er enda mer positiv nå. Så det lover jo godt. Nå skal jeg ikke ta mer før onsdag som er test dag fra klinikken. Vis vedlegget 377544 Vis vedlegget 377544
Selv om jeg fikk positiv digital lørdag så tok jeg en strimmel idag. Den er enda mer positiv nå. Så det lover jo godt. Nå skal jeg ikke ta mer før onsdag som er test dag fra klinikken. Vis vedlegget 377544 Vis vedlegget 377544
Hvordan ser dine strimmel teater ut da? Jeg fikk jo 1-2 på digital på lørdag men tror ikke jeg vil få 2-3 før senere denne uken. Siden de ble befruktet for nøyaktig 2 uker siden i morgen.Ser lovende ut! Jeg tok HCG test til legen i dag. Får svar i morgen.
Vi har test dag samme dato! Er så sykt spent.
Kjøpte også nye digitale tester så jeg kan sjekke om det har økt fra 1-2 til 2-3. Skal ta den etterpå nå!.
Denne gangen føler jeg at det blir altså. Ingen blødninger, har masse mensmurringer, er trøtt, sterke tester. Når jeg får svar på HCG og ser det har steket på clearblue digital kanskje jeg klarer å la det synke inn. Etter å ha prøvd på barn nr 2 i 4 år er det vanskelig å tro det faktisk er sant!
Nå blir det for oss begge to! Krysser hvertfall alle fingre!
Hvordan ser dine strimmel teater ut da? Jeg fikk jo 1-2 på digital på lørdag men tror ikke jeg vil få 2-3 før senere denne uken. Siden de ble befruktet for nøyaktig 2 uker siden i morgen.
Så koselig. Når hadde du innsett da?Jeg fikk disse to nå og legger ved bilde av strimlene.
Fy søren jeg ble så lykkelig når 2-3 kom på skjermen. Så langt har jeg ikke kommet siden jeg fikk sønnen min i 2015. Har skikkelig trua nå! Vis vedlegget 377548 Vis vedlegget 377549
Ikke bli skuffet... Jeg innså tidlig i det gamet her at å sammenligne seg med alle andre er håpløst.. samme dagen som jeg fikk ut 3 egg satt dama ved siden av meg å var skuffet over bare 18.. husk, du trenger kun et gullegg men selvfølgelig vil hver eneste et ekstra gi en ekstra mulighet. Men legene lærer jo også veldig av din første runde.. hvordan respons er osv.. skjønner det virker skuffende men ikke sammenligne deg med alle andre <3Ferdig på kontroll. Jeg vet ikke om jeg hadde for høye forhåpninger eller hva det er, men er super skuffa over resultatet. Han så fire folikler sammenlagt. To folikler på 14mm og 18mm på høyre side og på 17mm og 15mm på venstre. Pluss fler som er så små at de ikke rekker vokse seg til. Synes fire egg virker så utrolig lite
Så koselig. Når hadde du innsett da?
Utrolig vanskelig å sammenligne seg med andre.. Har jo lest hvor mange egg mange av dere har fått ut, og sammenligner litt med det.. Men må prøve legge fra meg den vanen, for jeg kommer ingen vei med det. Håper et av de fire eggene er gullegget Ja det er jo sant, så da får jeg sikkert en annen dosering neste gang.Ikke bli skuffet... Jeg innså tidlig i det gamet her at å sammenligne seg med alle andre er håpløst.. samme dagen som jeg fikk ut 3 egg satt dama ved siden av meg å var skuffet over bare 18.. husk, du trenger kun et gullegg men selvfølgelig vil hver eneste et ekstra gi en ekstra mulighet. Men legene lærer jo også veldig av din første runde.. hvordan respons er osv.. skjønner det virker skuffende men ikke sammenligne deg med alle andre <3
Ferdig på kontroll. Jeg vet ikke om jeg hadde for høye forhåpninger eller hva det er, men er super skuffa over resultatet. Han så fire folikler sammenlagt. To folikler på 14mm og 18mm på høyre side og på 17mm og 15mm på venstre. Pluss fler som er så små at de ikke rekker vokse seg til. Synes fire egg virker så utrolig lite
Jeg er bare 13 dpo idag. Innsett med 3 dagers. Så jeg får nok 2-3 uker om noen dager.Hadde innsett 02.02.22 med 5 dagers blastocyst. Er 17 DPO i dag eller 4 + 3 uker
Prøvde digital på lørdag (15 DPO) og da ble det fortsatt 1 - 2 uker, så det var veldig herlig å se at hcg øker og det ble 2-3 i dag!
Ferdig på kontroll. Jeg vet ikke om jeg hadde for høye forhåpninger eller hva det er, men er super skuffa over resultatet. Han så fire folikler sammenlagt. To folikler på 14mm og 18mm på høyre side og på 17mm og 15mm på venstre. Pluss fler som er så små at de ikke rekker vokse seg til. Synes fire egg virker så utrolig lite
Nei så trist, hadde håpet så for deg denne runden Ta vare på hverandreJeg kan settes på avbrutt
Var på kontroll i Porsgrunn i dag. Tynn slimhinne og en cyste som de stakk hull på. Så blir ikke noe på oss denne mnd heller