Februar 2022

Jeg har hatt BMI på 32-33 på mine tre uttak. Har AMH på 27. Største dosen jeg har gått på er Bemfola 225, så i mitt tilfelle har de nok ikke medisinert utifra BMI
Da har det nok også med AMH og gjøre.. jeg har på 10 og bmi på 35 .. :)

Vi skal ringe sykehus nå kl.12 for å høre igjen, hvis de krever pcr så må vi bare ta det privat.
Dette var skikkelig krevende. Det er nok å drive med hormoner i en måned, men Corona har tømt mitt energilager. Er helt ødelagt, nå vil jeg bare bli ferdig med det.
Skjønner virkelig at dette er utrolig stressende. Sender en god klem!

Selv om jeg fikk positiv digital lørdag så tok jeg en strimmel idag. Den er enda mer positiv nå. Så det lover jo godt. Nå skal jeg ikke ta mer før onsdag som er test dag fra klinikken. :happy:Vis vedlegget 377544 Vis vedlegget 377544

Ser lovende ut! Jeg tok HCG test til legen i dag. Får svar i morgen.

Vi har test dag samme dato! Er så sykt spent.

Kjøpte også nye digitale tester så jeg kan sjekke om det har økt fra 1-2 til 2-3. Skal ta den etterpå nå!.

Denne gangen føler jeg at det blir altså. Ingen blødninger, har masse mensmurringer, er trøtt, sterke tester. Når jeg får svar på HCG og ser det har steket på clearblue digital kanskje jeg klarer å la det synke inn. Etter å ha prøvd på barn nr 2 i 4 år er det vanskelig å tro det faktisk er sant!

Nå blir det for oss begge to! Krysser hvertfall alle fingre!

Ser lovende ut! Jeg tok HCG test til legen i dag. Får svar i morgen.

Vi har test dag samme dato! Er så sykt spent.

Kjøpte også nye digitale tester så jeg kan sjekke om det har økt fra 1-2 til 2-3. Skal ta den etterpå nå!.

Denne gangen føler jeg at det blir altså. Ingen blødninger, har masse mensmurringer, er trøtt, sterke tester. Når jeg får svar på HCG og ser det har steket på clearblue digital kanskje jeg klarer å la det synke inn. Etter å ha prøvd på barn nr 2 i 4 år er det vanskelig å tro det faktisk er sant!

Nå blir det for oss begge to! Krysser hvertfall alle fingre!
Hvordan ser dine strimmel teater ut da? Jeg fikk jo 1-2 på digital på lørdag men tror ikke jeg vil få 2-3 før senere denne uken. Siden de ble befruktet for nøyaktig 2 uker siden i morgen.

Ferdig på kontroll. Jeg vet ikke om jeg hadde for høye forhåpninger eller hva det er, men er super skuffa over resultatet. Han så fire folikler sammenlagt. To folikler på 14mm og 18mm på høyre side og på 17mm og 15mm på venstre. Pluss fler som er så små at de ikke rekker vokse seg til. Synes fire egg virker så utrolig lite :(

Last edited:
Hvordan ser dine strimmel teater ut da? Jeg fikk jo 1-2 på digital på lørdag men tror ikke jeg vil få 2-3 før senere denne uken. Siden de ble befruktet for nøyaktig 2 uker siden i morgen.

Jeg fikk disse to nå :D og legger ved bilde av strimlene.

Fy søren jeg ble så lykkelig når 2-3 kom på skjermen. Så langt har jeg ikke kommet siden jeg fikk sønnen min i 2015. Har skikkelig trua nå!
IMG_20220214_131742.jpg
IMG_20220214_132008.jpg

Ferdig på kontroll. Jeg vet ikke om jeg hadde for høye forhåpninger eller hva det er, men er super skuffa over resultatet. Han så fire folikler sammenlagt. To folikler på 14mm og 18mm på høyre side og på 17mm og 15mm på venstre. Pluss fler som er så små at de ikke rekker vokse seg til. Synes fire egg virker så utrolig lite :(
Ikke bli skuffet... Jeg innså tidlig i det gamet her at å sammenligne seg med alle andre er håpløst.. samme dagen som jeg fikk ut 3 egg satt dama ved siden av meg å var skuffet over bare 18.. husk, du trenger kun et gullegg men selvfølgelig vil hver eneste et ekstra gi en ekstra mulighet. Men legene lærer jo også veldig av din første runde.. hvordan respons er osv.. skjønner det virker skuffende men ikke sammenligne deg med alle andre <3

Ikke bli skuffet... Jeg innså tidlig i det gamet her at å sammenligne seg med alle andre er håpløst.. samme dagen som jeg fikk ut 3 egg satt dama ved siden av meg å var skuffet over bare 18.. husk, du trenger kun et gullegg men selvfølgelig vil hver eneste et ekstra gi en ekstra mulighet. Men legene lærer jo også veldig av din første runde.. hvordan respons er osv.. skjønner det virker skuffende men ikke sammenligne deg med alle andre <3
Utrolig vanskelig å sammenligne seg med andre.. Har jo lest hvor mange egg mange av dere har fått ut, og sammenligner litt med det.. Men må prøve legge fra meg den vanen, for jeg kommer ingen vei med det. Håper et av de fire eggene er gullegget :Heartred Ja det er jo sant, så da får jeg sikkert en annen dosering neste gang.

Jeg vet det er lett å bli skuffet men ikke bli det. Det var første kontroll? På mitt første uttal i november så opplevde jeg det samme. På ultralyd nr 1 så dem 3-4 egg hvor ett så ut som å kanskje bli stort nokk. jeg ble skikkelig skuffa for de hadde ikke fortalt meg at jeg hadde veldig lav AMH og jeg hadde lest at folk fikk 10-20 egg hvert uttak. MEN vi fortsatte stimuleringen og jeg var på 3 ultralyder til sammen før de var fornøyd (14 dager med sprøyter) og da fikk de ut 6 perfekte egg på uttaket.

Jeg tenkte det var lite først men når vi fikk 3 på frys og man leser at mange har 20 egg og får 0 blasto så følte jeg meg heldig allikevel. Det er vanelig å ikke sammenligne med andre men man må bare prøve å fokusere på hva som er bra hos deg og hva dere får til!

Lykke til videre i stimuleringen.

Jeg forstår deg godt, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Som andre her nevner, er det så mange faktorer med i bildet. Kanskje vil du respondere bedre med andre medisiner eller høyere doser. Kanskje får du en bedre respons neste syklus bare fordi det varierer fra gang til gang. Kanskje er et av disse fire eggene gullegget❤️ Kvalitet er til syvende og sist viktigere enn antall. Jeg fikk avbrutt forsøk i desember pga kun 1 follikel som var klar til uttak, på forsøket i januar fikk jeg ut 5 egg og fikk innsett av 1 blastocyst. Det kan føles skummelt med få follikler fordi man har mindre å gå på, men det finnes mange eksempler her inne på at det ikke trenger å bety at man ikke blir gravid:)

Jeg kan settes på avbrutt :sad010
Var på kontroll i Porsgrunn i dag. Tynn slimhinne og en cyste som de stakk hull på. :sad015 Så blir ikke noe på oss denne mnd heller :(

Jeg kan settes på avbrutt :sad010
Var på kontroll i Porsgrunn i dag. Tynn slimhinne og en cyste som de stakk hull på. :sad015 Så blir ikke noe på oss denne mnd heller :(
Nei så trist, hadde håpet så for deg denne runden :( Ta vare på hverandre :Heartred

Back
Topp