Så kjekt at du følger meg på instagram, det setter jeg pris på <3 arti å ligge likt!Tror vi ligger ganske likt i samme løp du og jeg Jeg følger deg på insta og så vi hadde samme greie på gang Lykke til med ul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt at du følger meg på instagram, det setter jeg pris på <3 arti å ligge likt!Tror vi ligger ganske likt i samme løp du og jeg Jeg følger deg på insta og så vi hadde samme greie på gang Lykke til med ul!
Ja det tror jeg du kan gjøre.Gratulerer!!!
Skal jeg sette deg på gravid?
ser nå at du skreiv at det ble strek jeg har kjlpt den fra clearblue som viser uker. spent på om den viser noe når jeg tar den om noen dager <3hva viste testen da?
Jeg skal ta hjemmetest 16 dager etter innsett, det er beskjeden fra Porsgrunn. Synes det er så rart at de har så forskjellige praksiser fra klinikk til klinikkNår tar dere graviditetstest etter innsett? jeg fikk beskjed om å dra til fastlegen for å ta blodprøve 10 dager etter innsett
Har foresten fått behandling hos Medicus da vi ikke ville vente så lenge i det offentlige.
oki, sist fikk jeg beskjed om hjemmetest etter 14 dager men da var det ivf med innsett på direkten. Nå er det Fryseforsøk og kanskje det blir annerledes da? Sist ble jeg stimulert før og etter uttak og innsett. Nå var det bare 5 dager med femar og cyclogest fra syklusdag 7. hvilken prosess har du tatt?Jeg skal ta hjemmetest 16 dager etter innsett, det er beskjeden fra Porsgrunn. Synes det er så rart at de har så forskjellige praksiser fra klinikk til klinikk
Nå har jeg fryseforsøk med innsett i naturlig syklus, så har tatt letrozol og ovitrelle. Forrige var ivf med ferskinsett, da var det også hjemmetest etter 16 dager uansett får vi håpe på positvite tester begge tooki, sist fikk jeg beskjed om hjemmetest etter 14 dager men da var det ivf med innsett på direkten. Nå er det Fryseforsøk og kanskje det blir annerledes da? Sist ble jeg stimulert før og etter uttak og innsett. Nå var det bare 5 dager med femar og cyclogest fra syklusdag 7. hvilken prosess har du tatt?
ja, det er bare å håpeNå har jeg fryseforsøk med innsett i naturlig syklus, så har tatt letrozol og ovitrelle. Forrige var ivf med ferskinsett, da var det også hjemmetest etter 16 dager uansett får vi håpe på positvite tester begge to
Veldig Ja, bsolutt pluss i bokaÅh så koselig! Plusspoeng!
GratulererDa er det ingen tvil lenger
Tusen takkGratulerer
Når tar dere graviditetstest etter innsett? jeg fikk beskjed om å dra til fastlegen for å ta blodprøve 10 dager etter innsett
Har foresten fått behandling hos Medicus da vi ikke ville vente så lenge i det offentlige.
takk for svar Håper det går bra for deg denne gangen <3 skal vente med å teste meg til testdato da så jeg ikke verken blir skuffet eller får forhåpninger.Jeg startet å teste 9 DPO ved begge de to forsøkene jeg har hatt. Fikk svak strek på begge forsøk som ble sterkere. Første gang gikk det skeis 16/17 dpo dagen før testdag og da angret jeg veldig på at jeg hadde testet og fått store forhåpninger.
Men jeg klarte ikke la være å teste tidlig på neste forsøk har test dato på onsdag denne uken og har testet tydelig positivt siden 10 DPO. Går bare krysse fingrene for at man ikke skuffer seg selv igjen!
10 dager etter innsett høres fornuftig ut!
I begynnelsen av hormonene kjente jeg ekstreme stikkinger i eggstokkene. De ga seg på dag 3. Da blir jeg stressa for at hormonene ikke gjør jobben sin. Er det noen sammenheng mellom å oppleve bivirkningen av hormoner og sjansen å bli gravid? Noen av dere som har blitt gravid gjennom ivf tidligere som hadde lite eller mye bivirkninger? Har lest flere steder at mange føler seg veldig stinn etter hormoner også. Gått på hormoner i 7 dager og føler egentlig ikke noe på det. Jeg er min egen verste fiende og lager scenarioer og negative tanker i hodet mitt...
Fra jeg begynte prosessen med ivf og til positiv test tror jeg at jeg var meget påvirket av medisinene. Jeg fikk på en måte kraftig eggløsningsfølelse og ømme bryster av medikamentene. denne gangen kjente jeg ingenting før i går så nå har jeg murringer i magen og ømme bryster. tror det er medikamentene som gjør dette mot meg.I begynnelsen av hormonene kjente jeg ekstreme stikkinger i eggstokkene. De ga seg på dag 3. Da blir jeg stressa for at hormonene ikke gjør jobben sin. Er det noen sammenheng mellom å oppleve bivirkningen av hormoner og sjansen å bli gravid? Noen av dere som har blitt gravid gjennom ivf tidligere som hadde lite eller mye bivirkninger? Har lest flere steder at mange føler seg veldig stinn etter hormoner også. Gått på hormoner i 7 dager og føler egentlig ikke noe på det. Jeg er min egen verste fiende og lager scenarioer og negative tanker i hodet mitt...
Phuu! Det var godt å høre! Herregud så mye man skal bekymre seg over og være usikker på i denne prosessen. Blir rent sliten bare av tankene jegTa det helt med ro.. stikkingene er ikke avgjørende om de funker bra nok eller ikke nei bivirkninger av hormoner har ingenting med graviditet å gjøre. Det er en bra ting å ikke merke for mye for da kan det være at det er mindre sannsynlig å bli overstimulert..
Ja, helt sikkert medikamentene som gir deg disse "plagene". Er kanskje veldig individuelt hva man kjenner av bivirkninger av å gå på hormoner..Fra jeg begynte prosessen med ivf og til positiv test tror jeg at jeg var meget påvirket av medisinene. Jeg fikk på en måte kraftig eggløsningsfølelse og ømme bryster av medikamentene. denne gangen kjente jeg ingenting før i går så nå har jeg murringer i magen og ømme bryster. tror det er medikamentene som gjør dette mot meg.
Sikkert ikke bare jeg som synes morsdag er litt sårt og kjipt, så her er bare en liten hilsen til alle her