Februar 2022

Så kjekt å se at det begynner å komme positive tester <3 Litt under 1 uke igjen til kontroll hos medicus. Går på styrt syklus. Aldri vært et problem med livmorslimhinna før å alltid fått skryt av den så håper det samme gjelder nå også når den skal til pers.hehe. Noen som kan fortelle meg hvor mange dager de gikk på progynova før de fikk innsett? Vet det er individuelt men kjekt å se lell. Jeg regner med jeg må gå over gjennomsnittet, kroppen min følger sjelden malen. Haha.

Så kjekt å se at det begynner å komme positive tester <3 Litt under 1 uke igjen til kontroll hos medicus. Går på styrt syklus. Aldri vært et problem med livmorslimhinna før å alltid fått skryt av den så håper det samme gjelder nå også når den skal til pers.hehe. Noen som kan fortelle meg hvor mange dager de gikk på progynova før de fikk innsett? Vet det er individuelt men kjekt å se lell. Jeg regner med jeg må gå over gjennomsnittet, kroppen min følger sjelden malen. Haha.
Sist hadde jeg ul på dag ti, skal det denne gang også. Fikk da beskjed om å starte på cyclogest dagen etterpå og innsett dag seks etter ul :)

Avbrutt forsøk her :crybaby2:crybaby2:crybaby2:crybaby2

Det var en dominant follikel som fortsatte å vokse myyyye fortere enn resten, og den ødela alt!
Visste ikke at dette også var et mulig utfall :banghead: Flott, enda en ting å bekymre seg for neste runde.

Ble veldig skuffet, for nå har jeg ventet siden november :sorry:
Skjønner godt at du ble skuffa :sorry:

Jeg visste heller ikke at dette var et mulig utfall. Skremmende mye som kan gå galt!

Sender deg mange gode tanker :Heartred

Avbrutt forsøk her :crybaby2:crybaby2:crybaby2:crybaby2

Det var en dominant follikel som fortsatte å vokse myyyye fortere enn resten, og den ødela alt!
Visste ikke at dette også var et mulig utfall :banghead: Flott, enda en ting å bekymre seg for neste runde.

Ble veldig skuffet, for nå har jeg ventet siden november :sorry:
Åh nei! :arghh: Der er helt forferdelig når forsøk blir avbrutt. Føler virkelig med deg ❤️ Jeg hadde ikke heller hørt at dette kan skje. Uff uff. Ta være på deg selv, håper at du snart får en plan videre.

Når tar dere graviditetstest etter innsett? jeg fikk beskjed om å dra til fastlegen for å ta blodprøve 10 dager etter innsett :)

Har foresten fått behandling hos Medicus da vi ikke ville vente så lenge i det offentlige.

Herrefred, i dag tar hormonene overhånd!:hilarious: :hilarious: I dag tidlig begynte jeg å gråte fordi samboeren ikke ville smake eggerøren som mamma brukte lage til meg. Kjenner jeg savner mamma ekstra mye i dag. Sikkert fordi jeg er ekstra hormonell. Og nå gråter jeg igjen, fordi Marius Lindvik fra Frogner her jeg bor tok OL gull i storbakke! Første norske OL gull i storbakke på 58 år! Jeg er så stolt og tårene renner!

Last edited:
Herrefred, i dag tar hormonene overhånd!:hilarious: :hilarious: I dag tidlig begynte jeg å gråte fordi samboeren ikke ville smake eggerøren som mamma brukte lage til meg. Kjenner jeg savner mamma ekstra mye i dag. Sikkert fordi jeg er ekstra hormonell. Og nå gråter jeg ikke igjen, fordi Marius Lindvik fra Frogner her jeg bor tok OL gull i storbakke! Første norske OL gull i storbakke på 58 år! Jeg er så stolt og tårene renner!
Klem❤️ Jeg kjenner meg altfor godt igjen, de derre hormonene.

Gråt og slipp ut det man må❤️ Jeg regner med jeg skal ha noen episoder til for å si det sånn. Oppkjøring om 1.5 uke, spent på det for å si det sånn. Haha.
Ganske "sunt" for meg å gå på hormoner tror jeg, for jeg får sjeldent ut følelser sånn ellers i hverdagen:wacky:Hvor lenge har du gått på hormoner nå? Jeg skal på første på mandag. Har et lite håp om at foliklene er store nok, men det er kanskje litt for mye å håpe på..

Tusen takk for svar, UL på dag 10 her også. Spennende å se hva denne kroppen finner på. Håper det er good to go❤️
Tror vi ligger ganske likt i samme løp du og jeg :) Jeg følger deg på insta og så vi hadde samme greie på gang :D Lykke til med ul!

Så sipper jeg litt til :hilarious: Forloveden min kom hjem med nydelig roseoppsett og melkehjerter til meg siden jeg har en litt hormonell dag :Heartred

Vedlegg

• 20220212_174630.jpg
    20220212_174630.jpg
    1,6 MB · Visninger: 59
Back
Topp