Februar 2022

Her blir det endelig uttak på mandag, men med planlagt totalfrys. :dead: Slimhinnen har visstnok "bikket over" og eggstokkene begynner å blir rimelig store. Jaja, får bare håpe det blir noen fine eskimoer i fryseren ut av dette. :happy:
Oi oi, håper du unngår skikkelig overstimulering og at du får noen flotte blastoer i fryseren :)

Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8.
Meeeeget spent denne runden. Har to uttak/5 innsett bak oss på Riksen og føler oss ganske ferdig med samlebåndet i det offentlige. Første gang med kort protokoll nå, fantastisk å slippe nesespray!
Har ellers fått ohss ved begge tidligere uttak så er spent på denne runden :) Helt nye medisiner er spennende. Første stikket settes i morgen tidlig.
Velkommen! Så spennende med ny klinikk og nye medisiner :woot: Håper at du slipper overstimulering denne gang.

Er det unormalt og negativt og ha litt vondt i korsryggen?
Jeg har hatt vondt i ryggen både ved dette ferskforsøket og det første. Slik jeg forstår det kan det være vanlige symptomer/PMS i dpo-land som blir forsterket av hormonene. Det kan også være tidlige symptom på graviditet. Tror ikke det betyr noe negativt :)

Her blir det endelig uttak på mandag, men med planlagt totalfrys. :dead: Slimhinnen har visstnok "bikket over" og eggstokkene begynner å blir rimelig store. Jaja, får bare håpe det blir noen fine eskimoer i fryseren ut av dette. :happy:
Åh ja da krysser vi fingrer og tær for mange fine embryo på frys! Hvordan går det med deg, har du vondt?

I ettermiddag mistet jeg fullstendig hodet når jeg husket at jeg hadde en gammel tidligtest liggende så jeg tok alltså den på utvattnet ettermiddagsurin 7 dpo :hilarious: Dette etter å ha bestemt meg for å hverken bruke tidligtester eller å teste før 9 dpo. Vet ikke hvem hun var som tok over kroppen min...

Den var altså negativ da, hvis noen lurte :hilarious:

Jeg fikk tips om å ta Fyremadel i 45 graders vinkel, og det syntes jeg gjorde det lettere. Synes også det hjelper på ubehaget med sprøyter å klype godt i mageskinnet, så jeg liksom kjenner det mer enn selve stikket. Masse lykke til!
Klemte skikkelig i mageskinnet i dag og det hjalp!:) Kjente ikke så veldig mye verken i dag eller i går. Bare skremte meg selv opp ved å Google :shifty:

Det viktigste er at du ikke setter den på samme sted hver gang, så om du bare bruker ene siden så ta på forskjellige steder på den siden. Huden kan bli veldig seig og vanskelig å stikke igjennom hvis det blir stukket veldig mye på samme sted. (Ser det ofte på diabetikere som bruker insulin) Det blir også mye medisin på et sted om du skjønner, så huden vil nok reagere på det, og da er det lurt spre det rundt. :)
Det var jeg ikke klar over. Takk for tipset! Skal huske det fremover. Ser jo hvor jeg har stukket tidligere, så skoa unngå samme sted. Begynner jo å se ut som en nålpute med masse røde prikker der jeg har stukket :hilarious::hilarious:

Ja, ja, liten oppdatering fra meg, da. Hadde iui siste uke onsdag, er altså 9 dpo i dag, men testene blir bare lysere og lysere. Tror ikke det har funka, dessverre. :/ Og siden jeg gjør det alene vet jeg ikke hvor mye råd jeg har på nye forsøk. Det er jo super dyrt å bruke donor-sperm! Betalte mer for sperm enn hva behandlingen koster! Så, føler jeg kaste penger ut vindu i tillegg.:(

Ja, ja, liten oppdatering fra meg, da. Hadde iui siste uke onsdag, er altså 9 dpo i dag, men testene blir bare lysere og lysere. Tror ikke det har funka, dessverre. :/ Og siden jeg gjør det alene vet jeg ikke hvor mye råd jeg har på nye forsøk. Det er jo super dyrt å bruke donor-sperm! Betalte mer for sperm enn hva behandlingen koster! Så, føler jeg kaste penger ut vindu i tillegg.:(
Uff ja vi har sett litt på å gå privat og det er helt sinnsyke priser på donorsæd :wideyed: Jeg håper testene dine snur slik at det ikke blir tema med nytt forsøk, det er ikke over ennå! ❤️

Avbrutt forsøk her :crybaby2:crybaby2:crybaby2:crybaby2

Det var en dominant follikel som fortsatte å vokse myyyye fortere enn resten, og den ødela alt!
Visste ikke at dette også var et mulig utfall :banghead: Flott, enda en ting å bekymre seg for neste runde.

Ble veldig skuffet, for nå har jeg ventet siden november :sorry:

Avbrutt forsøk her :crybaby2:crybaby2:crybaby2:crybaby2

Det var en dominant follikel som fortsatte å vokse myyyye fortere enn resten, og den ødela alt!
Visste ikke at dette også var et mulig utfall :banghead: Flott, enda en ting å bekymre seg for neste runde.

Ble veldig skuffet, for nå har jeg ventet siden november :sorry:
Så trist, dette gamet er hardt og brutalt mange ganger :( Ta vare på hverandre :Heartred

Er dette kun skygge?
Snapchat-50250311_edit_1250895582756522.jpg

Back
Topp