Februar 2022

Tatt nå
IMG_20220211_223716.jpg

Åh ja da krysser vi fingrer og tær for mange fine embryo på frys! Hvordan går det med deg, har du vondt?
Håper på det! :happy: Foreløpig har jeg det veldig greit, men kjenner at jeg begynner å bli ganske stinn i magen. Gleder meg til å få unnagjort uttak, og selvom jeg akkurat nå synes det er kjedelig at det blir totalfrys satser jeg på at det er det kroppen trenger :happy:

Her blir det endelig uttak på mandag, men med planlagt totalfrys. :dead: Slimhinnen har visstnok "bikket over" og eggstokkene begynner å blir rimelig store. Jaja, får bare håpe det blir noen fine eskimoer i fryseren ut av dette. :happy:
Hva er grunnen til at de ikke bare tar uttak før det "bikker over"? Er det fordi de tror det skal gå litt lenger, og setter opp på ny kontroll, men så har det gått for lang tid? Jeg har ikke peiling på dette her, og det er skremmende hvor mye som må klaffe for at det skal bli uttak.. Håper det blir noen fine eskimoer :Heartred

Ja, ja, liten oppdatering fra meg, da. Hadde iui siste uke onsdag, er altså 9 dpo i dag, men testene blir bare lysere og lysere. Tror ikke det har funka, dessverre. :/ Og siden jeg gjør det alene vet jeg ikke hvor mye råd jeg har på nye forsøk. Det er jo super dyrt å bruke donor-sperm! Betalte mer for sperm enn hva behandlingen koster! Så, føler jeg kaste penger ut vindu i tillegg.:(
Hei kjære deg :Heartred Samboeren og jeg har 5 IUi bak oss på Stork klinikk i Danmark. Donor sperm er desverre veldig dyrt :( Vi betalte nærmere 100 tusen kr for donorsperm, reise og selve inseminering. Vi var "naive" og trodde vi skulle bli gravide fort. Hadde vi visst at vi skulle måtte bruke så mange forsøk, så hadde vi heller gått for IVF med en gang, selv om det er dyrere enn ett forsøk. Lite visste vi hvor mange forsøk vi trengte.. Har du mange iui forsøk bak deg? Vi valgte rett og slett å gå offentlig til slutt, og det er første forsøk offentlig nå. Blir fort dyrt privat, spesielt når du er enslig. Har du tatt dine forsøk offentlig? Hvis ikke anbefaler jeg å prøve det. Lykke til :Heartred

Last edited:
Den nest nederste fra i morges og den nederste fra nå i kveld.. Noe må det være her nå.. Vis vedlegget 377378 Vis vedlegget 377379

Håper det klamrer seg fast!

Jeg er 15 DPO i dag, fortsatt positive tester som stadig blir sterkere. Men føler ikke det er velykket enda siden jeg fikk positive tester forrige runde også men det da gikk skeis. Må til legen å måle HCG først over en periode og komme meg til testdato så kanskje jeg kan bli overbevist :nailbiting:

Sikkert skummelt helt til 12 + uker :hilarious: eller man står med en baby i armene.

Håper det klamrer seg fast!

Jeg er 15 DPO i dag, fortsatt positive tester som stadig blir sterkere. Men føler ikke det er velykket enda siden jeg fikk positive tester forrige runde også men det da gikk skeis. Må til legen å måle HCG først over en periode og komme meg til testdato så kanskje jeg kan bli overbevist :nailbiting:

Sikkert skummelt helt til 12 + uker :hilarious: eller man står med en baby i armene.
Jeg kommer nok ikke til å tro på det før tidlig ultralyd i uke 7. Først da kan jeg senke skuldrene. Skal ta ultralyd i uke 11/12 og.

Jeg kommer nok ikke til å tro på det før tidlig ultralyd i uke 7. Først da kan jeg senke skuldrene. Skal ta ultralyd i uke 11/12 og.

Det er ikke så lett det herm krysser fingrene for at dine blir sterkere og vi begge får en spise som holder seg der den skal :dummy: :dummy1:

Skal ta ny digital for å se om det har økt til 2-3 uker i morgen. Kjenner jeg gruer meg litt men jeg har veldig trua denne gangen altså!

Hei kjære deg :Heartred Samboeren og jeg har 5 IUi bak oss på Stork klinikk i Danmark. Donor sperm er desverre veldig dyrt :( Vi betalte nærmere 100 tusen kr for donorsperm, reise og selve inseminering. Vi var "naive" og trodde vi skulle bli gravide fort. Hadde vi visst at vi skulle måtte bruke så mange forsøk, så hadde vi heller gått for IVF med en gang, selv om det er dyrere enn ett forsøk. Lite visste vi hvor mange forsøk vi trengte.. Har du mange iui forsøk bak deg? Vi valgte rett og slett å gå offentlig til slutt, og det er første forsøk offentlig nå. Blir fort dyrt privat, spesielt når du er enslig. Har du tatt dine forsøk offentlig? Hvis ikke anbefaler jeg å prøve det. Lykke til :Heartred
Hei og takk for svar! Nei, aldri gjort noe offentlig. Men tror ikke jeg har rett på det heller. Jeg fikk jo tvillinger ved hjelp av hjemmeinseminasjon. Det var da med bestevenn og ektemannen hans. Men de vil ikke ha flere. Var ikke klar over hvor dyrt donor-sperm er! Tenkte at iui var jo «billig». Så ville prøve det. Ble forespeilet at ivf kommer til å koste mer enn 100 tusen. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.

Det er ikke så lett det herm krysser fingrene for at dine blir sterkere og vi begge får en spise som holder seg der den skal :dummy: :dummy1:

Skal ta ny digital for å se om det har økt til 2-3 uker i morgen. Kjenner jeg gruer meg litt men jeg har veldig trua denne gangen altså!
Jeg skal få tatt en digital i helga og en på til uka når den offisielle test dagen er. Er veldig spent. Men ser ihvertfall ut som det har gått riktig vei denne gang nå da.

Jeg kan bare ikke tro på at jeg fikk så sterk strek på testen i går. Jeg sitter bare å ser på den hele tiden. Og føler meg så rørt og glad for at vi endelig har klart det. Jeg regner med den bare vil bli sterkere nå. Etter å ha bedt om hjelp siden 2019 og prøvd siden 2017 så håper jeg vi endelig er i mål. :Heartredtesten er fra i går da jeg ikke har tatt test idag enda. Tar til kvelden

Vedlegg

• IMG_20220212_101341.jpg
    IMG_20220212_101341.jpg
    869,2 KB · Visninger: 70
Back
Topp