Februar 2022

Det måtte bare skje :( Min sønn testet positivt i kveld... Ringer Riksen i morgen for å høre hva skal vi gjøre videre...
Åh nei :sorry: Men så lenge du tester negativt så skal det nok gå fint. Jeg har klart meg så langt etter at kona testet positivt, men skjønner at det kan være vanskeligere å holde avstand til et barn. Vi bruker sånne ffp2 masker når vi er i samma rom, de har mye bedre beskyttelse enn vanlig munnbind. Håper håper att du får gjennomført ❤️

Den øverste babyplan er fra i går og nederste er fra nå i kveld..
IMG_20220210_223811.jpg
:nailbiting::nailbiting:

I dag starter jeg opp på fyremadel. På introduksjonsvideoen står det at man skal ta sprøyta på annenhver side av magen, men jeg opplever at det er mer smertefullt på høyre side enn venstre side med menopur. Gjort vondt begge dagene med menopur på høyre side, så tanken min var å sette fyremadel på venstre siden alle gangene, da jeg har lest at fyremadel er vondere å sette. Hvor viktig er det at den settes på anen hver side? Eller er det kun for å ikke bli øm på en side at det sies? Kjenner jeg er litt nervøs for denne sprøyta. Hva er deres erfaringer på fyremadel? Lest at det er som å få vepsestikk. At det blir sårt, hovent og at den også er vanskeligere å få gjennom huden, så man må bruke litt mer kraft. Dum som jeg er så Googler jeg slik på forhånd.,
Det viktigste er at du ikke setter den på samme sted hver gang, så om du bare bruker ene siden så ta på forskjellige steder på den siden. Huden kan bli veldig seig og vanskelig å stikke igjennom hvis det blir stukket veldig mye på samme sted. (Ser det ofte på diabetikere som bruker insulin) Det blir også mye medisin på et sted om du skjønner, så huden vil nok reagere på det, og da er det lurt spre det rundt. :)

Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8.
Meeeeget spent denne runden. Har to uttak/5 innsett bak oss på Riksen og føler oss ganske ferdig med samlebåndet i det offentlige. Første gang med kort protokoll nå, fantastisk å slippe nesespray!
Har ellers fått ohss ved begge tidligere uttak så er spent på denne runden :) Helt nye medisiner er spennende. Første stikket settes i morgen tidlig.

Er det unormalt og negativt og ha litt vondt i korsryggen?
Tror ikke det er så unormalt. Får det riktig nok når mensen er på vei, men fikk det også nå når jeg ble gravid. Var vel ca. 11-12 dpo at jeg kjente det godt. Håper det er et godt tegn for deg også!!! :nailbiting:

Yes da, der kom endelig TR:woot: Stim start på søndag. Menopur kan endres til 225IE.

Her blir det endelig uttak på mandag, men med planlagt totalfrys. :dead: Slimhinnen har visstnok "bikket over" og eggstokkene begynner å blir rimelig store. Jaja, får bare håpe det blir noen fine eskimoer i fryseren ut av dette. :happy:

Back
Topp