Februar 2022

Herreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!! :happy093:hug007

Velger å tro at det betyr at den som er i livmoren nå også er av god kvalitet :happy:

13 dpo og fortsatt positive tester!

Fikk denne i går. Så kanskje jeg kan flyttes over til gravid?:dummy::dummy1:

6 dager til Test datoen, håper den holder seg der den skal. Er så nervøs!
IMG_20220209_140539.jpg

Takk! Ja, 2-dagers. På Riksen setter bare inn ferske blastocyster når man har rundt 9 befruktet og god overlevelsesrate. Men er veldig glad for at de dyrket resten videre!
Ja sant :) jeg fikk faktisk beskjed på klinikken at hvis man setter inn 2 eller 3 dagers og resten ikke overlever til frys så er det dårligere sjanse for at det man har satt inn ikke overlever men dine egg var jo tydeligvis kjempebra ❤️❤️

Hadde kontroll i dag. 4-5 fine eggposer etter 7 dager med Gonal F, og flere små, så legen viste ikke helt hvor mange det blir til slutt. Uttak på tirsdag på dag 12. Vet ikke hva jeg føler nå, men føler ikke glede ihvertfall. Nå er det en venn til til min sønn som er smittet, er for det meste redd for smitte. Glemte å spørre hva som skjer hvis han/vi blir smittet, men jeg tror at jeg vet svar på det.

Og så glemte jeg en ting til (sykepleier nevnte ikke heller) angående utløsning til min mann. Var det senest 2 dager før uttak slik at spremne er fine og friske? Har ikke lyst på noe som helst i denne runden, så han må ordne det selv :p

Hadde kontroll i dag. 4-5 fine eggposer etter 7 dager med Gonal F, og flere små, så legen viste ikke helt hvor mange det blir til slutt. Uttak på tirsdag på dag 12. Vet ikke hva jeg føler nå, men føler ikke glede ihvertfall. Nå er det en venn til til min sønn som er smittet, er for det meste redd for smitte. Glemte å spørre hva som skjer hvis han/vi blir smittet, men jeg tror at jeg vet svar på det.

Og så glemte jeg en ting til (sykepleier nevnte ikke heller) angående utløsning til min mann. Var det senest 2 dager før uttak slik at spremne er fine og friske? Har ikke lyst på noe som helst i denne runden, så han må ordne det selv :p
Blir spennende å se hvor mange egg du får ut :)

2 døgn før hvertfall er det vi har får beskjed om tidligere ;) godt å høre at det ikke bare er her han må ta saken i egne hender under forsøk :hilarious:

Herreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!! :happy093:hug007

Velger å tro at det betyr at den som er i livmoren nå også er av god kvalitet :happy:
Wooow, det var jo helt fantastisk gode nyheter - og det lover helt klart meget bra for egget du ruger på :woot: Blir spennende dager fremover :nailbiting:

9 dager siden uttak og 6 dager siden innsett. Røyk på en test da:arghh: den var så negativ som det er mulig å bli :pVis vedlegget 377278

Kanskje jeg er helt tullete men er det en antydning til strek på den? Ta en ny i ettermiddag, jeg får ofte sterkere streker formiddag/ettermiddag.

Hvor mange dager var egget du satt inn? Hvis det var 3 er 9 DPO tidlig for mange å få strek. Krysser fingrene for deg!

Back
Topp