Herreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Velger å tro at det betyr at den som er i livmoren nå også er av god kvalitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh gratulerer så mye satte du inn 2-dagers?Herreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Gratulerer så mye! Så herligHerreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Herreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Takk! Ja, 2-dagers. På Riksen setter bare inn ferske blastocyster når man har rundt 9 befruktet og god overlevelsesrate. Men er veldig glad for at de dyrket resten videre!Åh gratulerer så mye satte du inn 2-dagers?
Gratulerer så mye! Så herlig
Tusen takk! Det føles ganske uvirkelig. At 4/6 ble til blastocyster er virkelig en drømÅååå, herregud så fantastisk! Så lovende på alle måter!
Wowwwww grattissssss!!!Herreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
13 dpo og fortsatt positive tester!
Fikk denne i går. Så kanskje jeg kan flyttes over til gravid?
6 dager til Test datoen, håper den holder seg der den skal. Er så nervøs! Vis vedlegget 377267
Ja sant jeg fikk faktisk beskjed på klinikken at hvis man setter inn 2 eller 3 dagers og resten ikke overlever til frys så er det dårligere sjanse for at det man har satt inn ikke overlever men dine egg var jo tydeligvis kjempebraTakk! Ja, 2-dagers. På Riksen setter bare inn ferske blastocyster når man har rundt 9 befruktet og god overlevelsesrate. Men er veldig glad for at de dyrket resten videre!
Så fantastiske nyheter, gratulerer så myeHerreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Måtte spiren klamre seg godt fast13 dpo og fortsatt positive tester!
6 dager til Test datoen, håper den holder seg der den skal. Er så nervøs! Vis vedlegget 377267
Åh så herlig, gratulerer!!! Jeg skal flytte deg over Krysser fingrene for at det er en terminspire!13 dpo og fortsatt positive tester!
Sååå fantastisk kjære deg Dette mååå da være din månedHerreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Blir spennende å se hvor mange egg du får utHadde kontroll i dag. 4-5 fine eggposer etter 7 dager med Gonal F, og flere små, så legen viste ikke helt hvor mange det blir til slutt. Uttak på tirsdag på dag 12. Vet ikke hva jeg føler nå, men føler ikke glede ihvertfall. Nå er det en venn til til min sønn som er smittet, er for det meste redd for smitte. Glemte å spørre hva som skjer hvis han/vi blir smittet, men jeg tror at jeg vet svar på det.
Og så glemte jeg en ting til (sykepleier nevnte ikke heller) angående utløsning til min mann. Var det senest 2 dager før uttak slik at spremne er fine og friske? Har ikke lyst på noe som helst i denne runden, så han må ordne det selv
Wooow, det var jo helt fantastisk gode nyheter - og det lover helt klart meget bra for egget du ruger på Blir spennende dager fremoverHerreguuuuuuud vi fikk 4 blastocyster på frys!!!!!!!
Gratulerer13 dpo og fortsatt positive tester!
9 dager siden uttak og 6 dager siden innsett. Røyk på en test da den var så negativ som det er mulig å bli Vis vedlegget 377278